Gjest Mae Skrevet 9. september 2003 #1 Skrevet 9. september 2003 TV2 sparker i gang andre halvdel av Friends- sesong 9 i kveld. Mae
Gjest lurven Skrevet 9. september 2003 #2 Skrevet 9. september 2003 er lei friends nå.. syns det blir kjedelig og forutsigbart når det har blitt så mange sesonger
Malou Skrevet 9. september 2003 #3 Skrevet 9. september 2003 Synes fortsatt Friends er verdt å se jeg selv om det har blitt mange sesonger. Kommer helt klart til å savne den serien når siste sesong er sendt, selv om den sikkert kommer til å gå i reprise i noen år fremover. Jennifer
Gjest Paff Skrevet 9. september 2003 #4 Skrevet 9. september 2003 JEG GLEDER MEG!!! Jeg er ikke fanatisk fan, men storkoser meg med alle episodene, og de gamle som går i reprise om ettermiddagen er kjempemorsomme å se (lett å se at de har forandret seg - den tidlige 90-tallsstilen er jo supermorsom å se nå!!) Blir gøy med nye latterkuler i kveld!
Gjest Abelone Skrevet 9. september 2003 #5 Skrevet 9. september 2003 Ja, jeg gleder meg også. Synes det er deilig avkobling å se artige og søte serier.... it takes me away..!!!!
Gjest Nefertiti Skrevet 9. september 2003 #6 Skrevet 9. september 2003 Gleder meg jeg! Synes det er veldig underholdene selvom det har blitt litt mange sesonger. Men det er jo veldig morsommer personer da :D
manji Skrevet 9. september 2003 #7 Skrevet 9. september 2003 Frrrriends! Bright, Kauffman og Crane har gjort en glimrende jobb når det kommer til å holde serien overraskende, spontan og orginal. Og ser virkelig framover til å se de nye episodene. Er vanskelig å skaffe episoder på nettet, som passerer episode 16 - sesong 9. Alle de andre er lette å få tak i.
Gjest Mae Skrevet 9. september 2003 #10 Skrevet 9. september 2003 Episoden som sendes i kveld (The One Where Monica Sings) er hysterisk morsom- Monica synger karaoke og Joey må vokse øyenbrynene sine. Mae
Tusenfryd Skrevet 10. september 2003 #11 Skrevet 10. september 2003 Den var morsom i går, ja - men jeg ler bedre av de gamle episodene som sendes hver ettermiddag! Også blir jeg litt irritert på Rachel som er en voksen jente nå, har et barn å ta seg av - og enda ikke har subbet seg til å få seg sitt eget hjem.
Fru Fomle Skrevet 10. september 2003 #12 Skrevet 10. september 2003 Episoden som sendes i kveld (The One Where Monica Sings) er hysterisk morsom- Monica synger karaoke og Joey må vokse øyenbrynene sine. Mae Den øyenbryns-seansen var helt utrolig!
ekstasa Skrevet 10. september 2003 #13 Skrevet 10. september 2003 Joey´s øyenbryn var tidenes sykeste!!!!!! Men er det noen av dere som kan fortelle meg hva som skjer med rachel og joey??????????? Skal snart reise og har ikke mulighet til å få det med meg...... :cry:
Diva Skrevet 10. september 2003 #14 Skrevet 10. september 2003 HÆ ? Begynte Friends igjen ? ¤#&(&(%"#¤"#%&// sabla heller! Jaja, neste tirsdag da...
Gjest Vanessa Skrevet 10. september 2003 #15 Skrevet 10. september 2003 Også blir jeg litt irritert på Rachel som er en voksen jente nå, har et barn å ta seg av - og enda ikke har subbet seg til å få seg sitt eget hjem. I know! Og så Ross da, han er så irriterende at jeg nesten grøsser når han dukker opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå