Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det seg altså sånn at jeg har tatt opp kontakten med eksen. Vi var sammen for ca 10 år siden, og "møttes" igjen på nettet i fjor høst. Fram til for et par mnd siden gikk det mest i løst og fast, et par besøk og litt oppryddning i gammel historie mellom oss.

Men så for et par mnd siden lå vi med hverandre, og dette har skjedd 4 ganger nå. Ble vel enige fra begynnelsen at dette er helt uten forpliktelser, og det er jo i grunn greit nok.

Men siden jeg vet hvordan jeg er, så er jeg sikker på at jeg ikke vil klare å fortsette med dette uten å føle noe. Og da begynner tankene å komme vet dere... Ligger han med andre? I så fall, hvor mange? Kan han fortsette med dette uten å føle noe for meg?

Kan jeg spørre? Eller er det visse ting man ikke gjør? Jeg gikk jo med på "avtalen", blir det feil om jeg begynner å bry meg? Skal jeg bare trekke meg bort uten å stresse med dette?

Noen som vil komme med noen råd til en i villrede? Jeg vet jo at det finnes uskrevne regler når det gjelder slike ting, men jeg fulgte ikke med i timen den dagen.... ;)

Og dersom noen mannfolk vil dele sin viten, så setter jeg stor pris på det også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør, du.

Gjest Gjest
Skrevet

Spør, men ikke forvent et ærlig svar.

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg syns du fint kan spørre. Snakk med han om det. Hvis det er sånn at du har fått følelser kan du jo nevne at du kanksje vil noe mer enn hva dere først snakket om.

Men ingenting i veien for å spørre. Slike avklaringer er kjekt. Veldig ofte får en av partene følelser for den andre. Så kan jo være greit å snakke om. Kanskje han føler det samme for deg :)

Lykke til :klemmer:

Skrevet

Hei, hvorfor ble det slutt for ti år siden?

Det er en grunn til det, og den er ikke borte.

Dropp han, finn noe annet!!

Tro meg! Gjort det samme selv. Det er den største smellen jeg har gått på i hele mitt liv!

Skrevet

Begynner du å få følelser, bør du fortelle de til han. Gjengjelder han ikke følelsene, bør du trekke deg unna.

Skrevet

Kanskje greit å ta en prat før en av dere eller begge får følelser.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du kan bare spørre, men da er morroa over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...