Genesis Skrevet 16. august 2011 #21 Skrevet 16. august 2011 Ja selvfølgelig- vi kvinner skal jo være nødt til å ha en masse romantiske følelser før vi kan få oss et nyp eller lignende; være nødt til å innlede et "forhold" for¨å få oss en bete! Joda- flott- la oss endelig fortsette slik; kvinner kan jo bare ønske seg sex når det er "kjærlighet" involvert..! Du behøver ikke legger ord i munnen på meg! Det vi her prater om er prostitusjon.....Dette blir ufarliggjort, fordi menn per definisjon alltid er klare og aldri har noe imot å involvere seg seksuelt med en hvilkensomhelst kvinne. Dette er langt fra sannheten for de fleste menn med respekt for seg selv. Du kan jo prøve å skrive innlegget med eksakt samme ordlyd å bare bytte om kjønnsrollene, for deretter å se hvilken reaksjoner som melder seg! "Mann ønsker sted hvor han kan få happy ending av små thailandske massører osv....." At dette blir møtt med avsky, mens en kvinne som ønsker å kjøpe sex av en massør blir forherliget kalles dobbeltmoral! Noe endel kvinner er eksperter på! 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #22 Skrevet 16. august 2011 Du behøver ikke legger ord i munnen på meg! Det vi her prater om er prostitusjon.....Dette blir ufarliggjort, fordi menn per definisjon alltid er klare og aldri har noe imot å involvere seg seksuelt med en hvilkensomhelst kvinne. Dette er langt fra sannheten for de fleste menn med respekt for seg selv. Du kan jo prøve å skrive innlegget med eksakt samme ordlyd å bare bytte om kjønnsrollene, for deretter å se hvilken reaksjoner som melder seg! "Mann ønsker sted hvor han kan få happy ending av små thailandske massører osv....." At dette blir møtt med avsky, mens en kvinne som ønsker å kjøpe sex av en massør blir forherliget kalles dobbeltmoral! Noe endel kvinner er eksperter på! Overalt idag og de siste par hundre år er menns seksulitet overopphøyet til noe "hellig" som de ikke kan hjelpe for- MENN har rett til seksuelle følelser, det er deres natur osv...! Jeg hater at kvinner ikke har den samme retten! Lever i et platonisk forhold og synes det er fornedrende at man skal være nødt til å utlevere seg og innlede et slags "forhold" for å få en dose sex- bevares; enkelt og greit kunne spesifisere hva man vil ha og med hvem og når må jo være helt herlig! Men det skal vel forbli mannens privilegium...! 2
Genesis Skrevet 17. august 2011 #23 Skrevet 17. august 2011 Overalt idag og de siste par hundre år er menns seksulitet overopphøyet til noe "hellig" som de ikke kan hjelpe for- MENN har rett til seksuelle følelser, det er deres natur osv...! Jeg hater at kvinner ikke har den samme retten! Lever i et platonisk forhold og synes det er fornedrende at man skal være nødt til å utlevere seg og innlede et slags "forhold" for å få en dose sex- bevares; enkelt og greit kunne spesifisere hva man vil ha og med hvem og når må jo være helt herlig! Men det skal vel forbli mannens privilegium...! Du har tydeligvis ikke fulgt med i utviklingen de siste 10-20 årene. Mannens priviliegium? Man må da være to for å ha sex...altså er det like mange kvinner om er med på leken. Det at du føler du må innlede et forhold for å ha sex får stå for din egen regning. Har ikke møtt en sjel som klandrer kvinner for å ønske rene seksuelle forhold. Problemet i dag er heller at mange menn i mye større grad begynner å bli usikker på sin egen seksualitet, og ikke helt vet hva deres rolle er i forhold til dagens "frigjorte" kvinner! Dessuten bidrar blant annet feminister til å definere mannlig seksualitet som noe skittent og negativt. Dine synspunkter var gyldige i et annet århundre kjære deg! Men vi skal passe oss for at det bikker andre veien!
Gjest maja Skrevet 19. august 2011 #24 Skrevet 19. august 2011 Jeg har opplevd en sånn deilig massasje. Massøren var så stor og sterk og masserte hele kroppen min lenge, til slutt var jeg helt søvning, men kviknet til da jeg kjente hendene hans på innsiden av lårene mine, jobbet seg nærmere og nærmere fitta. Jeg kjente trusa var klissvåt og bare håpte så inderlig at jeg ikke feiltolket signalene. Men plutselig spurte han meg hvor jeg villenbli massert, dansvarte jeg bare "fortsett" da gled fingrene under trusa og han masserte fitta lengenførnhan lot noen fingre gli inn. Det endte med fingring i begge hull og en heftig orgasme. Et sinnsykt deilig minne! husker du hvor dette var eller om du vet om noe steder der de gjør slikt? tanken er så utrolig pirrende
Gjest jente Skrevet 19. august 2011 #25 Skrevet 19. august 2011 Dette her høres deilig ut. Har en bekjent som er massør og skulle så gjerne fått en slik massasjetime med ham. Jeg vet han hadde gått med på det , men er jo ganske sikker på han ville gjort mer ut av det etterpå,noe jeg ikke vet om jeg vil siden han er en som ligger med alle. Og uansett vet jeg ikke helt hvordan jeg skulle gått frem for å hintet på meg en slik massasje :D
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #26 Skrevet 19. august 2011 Du har tydeligvis ikke fulgt med i utviklingen de siste 10-20 årene. Mannens priviliegium? .Man må da være to for å ha sex...altså er det like mange kvinner om er med på leken. Det at du føler du må innlede et forhold for å ha sex får stå for din egen regning Har ikke møtt en sjel som klandrer kvinner for å ønske rene seksuelle forhold. Problemet i dag er heller at mange menn i mye større grad begynner å bli usikker på sin egen seksualitet, og ikke helt vet hva deres rolle er i forhold til dagens "frigjorte" kvinner! Dessuten bidrar blant annet feminister til å definere mannlig seksualitet som noe skittent og negativt. Dine synspunkter var gyldige i et annet århundre kjære deg! Men vi skal passe oss for at det bikker andre veien! Klarer ikke helt å skjønne hva du mener her? En mann kan velge og vrake i kvinner i alle aldre og fasonger likegyldig hvor gammel han er eller ser ut. Hvilket alternativ har vi kvinner? Og etter å ha lest endel andre innlegg tror jeg ikke jeg er helt alene i ønske at vi kvinner også kunne velge...!
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #27 Skrevet 19. august 2011 Du har tydeligvis ikke fulgt med i utviklingen de siste 10-20 årene. Mannens priviliegium? Man må da være to for å ha sex...altså er det like mange kvinner om er med på leken. Det at du føler du må innlede et forhold for å ha sex får stå for din egen regning. Har ikke møtt en sjel som klandrer kvinner for å ønske rene seksuelle forhold. Problemet i dag er heller at mange menn i mye større grad begynner å bli usikker på sin egen seksualitet, og ikke helt vet hva deres rolle er i forhold til dagens "frigjorte" kvinner! Dessuten bidrar blant annet feminister til å definere mannlig seksualitet som noe skittent og negativt. Dine synspunkter var gyldige i et annet århundre kjære deg! Men vi skal passe oss for at det bikker andre veien! Beklager, ble litt feil markeringer her! Det jeg lurte på var hvordan jeg kunne være sikker på å få den sexen jeg ville ha fra en ung, vakker mann uten å innlede et forhold?
Genesis Skrevet 20. august 2011 #28 Skrevet 20. august 2011 Klarer ikke helt å skjønne hva du mener her? En mann kan velge og vrake i kvinner i alle aldre og fasonger likegyldig hvor gammel han er eller ser ut. Hvilket alternativ har vi kvinner? Og etter å ha lest endel andre innlegg tror jeg ikke jeg er helt alene i ønske at vi kvinner også kunne velge...! Hvilken planet lever du på? Veldig få menn kan velge og vrake i kvinner uavhengig av alder. Mange single menn har nok med å få seg et nachspielligg med en halvmorken dame 3-4 ganger i året! Kvinner derimot kan som regel velge og vrake på øverste hylle når det kommer til tilfeldig sex. Er ikke sjelden du ser en veldig attraktiv mann leie med seg en halvgammel falmet skjønnhet hjem fra byen. Hvilket alternativ dere kvinner har? Og dere kan ikke velge heller sier du? Ler meg skakk av deg!
