Gå til innhold

Flaue lyder....

Gjest harmanlystharmanlov

Fremhevede innlegg

Gjest harmanlystharmanlov
Skrevet

Følgende problemstilling:

Fra tid til annen under sex skjer det at det kommer "prompelyder" fra vagina når mannen trekker seg ut. Dette er noe jeg synes er flaut... Vet det er helt naturlig, men jeg blir like satt ut hver gang.

Noen som har tips til noe man kan si slik at man ler det hele litt vekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forklar det til han en dag. Det kan komme av at du er veldig våt og utvidet pga kåthet.

Skrevet

Jeg synes dette er uhyre flaut, selv om det er helt naturlig og skjer fra tid til annen. Jeg kjenner på "kroppen" rett før lyden opptrer så vet hva som må unngås for at det ikke skal skje og har lattermildt gitt klar beskjed om at sånt får han ikke lov å gjøre! :ler: Han er stort sett grei, men innimellom, når vi er i tøysete humør, kan han finne på å gjøre det han ikke skal, med vilje, bare for å lage framprovosere lyden. Da ler vi godt begge to!

Gjest TikiWonTiki
Skrevet

Jeg bruker å si "å herregud, det kommer for mye luft der nede"

Så ler jeg, og han sier bare "he he, jeg vet det"

Så kan jeg le og si at jeg synes det høres ut som noe annet.

Og vi ler begge to :P

Han kjenner jo at det kommer luft i vaginaen, så han vet det ikke er prompelyder. :)

Gjest A. Caron
Skrevet
Jeg synes dette er uhyre flaut, selv om det er helt naturlig og skjer fra tid til annen. Jeg kjenner på "kroppen" rett før lyden opptrer så vet hva som må unngås for at det ikke skal skje og har lattermildt gitt klar beskjed om at sånt får han ikke lov å gjøre! :ler: Han er stort sett grei, men innimellom, når vi er i tøysete humør, kan han finne på å gjøre det han ikke skal, med vilje, bare for å lage framprovosere lyden. Da ler vi godt begge to!

Som å trekke penis ut gjentatte ganger etter hverandre mens han tar deg bakfra? :ler:

Dette er ingenting å bli flau av, er bare morsomt, og man trenger å le litt også mens det står på. :)

Skrevet

Jeg pleier bare å le, noe som gjør at jeg presser mer luft ut.. :ler: Ond sirkel det der

Gjest Gjest
Skrevet

Husker før så synes jeg dette var drit flaut!! Spesielt hvis jeg hadde sex med en gutt for første gang også plutselig kom de lydene. Men nå har jeg vært sammen med typen i snart et år så det er ikke flaut lengere. Vi bare ler av det :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe! Dette er morsomt! Hvis det er i rikitg setting pleier jeg noenganger å "pumpe" henne full med luft så det skikkelig gjaller i soveromsveggene når fittefjerten kommer :D Hehe, hu krøller seg sammen å begynner å le, men som nevnt tidligere i tråden så kommer det bare enda mer hvis man ler. Hehe, det ender jo med en parade av fittefjert og krampelatter for begge parter. Hun syns dog det er litt flaut tror jeg. Selv om vi har vært sammen i endel år nå.

Faktisk, en gang for ikke så lenge siden når jeg gav henne oral stimulanse der nede blåste jeg henne opp bare på kødd! Plass til en del luft der nede ja :P Det endte med at jeg ble skubba ut av sengen og at det rett og slett drønna skikkelig fra høna. Det var ikke så populært nei!

Hahaha, jeg ler når jeg tenker på det :D

Skrevet
Hehe! Dette er morsomt! Hvis det er i rikitg setting pleier jeg noenganger å "pumpe" henne full med luft så det skikkelig gjaller i soveromsveggene når fittefjerten kommer :D Hehe, hu krøller seg sammen å begynner å le, men som nevnt tidligere i tråden så kommer det bare enda mer hvis man ler. Hehe, det ender jo med en parade av fittefjert og krampelatter for begge parter. Hun syns dog det er litt flaut tror jeg. Selv om vi har vært sammen i endel år nå.

Faktisk, en gang for ikke så lenge siden når jeg gav henne oral stimulanse der nede blåste jeg henne opp bare på kødd! Plass til en del luft der nede ja :P Det endte med at jeg ble skubba ut av sengen og at det rett og slett drønna skikkelig fra høna. Det var ikke så populært nei!

Hahahahah! Er det mulig?! Må si jeg satt å skratta når jeg leste denne kommentaren! Du skal være heldig at dama di er grei og tar det med humor ;)

Skrevet
Som å trekke penis ut gjentatte ganger etter hverandre mens han tar deg bakfra? :ler:

Dette er ingenting å bli flau av, er bare morsomt, og man trenger å le litt også mens det står på. :)

Ja, som å gjøre det, ja! Jeg synes ikke han trenger å trekke seg heeelt ut for så å kjøre den inn igjen, jeg. Kan trekke seg nesten helt ut, det er greit, men ikke så det lager denne lyden (selv om vi bare ler av det). :P

Vet at det ikke er noe å bli flau av, men jeg blir nå det likevel. Rød i kinnene og varm i ansiktet. :P

BTW; herlig fra siste gjest her! Lo godt når jeg leste det siste avsnittet! :D

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har hørt en IKKE skal blåse luft inn der.. kan visst være farlig.. :tristbla:

Gjest mann30
Skrevet
jeg har hørt en IKKE skal blåse luft inn der.. kan visst være farlig.. :tristbla:

Nå er det jo ikke snakk om 6 bars trykk rett fra kompressoren her da, er jo bare litt mild blåsing. Kan ikke skjønne at det skal skade noe? :biggrin:

Gjest A. Caron
Skrevet
Ja, som å gjøre det, ja! Jeg synes ikke han trenger å trekke seg heeelt ut for så å kjøre den inn igjen, jeg. Kan trekke seg nesten helt ut, det er greit, men ikke så det lager denne lyden (selv om vi bare ler av det). :P

Vet at det ikke er noe å bli flau av, men jeg blir nå det likevel. Rød i kinnene og varm i ansiktet. :P

BTW; herlig fra siste gjest her! Lo godt når jeg leste det siste avsnittet! :D

Hehe, ja, jeg lo også godt av det innlegget :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...