Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har lest i shoppingdagbøkene her inne at folk kjøper sminke fra merket Barry M. Er det noe bra? Noen produkter dere kan anbefale`?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet
Har lest i shoppingdagbøkene her inne at folk kjøper sminke fra merket Barry M. Er det noe bra? Noen produkter dere kan anbefale`?

Hei!

Jeg har kun kjøpt Dazzle Dust fra Barry M, og de er helt herlige!!! :-)

Jeg bruker de både som øyenskygge og på leppene og i ansiktet for å få shimmer :-) De kan iallefall anbefales :-)

Skrevet

Jeg er stor fan av Barry M. Har ca 30 stykker av Dazzle Dust (skimrende løse øyeskygger i pudderform). Kommer i et hav av farger! De er kjempefine å bruke for å gjøre hverdagssminken om til en partylook :) Glitrer masse! De drysser litt, men om man bruker en fuktig sminkekost slipper man det og fargene blir mer intense.

Har også en del neglelakker fra Barry M, de har mye å velge mellom også er de superbillige :)

Men jeg ville ikke kjøpt de fra norske nettbutikker, de tar jo blodpris for dette lavprismerke!

Kjøp heller direkte fra Barry M (barrym.com), eBay eller nå du er i England :)

Skrevet

Jeg har kjøpt leppestifter og neglelakk fra Barry M, og er veldig fornøyd. Superbillig kosmetikk av like høy kvalitet som langt dyrere merker, du får ikke det du betaler for-du får langt mer. Eneste "billigmerke" jeg har vært fornøyd med.

Selv bestilte jeg fra barrym.com, som nevnt tidligere i tråden krever norske nettbutikker overpris for produkter fra dette merket- jeg betalte vel rundt 5£ pr. leppestift, og 3£ pr. flaske neglelakk, mens f.eks Coverbrands.no tar over dobbel pris. Du betaler bare rundt 5£ i frakt hvis du bestiller fra hjemmesidene til Barry M, og jeg fikk varene kort tid etter at jeg bestilte. De har Barry M på Asos.com også, men utvalget er begrenset, og av en eller annen grunn kan man ikke bestille neglelakkene til Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...