Gjest fattiglus Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Jeg søker råd om hvordan jeg kan forbedre min økonomi.Har vært dum og ta opp to forbrukslån,og har 2 kredittkort der jeg har brukt opp krditten. Skylder på de tilsammen 170 000,og har i tilegg huslån og studielån.. Betaler tilsammen 5600 i mnd på forbrukslånene og kredittkortene. Og når vi har betalt alle andre utgifter sitter vi igjen med 0 kr i mnd. Betaler da huslån,barnehage,telefon,internett,forsikringer,forbrukslån,kredittkort,strøm, studielån,og tar ut 5000 til mat i mnd. noen som vet hva jeg kan gjøre for å få ned utgiftene på forbrukslånene og kredittkort gjelda? Har prøv å få samlet de,men har ikke fått napp så langt
Gjest navnelapp Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Prøv om du kan strekke huslånet over 30 år, og bruk det som avdraga vert redusert med til å betale ned raskare på forbrukslåna. Du kan også be om ei kort avdragsfri periode under føresetnad av at du brukar dei "ledige" pengane (du betalar berre renter) til å betale ned forbruksgjeld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå