Gå til innhold

Frisør og sminkør i Moss, Råde eller Sarpsborg!

Anbefalte innlegg

Gjest jenteløve87
Skrevet

Jeg lurte på om noen hadde noen anbefalinger av frisører i Moss, Råde eller Sarpsborg i forhold til oppsett av hår og sminking til bryllupet?

Eventuelt noen som har advarsler om hvor man IKKE burde dra ;)

Svar mottas med takk! :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Gjest jenteløve87
Skrevet

Eventuelt i Våler eller Hobøl hvis noen kan anbefale noen der :)

Skrevet

Jeg vil anbefale Henriette Kristiansen på Tuneveien frisørsenter i Sarpsborg. Kjempe flink, kan både hår og sminke.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var hos en frisør på Høyden, i samme bygget som Skeidar.

Synes hun var flink, og så var hun utrolig hyggelig; hun skjemte meg bort med hvitvin og frukt og ansiktsmaske så jeg fikk roet ned bryllupsnervene litt :fnise:

Gjest jenteløve87
Skrevet

Oki :)

Hvor mye betalte dere da? Har hørt priser opp mot 5000 kr?! Jeg synes det er litt mye jeg?

Og holdt sminken og frisyren hele dagen?:)

• 2 uker senere...
Gjest jenteløve87
Skrevet

Ingen som har noen flere å anbefale? :)

Skrevet

Jeg skal til Harmoni på Rolvsøy (midt mellom Sarpsborg og Fredrikstad). Brudepakkene begynner på 2500 for sminke og hår, også har de en forloverpakke som begynner på 1200. Du får da et eget rom i salongen slik at man ikke blir forstyrret av andre kunder, det blir servert lunsj og drikke og de hjelper deg med antrekk og koordinerer med blomsterleverandøren slik at blomstene kommer til salongen.

Dette er salongen jeg bruker til vanlig, og jeg synes de som jobber der er utrolig hyggelige og flinke. Et naturlig valg for meg!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kan anbefale deg å kansje søke litt på nettet etter en utdannet make-up artist. Det er mange som venter på oppdrag og utrolig mange er kjempeflinke. Kjente ei jente/dame som var make-up artist og det var fantastisk hva hun kunne gjøre med både sminke og hår. Er usikker på hvor mye det koster da...men det kan du alltids fine ut :)

Skrevet

Jeg skal til "Fem små stuer" i sarpsborg. De har en nettside der du kan gå og se på priser. Jeg synes prisene er ok i hvertfall. Har ikke vært der før, men hører det er bra.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg skal til "Fem små stuer" i sarpsborg. De har en nettside der du kan gå og se på priser. Jeg synes prisene er ok i hvertfall. Har ikke vært der før, men hører det er bra.

Hva er hjemmesiden? Jeg har kun funnet en informasjonsside på bryllupsringen uten priser jeg.

Skrevet

Si gjerne ifra hvor du ender opp å få ordnet sminke og hår, samt pris. Planlegger selv i sarpsborg - men usikker på hvilket sted jeg skal velge å få ordnet meg!

Gjest jenteløve87
Skrevet

Hva tror dere om Kort & Godt i Moss? Er det noen som har vært der, enten som brud, eller til vanlig? Jeg ser at de har både makeup og frisør. Og det hadde jo vært kjekt med alt på ett sted.. :P

• 1 år senere...
Skrevet

classic line i Moss er utrolig flinke, med mange års erfaring :) Har vært der selv flere ganger, og de har ordnet mange bruder jeg kjenner :)

Skrevet

Benedicte SOlberg Gullichsen på Soho Frisørene på Ryggestorsenter er utdannet Stylist og Makeup artist. Hun har gått skole i Stc.holm. Hun har også fagbrev som Frisør. Driver salongen soho Frisørene, ta kontakt med henne. Hun er veldig hyggelig og profesjonell. Jeg synes hun er kreativ i forhold til oppsett, dette kan hun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...