Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 noen anbefalinger i flygning til thailand? noen store forskjeller i flyselskap? eller bør vi gå for china eller thai air?
gard Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Hei Jeg har flydd både KLM, Thai og Lufthansa en del i min tid og i disse dager foretrekker jeg Lufthansa og Thai ettersom de er i StarAlliance og dermed får jeg poeng på SAS. Men det som du må se på er hvilke flytype som vil bli benyttet - alle tre selskapene bruker en blanding av fly og de gamle Boeing 747 (jumbojet) har ikke vært utstyrt med personlig TV skjerm (jeg tror Lufthansa jobber med dette) og dermed kan flyturen bli litt kjedelig. Men Thai og Lufthansa har også Airbus A340 som de benytter hvis jeg ikke tar feil og de er som regel litt nyere. Men det er tragt på økonomiklasse uansett så til syvende og sist er det prisen og ventetid på flyplassene som teller for min del. Se forresten på http://www.seatguru.com for info om setene på de forskjellige flyene per selskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå