Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Gjør det vondt om mannnen fortsetter og fingre/slikke klitten etter orgasmen? Hva med fortsette og penetrere etter vaginal orgasme?
Gjest hogwash Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Gjør det vondt om mannnen fortsetter og fingre/slikke klitten etter orgasmen? Hva med fortsette og penetrere etter vaginal orgasme? Folk reagerer forskjellig, så hvis du er med en ny partner anbefaler jeg å være forsiktig etter begge typer orgasme. Noen blir ekstremt sensitive.
FantasDick Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 What he said. Jeg trenger som regel et par sekunders full stopp på klitoris etter en orgasme før jeg godt kan fortsette, men noen ganger er jeg veldig sensitiv og trenger en lengre pauser, mens andre ganger trenger jeg ikke ett sekund engang, så det varierer veldig! Både fra person til person, og fra gang til gang.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Gjør det vondt om mannnen fortsetter og fingre/slikke klitten etter orgasmen? Hva med fortsette og penetrere etter vaginal orgasme? Jeg kalte dette for "voldtekt" en gang. Tror ikke han hadde opplevd kvinner som fikk orgasme. Vel, han ble såret og gikk...
LetThemEatCake Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 För mig gör det ond då klitoris blir extra känsligt då. Efter någon minut eller så kan jag fortsätta, men lite försiktigare än tidigare. Men jag är så känslig att direkt beröring nästan aldrig känns bra.
Stillest vann Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Jeg kalte dette for "voldtekt" en gang. Tror ikke han hadde opplevd kvinner som fikk orgasme. Vel, han ble såret og gikk... Sa du stopp? Hvis ikke, skjønner jeg ham veldig godt. "Voldtekt" er en alvorlig beskyldning, uansett om den er riktig eller ei. Noen jenter klarer ikke fortsette, andre ypper gjerne til mer. Begge deler er normalt.
Gjest Gjest_undrende mann_* Skrevet 6. mars 2010 #7 Skrevet 6. mars 2010 Hvordan skal en gi en kvinne multiorgasme når det gjør vondt og fortsette?
LetThemEatCake Skrevet 6. mars 2010 #8 Skrevet 6. mars 2010 Hvordan skal en gi en kvinne multiorgasme når det gjør vondt og fortsette? Du får väl vänta en stund? Eller så kanske hon inte trenger en multiorgasm. För min del så är de två första alltid starkast, resten är mediokra och jag skulle lika gärna kunna vara utan, haha. Men fråga kvinnan du är med eller känn efter och lyssna på kroppspråket. Du märker om hon känner sig komfortabel nog att fortsätta eller om hon vill sluta.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2010 #9 Skrevet 6. mars 2010 Etter vaginal orgasme så er det bare å kjøre på videre for min del, da blir det gjerne flere på rad. Stopper en opp da, så blir det som oftest ikke fler. Ved klitoris stimulering så er jeg nødt til å ha noen sekunders pause, ellers blir berøringen bare ubehagelig. Men i mellomtiden så går det jo fint ann å bli fingret mens en venter.. hehe. Og etter orgasme ved stimulering på klitten så kan jeg veldig fort få en ny orgasme ved fingring etterpå. Og trangen til å kjenne noe inne i meg etter en klitoris orgasme er STOR! Men jeg tror nok vi kvinner alle er forskjellige her.
Gjesten Skrevet 6. mars 2010 #10 Skrevet 6. mars 2010 Han må bort fra klitoris rett etter at jeg har fått orgasme. Blir alt for følsom, det er bare ubehagelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå