Gå til innhold

Erotisk massasje for kvinner

Gjest Gjest_Lene_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lene_*

Tanken på å ligge naken og bli massert av en fremmed mann er noe jeg finner enormt opphissende. Jeg opplevde en gang noe liknende på et slags SPA syden, men jeg vet ikke om noe slikt tilbys i norge. Noen her som har erfaringer med dette?

Når man googler "erotisk massasje" får man stort sett treff på massasjestudioer for menn, og gjerne med thailandske kvinner. (det var ikke akkurat det jeg tenkte på) Noen som har tips til noen spennnende steder å gå for oss kvinner?

Er det bare jeg som finner dette opphissende, eller er det flere som tenner på tanken?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Gjest Camilla

Tanken på å ligge naken og bli massert av en fremmed mann er noe jeg finner enormt opphissende. Jeg opplevde en gang noe liknende på et slags SPA syden, men jeg vet ikke om noe slikt tilbys i norge. Noen her som har erfaringer med dette?

Når man googler "erotisk massasje" får man stort sett treff på massasjestudioer for menn, og gjerne med thailandske kvinner. (det var ikke akkurat det jeg tenkte på) Noen som har tips til noen spennnende steder å gå for oss kvinner?

Er det bare jeg som finner dette opphissende, eller er det flere som tenner på tanken?

Hei!

Jeg har vært hos en i Oslo for noen år siden, det var min mann som ga meg dette i bursdagsgave, kjempesanselig opplevelse!

Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det finnes noen mannlige gigoler og de kan garantert tilby noe slikt. Massasjesteder med mannlige massörer hvor slikt tilbys åpenlyst eller såvidt i det skjulte i kombinasjon med vanlig massasje, slik som på mange av thai stedene, tviler jeg på at du finner. Når det er sagt så er det SVÄRT mange mannlige massöerer som ville gjort noe slikt gratis om de merket at dama var interesert i det. Spesielt hvis massasjen skjer hjemme hos ham og ikke på spaen, men også på spa skulle det la seg gjöre innimellom. Jeg vet via kvinner jeg har snakket med at dette har skjedd dem på SPA i Spania og India og på et annerkjent norskt sted. Et tips kan väre at når du skal legge deg på benken så kan du vise at du ikke er sjenert for nakenhet. Et annet vil väre at mens han masserer så gir du litt tegn på at du liker det godt og når han beröer steder som rompa, nedre mage og i närheten av brystene så signaliserer du at du nyter det ekstra mye. Du kan også når han först masserer ganske närt be ham ta litt närmere et forbudt område og så etter en stund nesten helt på det forbudte området og så demonstrere at du liker det med kroppsbevegelser etc. Til slutt kan du eventuelt lede hånden hans helt på området. Å be ham massere innsiden av lårene og innsiden helt inn til fitta burde gjöre susen. Men, vär ordentlig på utkikk etter om dette er noe hans er ut til å väre med. Du kan både drite deg ut og tråkke over hans grenser. Det er en balansegang her og du skal väre forsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenner på tanken, men vet ikke helt hva jeg hadde syntes om det IRL.

Jeg og samboeren min forsøkte dette som et rollespill. Avtalte hva vi skulle gjøre på forhånd, så latet vi som at han var massør - ga han navn og utdanning og hele pakken :ler: og jeg var "kunde". Massasjen utartet seg og endte i en deilig omgang. Men tipper jeg hadde følt det ubehagelig å få en erotisk massasje fra en fremmed.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Hei!

Jeg har vært hos en i Oslo for noen år siden, det var min mann som ga meg dette i bursdagsgave, kjempesanselig opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Legg ut en kontaktannonse på cupido.no eller lignende.

Nok av menn der som skryter på seg å være eminente massører og som bare ønsker å dynke deg i olje og velvære. Du får garantert en haug med svar om du forteller om fantasien din der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Nok av menn der som skryter på seg å være eminente massører og som bare ønsker å dynke deg i olje og velvære.

Mot en liten fee selvsagt :) Tipper det er mye klønete, klamme hender når det kommer til stykket gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres egentlig ut som enkelte av dere (jogamann og Camilla) diskuterer fordekt prostitusjon. Det er like forbudt for kvinner å kjøpe mannlige prostituerte som for menn å kjøpe seg en kvinnelig "massør".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Mot en liten fee selvsagt :) Tipper det er mye klønete, klamme hender når det kommer til stykket gitt.

Haha, garantert.

Når meldingene utarter seg som rene oppramsinger av det noen menn tror kvinner vil høre (aka "jeg elsker å slikke"-historier) så tenker man jo gjerne at fyren har lest noe enkel teori men ikke har all verdens praksis.

At alle simpelthen elsker 3 timers forspill hver gang tar jeg også med en klype salt :ler:

Stor fare for at han knar deg litt keitete i 5 minutter før du får "en liten fee" mellom lårene.

Menmen, har jo ikke prøvd det selv da. Ser nå at tråden er litt gammel, men om TS fremdeles vanker her så kan hun jo gi det en sjangs og komme med tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Haha, garantert.

Når meldingene utarter seg som rene oppramsinger av det noen menn tror kvinner vil høre (aka "jeg elsker å slikke"-historier) så tenker man jo gjerne at fyren har lest noe enkel teori men ikke har all verdens praksis.

At alle simpelthen elsker 3 timers forspill hver gang tar jeg også med en klype salt :ler:

Stor fare for at han knar deg litt keitete i 5 minutter før du får "en liten fee" mellom lårene.

Menmen, har jo ikke prøvd det selv da. Ser nå at tråden er litt gammel, men om TS fremdeles vanker her så kan hun jo gi det en sjangs og komme med tilbakemelding.

Veltrent, kjekk og hyggelig "ung" mann søker X. Elsker å massere, turer i skog og mark, samtaler, rødvin og tralalala..................:)

Endret av MikeWaters
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Hei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
Annonse

Jeg har opplevd en sånn deilig massasje. Massøren var så stor og sterk og masserte hele kroppen min lenge, til slutt var jeg helt søvning, men kviknet til da jeg kjente hendene hans på innsiden av lårene mine, jobbet seg nærmere og nærmere fitta. Jeg kjente trusa var klissvåt og bare håpte så inderlig at jeg ikke feiltolket signalene. Men plutselig spurte han meg hvor jeg villenbli massert, dansvarte jeg bare "fortsett" da gled fingrene under trusa og han masserte fitta lengenførnhan lot noen fingre gli inn. Det endte med fingring i begge hull og en heftig orgasme. Et sinnsykt deilig minne!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et eksempel på "kvinnelig frigjøring". Way to go

Ja selvfølgelig- vi kvinner skal jo være nødt til å ha en masse romantiske følelser før vi kan få oss et nyp eller lignende; være nødt til å innlede et "forhold" for¨å få oss en bete! Joda- flott- la oss endelig fortsette slik; kvinner kan jo bare ønske seg sex når det er "kjærlighet" involvert..!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...