Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en bra dag opplever jeg forferdelige rynker ved siden av øynene. Jeg føler meg utgammal i trynet :kjefte:

Er det noe jeg kan gjøre for å forebygge eller forhindre dette, eller får jeg bare innfinne meg med dette? Føler jeg bare ser eldre og eldre ut hver dag. Muligens påvirket av samboer som ber meg sjekke om han begynner å få måne en gang i uka?

Jeg vil ikke mer! :sukk:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Spiser du sunt, trener nok, drikker nok vann, og holder deg unna sol, røyk og alkohol?

Skrevet

Jeg har også en del rynker rundt øynene. Jeg er 22 år. I mitt tilfelle er det nok fordi jeg har veldig tørr hud, får iblant eksem rundt øynene. Jo tørrere hud, jo lettere får man rynker dessverre

Skrevet

Jeg har også smilerynker under øynene og jeg er 17. Merket de først da jeg var 15, prøvde å bruke forskjellige øyekremer og rynkekremer. :frown: Men jeg fant ut at det ikke var noe vits! For disse rynkene er jo positive rynker! Bedre å ha smilerynker enn bekymringsrynker. :biggrin:

Å når jeg uansett er så ung så har jeg nok de rynkene for det var slik jeg ble skapt. Rett og slett! :briller:

Skrevet

Ögonkräm! Det gör underverk tydligen, haha. Gärna en fetare variant än du använder i övriga ansiktet. Annars börjar väl de flesta få mer eller mindre rynkor runt ögonen efter 20, inte så mycket att bry sig om. ;) Men om du röker - sluta! Det är hudens värsta fiende.

Skrevet

Hørte øyekrem virker bare så lenge du bruker den, men når du slutter, blir det verre! :-O

Spiser sunt, drikker vann, trener, drikker nesten aldri, men røyk derimot... er så vanskelig å slutte, jeg blir så utrolig hissig at samboer spurte meg så pent om jeg kunne begynne igjen for å beholde husfreden :sjenert:

Skrevet
Jeg har også smilerynker under øynene og jeg er 17. Merket de først da jeg var 15, prøvde å bruke forskjellige øyekremer og rynkekremer. :frown: Men jeg fant ut at det ikke var noe vits! For disse rynkene er jo positive rynker! Bedre å ha smilerynker enn bekymringsrynker. :biggrin:

Å når jeg uansett er så ung så har jeg nok de rynkene for det var slik jeg ble skapt. Rett og slett! :briller:

Ja du sier noe der, bedre at de sitter ved siden av øynene enn mellom dem, oppi panna. :)

Skrevet
Hørte øyekrem virker bare så lenge du bruker den, men når du slutter, blir det verre! :-O

Det beror ju på vad du använder.. ;) Jag använder bara naturliga grejer till mitt ansikte, allt från Lush. Det kanske är en och annan parfym och någon eventuell paraben som stabiliseringsmedel men annars är det bara naturliga grejer. Jag tror att du tänker på sådana där "instant result"-grejer som lovar resultat direkt. Satsa på fett! Ja, se helt enkelt till att huden runt ögonen aldrig blir torr, för torr hy blir rynkigare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...