Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Jeg elsker lipgloss, men hvis jeg tar meg en slurk vann (slik jeg gjør hele tiden), eller en røyk, er det jo knapt lipgloss igjen på leppene etterpå. finnes det lipgloss som holder? Eller noe man kan ha under eller over som får den til å sitte?
Rosebud Skrevet 7. mars 2010 #2 Skrevet 7. mars 2010 Du kan jo prøve en primer før du påfører lipglossen. Guerlain har en god som heter KissKiss ettellerannet. Ellers er det ofte slik at jo tykkere lipglossen er, desto bedre sitter den. Hvis du bruker en klissete en vil den sitte bedre. Du kan for eksempel prøve Juicy Tubes fra Lancome; de er såpass seige i konsistensen at de sitter lenger. Ellers vet jeg at en del er fornøyd med denne til å ha over leppestift. Kan hende det funker over lipgloss også. http://www.coverbrands.no/no/shop/lipcote/...stift-forsegler Lykke til
Quirky Skrevet 8. mars 2010 #3 Skrevet 8. mars 2010 Primeren fra Guerlain som ble nevnt over er veldig bra, men jeg liker leppeprimeren fra MAC enda bedre, og den er litt rimeligere. Jeg bruker She-Laq sealer fra Benefit over leppestift, vet ikke om den funker over gloss, siden jeg ikke bruker gloss selv, men tviler egentlig på at sealere som She-laq og den brukeren før meg linket til vil fungere på lipgloss, siden de er så klissete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå