Gjest PrinsesseGullhår Skrevet 9. september 2003 #1 Skrevet 9. september 2003 Hei alle sammen! Jeg har akkurat blitt fridd til av min drømmeprins og har såvidt begynt å planlegge bryllup.. trenger sårt litt råd og tips. Han jeg skal gifte meg med er ikke norsk, men vi skal gifte oss i Norge. Jeg har veldig lyst til å gi de utenlandske gjestene litt smak av norskkultur, men ikke bare bondekulturen (også det, gjestene vil bli oppfordret til å gå i bunad). Drømmen min er å holde et eventyrbryllup i Theodor Kittelsen stil.. om vinteren. Kan noen anbefale meg lokaler og kirke i Oslo/Asker/Baerum.. eller gjerne i marka som kan passe inn i min drømmesetting? Jeg har lett litt etter kjole med lange ermer på nettet, men har ikke funnet noe. Og en kappe/kåpe alà Martha Louise's.Er det noen som har noe å anbefale?
cappocino Skrevet 9. september 2003 #2 Skrevet 9. september 2003 www.lysebu.com er jo vakkert da... vi hadde lyst å bruke det til vinterbryllupet vårt men det var opptatt på dagen vår.....
Gjest Abelone Skrevet 9. september 2003 #3 Skrevet 9. september 2003 Gratulerer, så veldig trivelig! Jeg har alltid tenkt at det måtte være utrolig flott å ha fest på Villa Fridhøy (?) der Soria Moria ble spilt inn... men det er kanskje for langt unna? Lykke til iallefall. Håper det blir en flott dag for dere!
Gjest MrsL Skrevet 9. september 2003 #4 Skrevet 9. september 2003 Gratulerer Sjekk ut kjolesidene på nettet. De har nok mange slike Mârtha kåper De finnes også på brudesalongene rundt omkring, bla. på www.vitabella.no
Gjest MrsL Skrevet 9. september 2003 #5 Skrevet 9. september 2003 Prøve å få det rett: www.brud-vitabella.no/ eller www.bryllupsweb.no
Gjest Junibrud04 Skrevet 10. september 2003 #6 Skrevet 10. september 2003 Gratulerer, så veldig trivelig! Jeg har alltid tenkt at det måtte være utrolig flott å ha fest på Villa Fridhøy (?) der Soria Moria ble spilt inn... men det er kanskje for langt unna? Lykke til iallefall. Håper det blir en flott dag for dere! Det heter Villa Fridheim, www.villafridheim.no "SELSKAPSLOKALER Går du i giftetanker eller er du kanskje like foran et jubileum, bør du tenke på Villa Fridheim. Her kan vi arrangere en flott feiring for deg. Koselige salonger, dans i den gedigne hallen og spisesal for enten 50 eller 90 gjester. Vi har selvsagt alle rettigheter og god mat! " Se også i det nyeste nummeret av Bryllupsmagasinet. Det er ca.11 mil fra Oslo, men det er flere overnattingsmuligheter der og 2 kirker du kan vie deg i! Naturen er kjempe fin der, jeg er derfra og gifter meg der neste sommer. (Skal ikke ha bryllupet på Villa Fridheim da..)Håper det var til litt hjelp og at du får hatt eventyrbryllupet ditt..Tenkte litt på det samme, men vi har valgt en annen veldig romantisk ramme rundt det og jeg gleder meg kjempe masse...Hvis du trenger mer info, er jeg behjelplig med det! :D
Gjest PrinsesseGullhår Skrevet 10. september 2003 #7 Skrevet 10. september 2003 Tusen takk for alle råd og tips! Jeg har sett på hjemmesidene til Villa Fridheim, og det er jo helt nydelig der. Det hadde nok vaert en perfekt setting. Men dessverre er det for langt unna. Lysebu er nok mer aktuell. Tusen takk for alle linker. Jeg har tatt en titt og det er jo masse og se paa ss naa skal jeg bare kooose meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå