Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Jeg har lyst til å prøve meg på knallrosa, både på øyne og lepper (ikke samtidig). Noen som kan tipse meg om en fin knallrosa leppestift og en like fin knallrosa øyenskygge? Helst fra bra merker som MAC.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Hadde nok hjulpet 100% om du sier hvilken nyanse du er ute etter.
Lykkelitenen Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 (endret) jeg har en 88-piece palette fra costal scent, veldig fornøyd, den har ulike rosanyanser og sitter som støpt med en god primer under... ellers har jo mac flere nyanser, så der er det jo bare å prøve seg frem... Når det gjelder leppestift, så har både Isadora og gosh flotte varianter av knall rose, mens maybelline har noen ganske skarpe, mørke rosanyanser... Ellers vil jeg anbefale å øve deg før du går ut, rosa kan bli veldig kult, men det kan og ende opp med å se helt j****g ut. Søk på youtube for ideer og tips! Stort hopp fra dette til dette Endret 4. mars 2010 av Lykkelitenen
pittie Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Har bare prøvd en knæsj gloss, og det er denne. Helt vill :gjeiper: Den er ikke så nøytral som beskrivelsen sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå