Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #1 Skrevet 3. mars 2010 (endret) Så det er altså svært store genetiske forskjeller mellom etniske nordmenn og etniske tyskere. Men i følge deg må det jo da også være slik at jenter i Oslo blir styggere og styggere siden nesten halvparten av alle skoleelever i Oslo ikke har norsk som morsmål og den andelen øker kraftig hvert år. Endret 4. mars 2010 av Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #2 Skrevet 3. mars 2010 (endret) Generelt så er nok øst-europeiske kvinner (øst-slaviske og sør-slaviske land) mye penere enn vest-europeiske kvinner. Endret 4. mars 2010 av Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #3 Skrevet 3. mars 2010 Så det er altså svært store genetiske forskjeller mellom etniske nordmenn og etniske tyskere. Men i følge deg må det jo da også være slik at jenter i Oslo blir styggere og styggere siden nesten halvparten av alle skoleelever i Oslo ikke har norsk som morsmål og den andelen øker kraftig hvert år. Det er forsjeller i utseende ja. Mulig du er blind, men jeg klarer ofte å se om en person er f eks fra Sverige, England eller Tyskland. Folk i et land formerer seg med hverandre og ligner på hverandre eller noe. Jeg vet ikke jeg hva det er, men norske jenter er pene! Er jeg faktisk den eneste personen her som har lagt merke til det?? Er det en politisk ukorrekt ting å påstå? Jeg synes også det er abnormalt mange vakre kvinner i Libanon, så det er ikke pga rasisme eller noe. Det er bare noe jeg har lagt merke til, og jeg vet jeg ikke er den eneste. Det blir jo en grov generalisering, pene jenter finnes overalt, men det er faktisk en ganske høy andel av dem her. Hvis du ikke tror på meg så kan du gå på et diskotek i London eller Berlin og så sammenligne jentene der med jentene på den videregående skolen i ditt nabolag.
Gjest Gjest_mari_* Skrevet 3. mars 2010 #4 Skrevet 3. mars 2010 mange norske er stygge som fyy sier ikke alle men mange.spessielt uten sminke og solarium bleke fisker uten vipper og øyenbryn med masse fregner så hadde det ikke vært for solarium masse sminke falskt hår så haddetil og med de som er pene ikke vært pene...er selv norsk men ser bare på realiteten
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #5 Skrevet 3. mars 2010 Generelt så er nok øst-europeiske kvinner (øst-slaviske og sør-slaviske land) mye penere enn vest-europeiske kvinner. Generelt? Med generelt så vil jeg tro du mener en slags statistisk seier. Det stemmer ikke med min erfaring. Har du vært rundtomkring i øst-europa? De har noen virkelige prakteksemplarer ja, mange supermodeller. Men også en enormt mye større andel med direkte heslige kvinner. Kanskje 1 av 10 på gata er pene. I Norge er det kanskje 6 av 10. OK, jeg dro de tallene rett ut av ræva, men du forstår poenget
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Det er forsjeller i utseende ja. Mulig du er blind, men jeg klarer ofte å se om en person er f eks fra Sverige, England eller Tyskland. Folk i et land formerer seg med hverandre og ligner på hverandre eller noe. Jeg vet ikke jeg hva det er, men norske jenter er pene! Er jeg faktisk den eneste personen her som har lagt merke til det?? Er det en politisk ukorrekt ting å påstå? Jeg synes også det er abnormalt mange vakre kvinner i Libanon, så det er ikke pga rasisme eller noe. Det er bare noe jeg har lagt merke til, og jeg vet jeg ikke er den eneste. Det blir jo en grov generalisering, pene jenter finnes overalt, men det er faktisk en ganske høy andel av dem her. Hvis du ikke tror på meg så kan du gå på et diskotek i London eller Berlin og så sammenligne jentene der med jentene på den videregående skolen i ditt nabolag. Utseende er jo genetisk, så det er jo klart at det da er klare genetiske forskjeller mellom etniske dansker, etniske nederlendere og etniske nordmenn. Det er jo det du sier. London er jo en svært multikulturell by. Oslo er ikke der enda, men ikke så langt unna. Kan det være at du ikke klarer å skille mellom ulike etnisiteter i utlandet, men du gjør det i Norge? Mener du da at mer innvandring gjør kvinnene styggere og styggere ettersom andelen vokser?