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #29 Skrevet 20. august 2011 Hvilken planet lever du på? Veldig få menn kan velge og vrake i kvinner uavhengig av alder. Mange single menn har nok med å få seg et nachspielligg med en halvmorken dame 3-4 ganger i året! Kvinner derimot kan som regel velge og vrake på øverste hylle når det kommer til tilfeldig sex. Er ikke sjelden du ser en veldig attraktiv mann leie med seg en halvgammel falmet skjønnhet hjem fra byen. Hvilket alternativ dere kvinner har? Og dere kan ikke velge heller sier du? Ler meg skakk av deg! Enhver mann kan idag enkelt bestille seg en kvinne på nettet- og nei, jeg tror ikke "horeboten" på inntil 15.000 som det er en milliontedels sjanse for å få virker særlig avskrekkende..Men ihvertfall her jeg bor, har en halvgammel kvinne ikke noen sjanse til å få tak i en ung vakker og slikkevillig kar- noe det tydeligvis finnes i overflod der du bor, Jeg kan godt tenke meg å legge neste ferie dit- hvor?
Genesis Skrevet 20. august 2011 #30 Skrevet 20. august 2011 Alle tettsteder med en bar! Det holder imassevis til ditt formål!
AnonymBruker Skrevet 20. august 2011 #31 Skrevet 20. august 2011 Alle tettsteder med en bar! Det holder imassevis til ditt formål! Hmm- der jeg kommer fra, er det ikke god kotyme å sidle opp til en ung mann og spørre om han er glad i å slikke eldre damer? 1
Genesis Skrevet 20. august 2011 #32 Skrevet 20. august 2011 Hmm- der jeg kommer fra, er det ikke god kotyme å sidle opp til en ung mann og spørre om han er glad i å slikke eldre damer? Det finnes mer indirekte måter å tre frem på!
garo02 Skrevet 25. desember 2011 #33 Skrevet 25. desember 2011 Tanken på å ligge naken og bli massert av en fremmed mann er noe jeg finner enormt opphissende. Jeg opplevde en gang noe liknende på et slags SPA syden, men jeg vet ikke om noe slikt tilbys i norge. Noen her som har erfaringer med dette? Når man googler "erotisk massasje" får man stort sett treff på massasjestudioer for menn, og gjerne med thailandske kvinner. (det var ikke akkurat det jeg tenkte på) Noen som har tips til noen spennnende steder å gå for oss kvinner? Er det bare jeg som finner dette opphissende, eller er det flere som tenner på tanken?
garo02 Skrevet 25. desember 2011 #34 Skrevet 25. desember 2011 Tanken på å ligge naken og bli massert av en fremmed mann er noe jeg finner enormt opphissende. Jeg opplevde en gang noe liknende på et slags SPA syden, men jeg vet ikke om noe slikt tilbys i norge. Noen her som har erfaringer med dette? Når man googler "erotisk massasje" får man stort sett treff på massasjestudioer for menn, og gjerne med thailandske kvinner. (det var ikke akkurat det jeg tenkte på) Noen som har tips til noen spennnende steder å gå for oss kvinner? Er det bare jeg som finner dette opphissende, eller er det flere som tenner på tanken?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #35 Skrevet 25. desember 2011 Tanken på å ligge naken og bli massert av en fremmed mann er noe jeg finner enormt opphissende. Jeg opplevde en gang noe liknende på et slags SPA syden, men jeg vet ikke om noe slikt tilbys i norge. Noen her som har erfaringer med dette? Når man googler "erotisk massasje" får man stort sett treff på massasjestudioer for menn, og gjerne med thailandske kvinner. (det var ikke akkurat det jeg tenkte på) Noen som har tips til noen spennnende steder å gå for oss kvinner? Er det bare jeg som finner dette opphissende, eller er det flere som tenner på tanken?
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #36 Skrevet 25. desember 2011 Sjekk rubrikk.no Noen mannlige massører averterer der.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2011 #37 Skrevet 25. desember 2011 ... er det ikke god kotyme å sidle opp til en ung mann og spørre om han er... Hva er sidle?
Rogalandmassør Skrevet 22. februar 2012 #39 Skrevet 22. februar 2012 Mange damer som syns dette er tabu?
Gjest Lille-pus Skrevet 6. april 2012 #40 Skrevet 6. april 2012 Tråden ryddet for reklame. Lille-pus (mod)
Anbefalte innlegg