Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_vondt_*
Skrevet

Er så vondt å ha kjærlighetssorg :( Bor i en by der ja har nesten ingen venner, ingen familie og føler meg fryktelig ensom. Bor for meg selv i en trist leilighet. Har så intenst lyst til å flytte hjem til hjembyen, men det går ikke. Akkurat som en ikke føler seg ensom nok når en går ut av et forhold, så har jeg ingen å her :tristbla:

Har så vondt vondt vondt, og føler meg forferdelig ensom. Før hadde jeg iallefall han, nå har jeg ingen......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.. Trist å lese innlegget ditt!

Kjærlighetssorg er noe av det værste som finnes, og det å i tillegg ikke ha noen å prate med da...

Vet ikke hva jeg skal si jeg, vil bare gi deg en god :klemmer:

Skrevet

Ingen mann er verdt tåra dine!!:-)

Men når du har mulighet da så kan du jo flytte tilbake til hjemmbyen din!!:) ingen vitsi og bor der lenger enn du må.

Skrevet

Det er vondt ja. Finn deg en hobby og kom deg ut, slik at du kan skaffe deg venner. Det blir ikke noe bedre av å sitte inne. :klem:

Skrevet
Huff.. Trist å lese innlegget ditt!

Kjærlighetssorg er noe av det værste som finnes, og det å i tillegg ikke ha noen å prate med da...

Vet ikke hva jeg skal si jeg, vil bare gi deg en god :klemmer:

Ja det er det verste som finnes. Hadde jeg visst at det gjorde så vondt hadde jeg aldri gått inn i et forhold. Skal aldri få meg kjæreste igjen orker ikke dette en gang til. Når det nettopp ble slutt var jeg helt knust, klarte ikke å spise++. Men så tenkte jeg at det vil gå bedre. Har sitt på andre venninner de har kommet seg fort etter et brudd. Her sitter jeg tre måneder etter bruddet, fremdeles smertelig vondt. Vet tid leger alle sår, men det tar så mye lengre tid enn jeg trodde. I tillegg vokser ensomheten for hver dag som går. Gleder meg til påsken da skal jeg hjem. Har aldri savnet mammaen min, men nå savner jeg henne intenst, selv om jeg er en voksen jente, hehe.

Ingen mann er verdt tåra dine!!:-)

Men når du har mulighet da så kan du jo flytte tilbake til hjemmbyen din!!:) ingen vitsi og bor der lenger enn du må.

Jo han er verdt dem, vet jeg har mistet noe av det fineste jeg noen gang har kjent. Men når følelsene ikke er det pluss diverse hindringer så var det vel dette som måtte hende.. :tristbla:

Det er vondt ja. Finn deg en hobby og kom deg ut, slik at du kan skaffe deg venner. Det blir ikke noe bedre av å sitte inne. :klem:

Off vet det ikke blir bedre av å sitte inne, men med to måneder nesten uten lesing og studentøkonomi så kan jeg ikke. Det er det som er det verste oppi dette at jeg er student og bør sitte mange timer til dagen for meg selv å lese. Hadde jeg jobbet ville det vært lettere tror jeg. Burde lest 16 timer til dagen så langt som jeg ligger etter. Gleder meg til sommeren håper jeg får komme litt ovenpå igjen da.

Tusen takk for svar, hjelper litt selv om jeg ikke kjenner dere :klemmer:

Skrevet

Hei! Vet hvor vondt du har det, gått igjennom det samme selv. Vet at det virker usannsynlig nå, men: DET GÅR OVER! Det kan ta lang tid, men det går bedre etterhvert :) 6 mnd etter brudd er jeg ennå ikke helt fri for følelser, men jeg har det BRA. Det vil du også få :) Tre måneder er ikke lang tid hvis det var et langt forhold. Men kom deg ut, skaff deg en hobby, studer, hold deg opptatt! Masse lykke til og stor klem :)

Skrevet

Til trådstarter!

Kjærlighetssorg har jeg hørt kan sammenlignes med å slå storetåa i et bordben, det gjør j**** vondt til å begynne med, så er du bitter en liten stund, plutslig så er smerten borte. Du vil mest sannsynlig ikke glemme hvor vondt det var med det første, men selve smerten vil etterhvert gå bort.

Er selv midt oppi et samlivsbrudd og det er ikke lett! Mitt tips er som andre; finn deg en hobby - gjerne prøv noe du aldri hadde falt deg inn før å prøve, det kan være spennende og du glemmer å tenke på det som er vondt.

Mitt andre tips er: selvpleie. Gjør ting som gjør deg glad. Påkost deg litt av det som du kanskje har betegnet som luksus akkurat nå i den første tiden.

Det er vanskelig å plutselig stå på "egne ben" men jeg opplevde det som oppløftende (faktisk) å gå på kino alene og se akkurat den filmen jeg ville og spise det godteriet jeg ville.(trass mytene er det ikke teit å gå på kino alene!) Er du glad i å lese? Liker du kaffe/vin? Hvorfor ikke ta med boken ut på en cafe og sette deg ned med yndlingsboka di og nyte en stor kopp kaffe eller et glass vin?!

stå på og ikke gi opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...