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 Generelt så er nok øst-europeiske kvinner (øst-slaviske og sør-slaviske land) mye penere enn vest-europeiske kvinner. Haha, nei de er nok ikke det
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #8 Skrevet 3. mars 2010 Generelt? Med generelt så vil jeg tro du mener en slags statistisk seier. Det stemmer ikke med min erfaring. Har du vært rundtomkring i øst-europa? De har noen virkelige prakteksemplarer ja, mange supermodeller. Men også en enormt mye større andel med direkte heslige kvinner. Kanskje 1 av 10 på gata er pene. I Norge er det kanskje 6 av 10. OK, jeg dro de tallene rett ut av ræva, men du forstår poenget Ja de tallene dro du rett ut av ræva. Øst-Europa har flere land enn Vest-Europa, bare så det er sagt. Konkret hvilke land sikter du til? Det er like stor forskjell mellom øst-europeiske land som vest-europeiske.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #9 Skrevet 3. mars 2010 Haha, nei de er nok ikke det Sammenlikner man de 400 millionene i Vest-europa med de 300 millionene i øst-europa, så vil jeg si at Øst-europa har minst 3 ganger så mange pene kvinner selvom de har færre mennesker totalt sett.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #10 Skrevet 3. mars 2010 Utseende er jo genetisk, så det er jo klart at det da er klare genetiske forskjeller mellom etniske dansker, etniske nederlendere og etniske nordmenn. Det er jo det du sier. London er jo en svært multikulturell by. Oslo er ikke der enda, men ikke så langt unna. Kan det være at du ikke klarer å skille mellom ulike etnisiteter i utlandet, men du gjør det i Norge? Mener du da at mer innvandring gjør kvinnene styggere og styggere ettersom andelen vokser? Etniske særegenheter vil jo viskes ut når forskjellige etnisiteter formerer seg, selvsagt. Nå snakker jeg om etniske nordmenn, ikke innvandrere/nordmenn av annet opphav. Vi vil nok endres i fremtiden, men jeg skal ikke uttale meg om det blir penere eller styggere!
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #11 Skrevet 3. mars 2010 Ja de tallene dro du rett ut av ræva. Øst-Europa har flere land enn Vest-Europa, bare så det er sagt. Konkret hvilke land sikter du til? Det er like stor forskjell mellom øst-europeiske land som vest-europeiske. Sant det. Folk begynner jo å vase og rote en del her. Jeg snakket jo i utgangspunktet om nordmenn, og kun nordmenn (selv om det nok kan stemme like bra for svensker f eks). Ikke hele vest-europa. Og det er også andre folk som har dratt inn hele øst-europa som et argument. Det er jo forskjell på latvia og romania feks. Men om jeg skal svare på et helt generelt grunnlag, så har jeg ikke fått så masse hakeslepp i øst-europa, faktisk har omtrent alle mine reiser fått meg til å tenke at jammen er ikke gutta i norge litt bortskjemte
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #12 Skrevet 3. mars 2010 Etniske særegenheter vil jo viskes ut når forskjellige etnisiteter formerer seg, selvsagt. Nå snakker jeg om etniske nordmenn, ikke innvandrere/nordmenn av annet opphav. Vi vil nok endres i fremtiden, men jeg skal ikke uttale meg om det blir penere eller styggere! For det første er det jo ekstremt lite blandede ekteskap i Norge da, så det er nok ikke poenget. Men Oslo har gått fra å ha en minimal andel av elevene med utenlandsk bakgrunn for 30-40 år siden til i dag å ha nesten halvparten. Det skyldes ikke blandede ekteskap. Men hvordan dømmer du når du ser folk rundt deg? I utlandet dømmer du alle du ser og gjør deg opp en mening utifra det, mens i Oslo så dømmer du kvinnene kun basert på de du tror er etnisk norske, mens alle utenlandske "teller ikke"? Hvordan vet du opphavet til kvinnene du ser i utlandet?
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #13 Skrevet 3. mars 2010 Sant det. Folk begynner jo å vase og rote en del her. Jeg snakket jo i utgangspunktet om nordmenn, og kun nordmenn (selv om det nok kan stemme like bra for svensker f eks). Ikke hele vest-europa. Og det er også andre folk som har dratt inn hele øst-europa som et argument. Det er jo forskjell på latvia og romania feks. Men om jeg skal svare på et helt generelt grunnlag, så har jeg ikke fått så masse hakeslepp i øst-europa, faktisk har omtrent alle mine reiser fått meg til å tenke at jammen er ikke gutta i norge litt bortskjemte Men hvilke land sikter du til? Det blir jo litt vanskelig å argumentere når du generaliserer samtlige 30 øst-europeiske land. Om du mener det er forskjell på Norge og Tyskland, hvorfor skal det ikke være slik også i Øst-Europeiske land?
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #14 Skrevet 3. mars 2010 Og husk, mange norske gutter synes det er superspennende med sør-europeiske jenter - på samme måte som vi jenter ELSKER italienske gutter! Nei. Hehe, ikke akkurat et kompliment til norske menn da. Norge - landet med de vakre kvinnene og de mindre vakre mennene.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #15 Skrevet 3. mars 2010 Generelt? Med generelt så vil jeg tro du mener en slags statistisk seier. Det stemmer ikke med min erfaring. Har du vært rundtomkring i øst-europa? De har noen virkelige prakteksemplarer ja, mange supermodeller. Men også en enormt mye større andel med direkte heslige kvinner. Kanskje 1 av 10 på gata er pene. I Norge er det kanskje 6 av 10. OK, jeg dro de tallene rett ut av ræva, men du forstår poenget What? Da har du ikke vært i Øst-europa eller kun glodd på gamle damer eller noe...
