Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er hovedsakelig rettet mot sko bransjen. Hvis man jobber i en skobutikk, må man bruke skoene som blir solgt i butikken? :S Har alltid lyst på det :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I klesbutikker er det ofte man må bruke plagg fra butikken. Vet ikke om dette gjelder skobutikker også, men det vil jeg tro.

Gjest Gjest_siri_*
Skrevet

hei! jeg jobber på falkanger (eurosko) Vi ansatte må bruke sko fra samme kjede. ( vi får 30% avslag på sko)

Skrevet

Jeg jobber i en skobutikk, og du bør helst bruke sko fra den butikken ja. En selger skal jo vise hvordan man kan bruke skoene, og mange ser faktisk på hvilke sko selgeren bruker som inspirasjon. Har veldig ofte hendt at folk har kjøpt samme sko som jeg har på :) når et par sko blir utsolgt skal man helst ikke bruke de lengre, men det er absolutt ikke et krav.

Men dette kommer jo veldig an på om du er fast ansatt eller ekstrahjelp. Hos oss er det ikke et krav at ekstravaktene som jobber en gang i uka har mange sko fra oss, men det er jo såklart hyggelig at de gjør det :)

uansett er det klin umulig å gå blant sko en hel dag uten å finne noen en vil ha :fnise: ære være ansatterabatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...