Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 i dag har jeg hatt dårlig matlyst helt frem til klokken. kl.18. men etter det har jeg dyttet i meg opp mot 800 kcal, og nå er jeg bekymret for å gå opp i vekt fordi jeg spiste så mye på kvelden. hva tror dere? vil det ha noe å si?
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Du har litt sykelige tendenser da. Når du tenkter sånn. Det er den totale dagen som teller og da er ikke 800 kcl mye
Gjest TS Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 jeg har jo selvfølgelig spist tidligere på dagen også, bare ikke like mye som jeg normalt bruker å gjøre
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 det har ingenting å si.. det er hvor mye du får i deg i løpet av dagen som teller, ikke når. selv spiser jeg nesten ingenting i løpet av dagen og spiser MASSE fra klokka 19 - 20 tiden og til jeg legger meg (noen ganger mye rett før jeg legger meg rundt midnatt).. og jeg går ikke opp i vekt. kunne heller trengt å legge på meg. så slapp av du
Chanel.No5 Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 det har ingenting å si.. det er hvor mye du får i deg i løpet av dagen som teller, ikke når. selv spiser jeg nesten ingenting i løpet av dagen og spiser MASSE fra klokka 19 - 20 tiden og til jeg legger meg (noen ganger mye rett før jeg legger meg rundt midnatt).. og jeg går ikke opp i vekt. kunne heller trengt å legge på meg. så slapp av du Selv har jeg det på samme måten, spiser masse om kvelden, mindre på dagen, gjort det hele mitt liv og jeg er slank og tar ikke skade av dette Det er som beskrevet så fint over det totale inntaket vs. forbruket i løpet av en dag som til syvende og sist teller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå