Malou Skrevet 9. september 2003 #1 Skrevet 9. september 2003 Jeg vet at jeg har hørt denne nydelige sangen med minst én kvinnelig vokalist, men jeg kan desverre ikke huske med hvem. Er det noen som kan hjelpe? Jennifer
coda Skrevet 9. september 2003 #2 Skrevet 9. september 2003 Er det ikke den Randy Crawford har spilt inn? Det vil si - jeg vet at hun har gjort den en gang. Fillern, nå fikk jeg den helt på hjernen .
Malou Skrevet 9. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2003 Prøvde å finne den på Kazaa jeg, men fant ikke noe. Vel, jeg gir ikke opp så lett og forsøker igjen en annen gang. Kanskje det er andre som har spilt den inn også... Anyone? Takk for tipset Coda! Jennifer
Malou Skrevet 9. september 2003 Forfatter #5 Skrevet 9. september 2003 Å ja, selvfølgelig. Henne burde jeg ha tenkt på selv... Takk Lea! :D *iler på Kazaa* Jennifer
Gjest Lea Skrevet 9. september 2003 #7 Skrevet 9. september 2003 Natalie Cole har en nydelig, suppesøt ballade som heter "Miss you like crazy" forresten. Minner meg om da jeg var 14 og forelska i 30 forskjellige gutter.
Malou Skrevet 10. september 2003 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2003 Kjenner godt "Miss you like crazy" også... Selv tror jeg at jeg kun var forelsket i sånn ca 10 gutter omgangen, men det skiftet fort da. Alle love songs beskrev selvfølgelig på prikken hvordan jeg hadde det med min lykkelige/ulykkelige forelskelse. Jennifer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå