Gå til innhold

Kan jeg male sønnen min i ansiktet med vannmaling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min ble malt i ansiktet idag som spiderman og nektet å fjerne det før han la seg. Jeg er redd det er bort i morgen tidlig, og tenkte jeg kanskje kunne "freshe" opp malingen med vannmaling imorgen tidlig før vi gikk i barnehagen. Har testet det ut på meg selv, og sitter faktisk her med spiderman ansikt men jeg skriver, ha ha...men tenkte jeg skulle høre om noen andre hadde erfaring med vannmaling i ansiktet på barn.

Skrevet

Tja, jeg regner med at det vil gå bra, spesielt hvis det er vannmaling av litt ok kvalitet. Jeg hadde nok tatt sjansen.

Skrevet
Tja, jeg regner med at det vil gå bra, spesielt hvis det er vannmaling av litt ok kvalitet. Jeg hadde nok tatt sjansen.

ja, er jo bare en nødløsning. Drar og kjøper ansiktsmaling i morgen:-)

Skrevet

Det er sikkert lurt. Tidligere hadde de noen veldig gode på Bodyshop. Lykke til med Spiderman i morgen tidlig. :)

Skrevet

Jeg har malt meg selv i ansiktet med vannmaling før da jeg skulle på temafest, og etter noen timer flasset det av og var ekkelt å ha på. Jeg tror ikke det er skadelig, så jeg ville malt min sønn bare ei kort stund, men det er ikke særlig holdbart...

Gjest Gjest
Skrevet

Så en skjønn liten gutt på byens kjøpesenter i dag, malt som "Spiderman" i ansiktet, og tenkte umiddelbart på denne tråden.

Hvis det var dere jeg så, hadde ansiktsmalingen holdt seg veldig godt over natten. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...