Gå til innhold

Liker en som er skorpion

Fremhevede innlegg

Gjest Jomfru
Skrevet

Hei. Jeg er intressert i en som er født i Skorpionens tegn. Hvordan burde man forføre en født i dette tegnet?

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

På same måte som alle andre?

Gjest hogwash
Skrevet
Hei. Jeg er intressert i en som er født i Skorpionens tegn. Hvordan burde man forføre en født i dette tegnet?

Show up naked, bring beer.

Gjest Gjest
Skrevet
Hei. Jeg er intressert i en som er født i Skorpionens tegn.

Ok

Gjest Gjest
Skrevet
Show up naked, bring beer.

Har allerede gjort det ene, får bringe med beeren neste gang :tongue:

Skrevet

Jeg er skorpion selv, kvinnelig riktignok, men veldig viktig å være ekte, vi leser dere som åpne bøker, hehe :fnise: En skorpion har dessuten et veldig intenst og dypt følelsesliv, så du bør ikke begi deg ut på noe om du ikke mener det, og dessuten er det mange skorpioner som ikke vil ha sex med en de ikke har følelser for. Men du kan jo være heldig, hehe.

Men vær ekte og ikke overkjør ham, de liker å ha litt kontroll over situasjonen :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dobbelpostet, hehe.

Endret av NovaFlare
Gjest Gjest
Skrevet

Hi, hi, takk for tips. Så da kan jeg kansje regne med at han liker meg litt da, siden han gjerne har lyst å treffe meg igjen. Akkurat slik jeg liker det, intenst og dypt. Og har vært forsiktig for å ikke overkjøre ham, noe som til tider kan være litt vanskelig når han spiller mystisk og litt tilbakeholden og jeg bare har lyst å hoppe på han ;).Men, da da ser det ut at jeg er på rett spor.

Er jomfuens tegn selv, så dette kan bli spennende:)

Skal visst være en grei kombinasjon. :)

Skrevet

Ja, jomfruen passer fint med skorpion :)

Le gjerne godt av vitsene hans og si at skjorta er fin når dere treffes, de har ganske høyt ego, hehe :) Liker å få pleiet det ;) Men som jeg sa, vit hva du vil før du hopper inn i noe, og ikke finn på å dobbeldate eller noe, for de kan være sjalue :P Ta gjerne på deg noe dyprødt og litt utringning, de er ganske seksuelle, hehe.

Gjest navnelapp
Skrevet

Fordi stjernene sto i ei bestemt stilling då dei poppa ut av mødrene sine? I think not.

Skrevet

Er du ikke interessert i astrologi så kan du jo pelle deg ut av tråden igjen, kan du ikke? :)

Gjest Gjest
Skrevet
Er du ikke interessert i astrologi så kan du jo pelle deg ut av tråden igjen, kan du ikke? :)

Tåler ikke skorpioner å høre andres motforestillinger? :gjeiper:

Skrevet

Skorpioner liker ikke dumme mennesker :)

Trådstarter har lagt opp til svar utfra astrologien :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jomfruer passer vel ikke med skorpioner i det hele tatt (i følge astrologien).

Skrevet
Jomfruer passer vel ikke med skorpioner i det hele tatt (i følge astrologien).

Du har peiling ser jeg :fnise:

Gjest Jomfru
Skrevet

Joda, skorpioner og jomruer er faktsik en veldig god match i forhold til Astrologien, spessielt i senga visstnok:)

Har lagt opp til svar i forhold ti astrologien ja, jeg vet jo at alle mennesker er forskjellige sefølgelig etc etc..men er veldig intressert i astrologi, så defor er det spennende og å høre fra folk som enten er skorpioner selv eller vet litt om dette.

Og alt som er blitt sagt over, stemmer faktisk på denne personen.

Gjest Gjest
Skrevet

Og som den jomfruen jeg er ,irriterer jeg meg nå over alle skrivefeilene mine :)

Gjest Jomfru
Skrevet
Ja, jomfruen passer fint med skorpion :)

Le gjerne godt av vitsene hans og si at skjorta er fin når dere treffes, de har ganske høyt ego, hehe :) Liker å få pleiet det ;) Men som jeg sa, vit hva du vil før du hopper inn i noe, og ikke finn på å dobbeldate eller noe, for de kan være sjalue :P Ta gjerne på deg noe dyprødt og litt utringning, de er ganske seksuelle, hehe.

Ha, ha, ja dette kan stemme godt på han. han var litt treig med å svare på en meelding jeg hadde sendt, så kommenterte jeg på et bilde av han at han var veldig fin, og da fikk jeg veldig raskt svar, ha ha :fnise:

Skrevet (endret)

Hehe. Jeg er kjempeinteressert i astrologi selv jeg ;) Er en veldig typisk skorpion :) Jeg kan bli veldig tiltrukket av skorpion-menn, men hadde nok ikke orket å leve sammen med "meg selv" :fnise:

Men samboeren klager ikke :sengekos: :rødme: Hehehe.

Endret av NovaFlare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...