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #16 Skrevet 3. mars 2010 For det første er det jo ekstremt lite blandede ekteskap i Norge da, så det er nok ikke poenget. Men Oslo har gått fra å ha en minimal andel av elevene med utenlandsk bakgrunn for 30-40 år siden til i dag å ha nesten halvparten. Det skyldes ikke blandede ekteskap. Men hvordan dømmer du når du ser folk rundt deg? I utlandet dømmer du alle du ser og gjør deg opp en mening utifra det, mens i Oslo så dømmer du kvinnene kun basert på de du tror er etnisk norske, mens alle utenlandske "teller ikke"? Hvordan vet du opphavet til kvinnene du ser i utlandet? OK, først nå forsto jeg faktisk poenget ditt med å blande inn de som ikke er etnisk norske. Beklager at jeg er litt treig. Det blir jo bare grovt og generaliserende. Når jeg er i London så ser jeg mange som ikke ser britiske ut, og mange som ser typisk britiske ut. Jeg vil sikkert ta en del feil, men jeg føler fremdeles det er noen typer utseende som er "typisk britisk". Selv om ikke alle ser slik ut, selv om London er fullt av briter, franskmenn, amerikanere, indere osv osv
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #17 Skrevet 3. mars 2010 Men hvilke land sikter du til? Det blir jo litt vanskelig å argumentere når du generaliserer samtlige 30 øst-europeiske land. Om du mener det er forskjell på Norge og Tyskland, hvorfor skal det ikke være slik også i Øst-Europeiske land? Det er jo du som generaliserer! Si hvilket øst-europeisk land hvor jentene er finere enn jentene i Norge da? Jeg har vært i estland, latvia, litauen, romania, polen, kroatia, russland, polen og tsjekkia som jeg kommer på i farten. Og ja, jeg generaliserer over alle, men som jeg sa så ser jeg forskjell på f eks damer fra romania og damer fra latvia. Men - som sagt - det er jo DU som slenger ut at jenter i øst-europa er finere uten å spesifisere land. Da sier jo jeg og hva jeg mener om jenter fra hele den regionen
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #18 Skrevet 3. mars 2010 Jeg skjønner ikke problemet ditt, TS. Det er mange norske brunetter! Du er ikke alene. Halvparten av kvinnene på gaten er jo brunetter! Mange med mørke øyne også. Blondiner er overrepresentert på fjortisnivå, men det jevner seg ut etterpå jo Det er sant! Jeg er den gjesten som for vanskelighetens skyld ikke bruker noe nick og sitter og forsvarer at norske jenter er så pene. Men jeg mener ikke det skandinaviske "idealet" med blondt hår og blå øyne er det som gjør dem pene. Jeg har forøvrig brunt hår selv, og folk tror stadig vekk jeg er fra øst-europa. Noe som er litt morsomt siden jeg (synes jeg) er veldig pen og sitter her og krangler på at øst-europeiske damer ikke er så pene
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #19 Skrevet 3. mars 2010 Det er jo du som generaliserer! Si hvilket øst-europeisk land hvor jentene er finere enn jentene i Norge da? Jeg har vært i estland, latvia, litauen, romania, polen, kroatia, russland, polen og tsjekkia som jeg kommer på i farten. Og ja, jeg generaliserer over alle, men som jeg sa så ser jeg forskjell på f eks damer fra romania og damer fra latvia. Men - som sagt - det er jo DU som slenger ut at jenter i øst-europa er finere uten å spesifisere land. Da sier jo jeg og hva jeg mener om jenter fra hele den regionen Men er du uenig i at Øst-Europa generelt har penere kvinner enn Vest-Europa? Jeg regner med du har vært i Vest-Europa også? De peneste landene i Øst-Europa er nok Ukraina, Montenegro, Serbia og Hviterussland.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #20 Skrevet 3. mars 2010 Det er jo du som generaliserer! Si hvilket øst-europeisk land hvor jentene er finere enn jentene i Norge da? Jeg har vært i estland, latvia, litauen, romania, polen, kroatia, russland, polen og tsjekkia som jeg kommer på i farten. Og ja, jeg generaliserer over alle, men som jeg sa så ser jeg forskjell på f eks damer fra romania og damer fra latvia. Men - som sagt - det er jo DU som slenger ut at jenter i øst-europa er finere uten å spesifisere land. Da sier jo jeg og hva jeg mener om jenter fra hele den regionen Kvinner fra østeurpa er ikke penere.Jeg er selv fra øst-e de har finere kropper enn norske jenter,men er ikke penere.Norske kvinner har pene annsikter som regel veldig perfekte neser og tenner.I øst-e er det ikke sånn.Hilsen en som vet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå