Gjest Gjest_LittleMe_* Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Min supre svigermor fyller 45 år om ikke lenge og jeg vil gjerne gi henne noe som viser at jeg setter utrolig stor pris på henne. Kunne ikke hatt snillere og koseligere svigermor, så hun fortjener virkelig en gave det oser takknemlighet av. Er det noen som har noen gode gavetips?
Gjest yojo Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Min supre svigermor fyller 45 år om ikke lenge og jeg vil gjerne gi henne noe som viser at jeg setter utrolig stor pris på henne. Kunne ikke hatt snillere og koseligere svigermor, så hun fortjener virkelig en gave det oser takknemlighet av. Er det noen som har noen gode gavetips? Spørs litt på hvordan hun er, men min mamma ville helt sikkert vært glad for spa behandling av noe slag Hender jeg gir det til farmoren til barnet mitt også
Gjest Gjest_LittleMe_* Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Spørs litt på hvordan hun er, men min mamma ville helt sikkert vært glad for spa behandling av noe slag Hender jeg gir det til farmoren til barnet mitt også Hmm... Vet ikke helt jeg, men hun er verdens snilleste. Et herlig menneske. Tenker veldig på andre mennesker, og tar utroilg godt vare på meg! Er så takknemlig for at hun er så snill og go'!
Miss Puddel Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 gavekort på frisør, massasje eller noe slikt? jeg vet liksom ikke hvor mye du har tenkt å bruke? selv fyller jeg førti i år, jeg hadde blitt lykkelig om noen hadde gitt meg et hjemmelaget gavekort på at de vasket gulvene mine eller noe slikt... og i såfall da inkludert i at hun ikke er hjemme, men gjør noe annet, slik at hun virkelig slapper av og ikke deltar...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå