Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #1 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg har hørt at en ikke skal blande vått/tørt, at man hvis man bruker pudderfounation skal bruke pudder-blush, og hvis man bruker flytende foundation skal man gå for blush i kremform. Gjør dere dette? Må man følge disse reglene? Jeg skal gå over fra pudderfoundation til flytende, men jeg synes utvalget av blusher i kremform er så mye mindre enn i pudderform, også er jeg usikker på påføring. Holdbarheten er jo også langt kortere enn på pudder-blush. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidie Skrevet 4. mars 2010 #2 Del Skrevet 4. mars 2010 Det er ikke noe problem å bruke pudderblush på flytende foundation, så lenge du har litt løspudder under blushen Kan fort kake seg litt hvis du ikke "setter" foundationen din med litt pudder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mars 2010 #3 Del Skrevet 4. mars 2010 har aldri hørt noe om det. og har brukt det omhverandre. vet at flere av mine venniner gjør det samme. tror egentlig det går mest på smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeidiJ93 Skrevet 4. mars 2010 #4 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg blander disse to. og har ikke noe "problemer" med det. til vanlig bruker jeg ikke så mye, da sier alle at jeg ser veldig naturlig ut. på fest bruker jeg mer, men de sier fremdeles at det ser "naturlig" ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 4. mars 2010 #5 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg bruker flytende foundation, setter med pudder, og bruker så rouge i pudderform over. Uten pudder kan det være vanskelig å få et bra resultat, ihvertfall for meg som ikke har pleid å bruke blush, og ikke har teknikken helt inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå