Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Så at noen anbefalte hårpleie fra Aussie i en annen tråd. Er det flere som har erfaringer med dette merket? Er det bra? De koster jo like mye på vita og boots som frisørmerker gjør på Feelunique, kan de måle seg med disse?

Hvilke produkter fra Aussie anbefales for tørt, slitt hår som har blitt bleket til døde og nå ser ut som blondt høy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aussie har ikke proteinprodukter, og hår som er så mye bleiket trenger proteiner og fuktighet. Man kan derimot kombinere aussie sin fuktighetsseire (shampo, balsam og kur) med en proteinkur (f.eks redken extreme)... Da bygges håret opp igjen og man får masse fuktighet :)

Er selv fornlyd med serien, men har veldig anderledes hår enn deg. Mitt er normalt mot tørt, og til det er serien perfekt!

Gjest Gjest
Skrevet

Aussie er et billigmerke i andre land, på linje med butikksjambo. Kvaliteten er deretter. Kjøp redken på nettet i stedet.

Gjest Gjest
Skrevet
Aussie er et billigmerke i andre land, på linje med butikksjambo. Kvaliteten er deretter. Kjøp redken på nettet i stedet.

Jepp, Aussie er et slags billigmerke - i alle fall i USA, men det har også fått langt mer skryt enn mange andre andre butikkmerker. Desuten, i USA ser Aussieflaskene langt mer "billige" ut enn her i Europa, av en eller annen grunn. Selv har jeg volumserien, men jeg har ikke fått prøve ut produktene enda. Det er dessuten ekstremt individuelt hvilke produkter som passer en best. Har hørt om mange som har fått en kløende og nesten blødende hodebunn fra Redken og andre frisørmerker.

Gjest Gjest
Skrevet
Jepp, Aussie er et slags billigmerke - i alle fall i USA, men det har også fått langt mer skryt enn mange andre andre butikkmerker. Desuten, i USA ser Aussieflaskene langt mer "billige" ut enn her i Europa, av en eller annen grunn. Selv har jeg volumserien, men jeg har ikke fått prøve ut produktene enda. Det er dessuten ekstremt individuelt hvilke produkter som passer en best. Har hørt om mange som har fått en kløende og nesten blødende hodebunn fra Redken og andre frisørmerker.

Sorry, skulle stått dessuten. Skriveleif.

Skrevet

Har nylig oppdaget Aussie, og er veldig fornøyd med Miracle Moist-balsamen, den gir masse fukt, uten at håret blir for tungt.

Skrevet

Jeg har hårkuren som skal gi volum, og den fungerer kjempebra på meg.

Jeg bruker vanligvis Redken, Kerastase og Bed Head - og den er like god som disse produktene.

I tillegg synes jeg den lukter kjempegodt :)

Skrevet

Kjøpte meg 3 minute miracle til 109,- (eller 99,-, husker ikke helt). Leste om den på makeupalley nå, og der skriver folk at den koster 3$!! Hvordan i all verden har prisen 6(!) doblet seg på veien til Norge? Fancy-pancy navn fra et land langt langt vekke!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...