Gjest katy Skrevet 9. september 2003 #1 Skrevet 9. september 2003 Er veldig interessert i å høre hva folk flest synes om programmet "Ungkaren" på Tv norge. Det er jo et omdiskutert program, men er det egentlig så ille ?
Lillesøster Skrevet 12. august 2005 #3 Skrevet 12. august 2005 Jeg går aldri lei av ungkaren. Tror det har å gjøre med at det handler om ønske at noen skal finne hverandre. Mye uro og støy er det, men underholdningsaspektetet er stor, i alle fall for meg.
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2005 #4 Skrevet 12. august 2005 Har aldri sett noe særlig på det før. Men denne runden (ungkaren 7 eller hva det er) er jeg helt hekta!
Gjest 1111 Skrevet 12. august 2005 #5 Skrevet 12. august 2005 Jeg har ikke likt de andre sesongene av Ungkaren, men denne sesongen (nr. 7) har jeg faktisk fulgt med på. Det er jo helt annerledes enn de andre sesongene.
Gjest Lilleulv Skrevet 12. august 2005 #6 Skrevet 12. august 2005 Jeg synes Ungkaren er utrolig mye mer spennende enn Ungkarskvinnen. Det er fordi ørten kvinner om samme mann = noe sinnsykt med intriger. hehe. Jeg følger veldig med på denne runden. må jo det, det tar jo helt av Charlie er ikke noe kjekk i det hele tatt synes jeg, men av alle ungkarene som har vært så er han den med desidert best personlighet. han er skikkelig morsom og god da
Lillesøster Skrevet 12. august 2005 #7 Skrevet 12. august 2005 Charlie er ikke noe kjekk i det hele tatt synes jeg, ← synes han er råkjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå