Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en god concealer? Null vits å anbefale et merke som tester på dyr, forslaget blir ignorert :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til bruk på kviser? Under øynene? Misfarginger i ansiktet?

Jeg liker Studio Sculpt fra MAC veldig godt til å dekke over kviser, de røde kinnene mine etc. Til bruk under øynene ville jeg nok valgt en lettere concealer, MAC har andre som skal være veldig bra.

Skrevet

Har ikke så mye kviser lengre, men har noen røde, små, stygge flekker her og der etter kviser da som jeg vil dekke over. Samt en til å bruke under øynene.

Skal se på den fra MAC :)

Gjest navnelapp
Skrevet

Eg er veldig fornøgd med La Prairie sin, veit ikkje om dei testar på dyr.

Gjest Gjest
Skrevet

Helt avhengig av den blyanten fra Body shop. Dekker bra og holder leeenge:)

Gjest Gjest
Skrevet

Helt avhengig av den blyanten fra Body shop. Dekker bra og holder leeenge:)

Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke om den testes på dyr, men jeg bruker ihvertfall DIORSKIN NUDE skin perfecting hydrating concealer og er knallfornøyd. Den dekker utrolig bra og sitter hele dagen. :rødme:

Koster 260,- for en ganske liten tube, men den er veldig drøy og absolutt verd pengene.

Gjest Gjest_camilla_*
Skrevet

Under øynene: La Prairie Cellular Light Fantastic Concealer

Gjest Gjest
Skrevet
Hei!

Jeg vet ikke om den testes på dyr, men jeg bruker ihvertfall DIORSKIN NUDE skin perfecting hydrating concealer og er knallfornøyd. Den dekker utrolig bra og sitter hele dagen. :rødme:

Koster 260,- for en ganske liten tube, men den er veldig drøy og absolutt verd pengene.

Dior tester på dyr. :(

Gjest Vampen
Skrevet
Til bruk på kviser? Under øynene? Misfarginger i ansiktet?

Jeg liker Studio Sculpt fra MAC veldig godt til å dekke over kviser, de røde kinnene mine etc. Til bruk under øynene ville jeg nok valgt en lettere concealer, MAC har andre som skal være veldig bra.

Hvor kjøper du Studio Sculpt? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Bruker også Studio Sculpt fra Mac. Den tar alt! :D

Skrevet
Hvor kjøper du Studio Sculpt? :)

Jeg fikk en venninne i Bergen til å kjøpe på Esthetique Kløverhuset og sende- alternativet, hvis du ikke har en behjelpelig bekjent i Oslo eller Bergen er å få Esthetique Køverhuset eller Glasmagasinet i Oslo til å sende, men Glasmagasinet tar flere hundre kroner for å gjøre det, Kløverhuset litt mindre. Ebay blir nok rimeligere. :)

Skrevet
Har ikke så mye kviser lengre, men har noen røde, små, stygge flekker her og der etter kviser da som jeg vil dekke over. Samt en til å bruke under øynene.

Skal se på den fra MAC :)

Til slike røde flekker vil definitivt Studio Sculpt være perfekt, den dekker veldig godt uten å se kakete ut, og holder lenge.

Skrevet

Det er en egen MAC-butikk på Kløverhuset nå, rett over gangen for Esthetique :) Masse gøy der!

Skrevet

Har veeeldig lyst til å prøve den fra MAC, men klarer ikke å finne ut hvilken farge jeg bør kjøpe. Og siden jeg bor i gokk i nord har jeg ingen mulighet til å dra innom en MAC-butikk for å sjekke heller. Crap!

Skrevet
Har veeeldig lyst til å prøve den fra MAC, men klarer ikke å finne ut hvilken farge jeg bør kjøpe. Og siden jeg bor i gokk i nord har jeg ingen mulighet til å dra innom en MAC-butikk for å sjekke heller. Crap!

Jeg visste heller ikke hvilken farge jeg skulle ha, men jeg ringte Esthetique og fortalte hvilke farger jeg bruker i f.eks foundation fra andre merker, og de fant perfekt fargematch utifra det.

Skrevet

Hm, det er sikkert ikke dumt. Men da føler jeg meg så forpliktet til å faktisk kjøpe concealeren fra dem, og det blir jo en del dyrere enn ebay? Hva koster egentlig denne i butikk? :P

Tror kanskje jeg har funnet den som vil passe meg bra, men det er et himla svært kanskje. Får google og styre litt til før jeg finner ut, enda noen dager igjen før lønna kommer og jeg vil gå amok :P

Hvilken kost bruker du til å påføre?

Skrevet
Hm, det er sikkert ikke dumt. Men da føler jeg meg så forpliktet til å faktisk kjøpe concealeren fra dem, og det blir jo en del dyrere enn ebay? Hva koster egentlig denne i butikk? :P

Tror kanskje jeg har funnet den som vil passe meg bra, men det er et himla svært kanskje. Får google og styre litt til før jeg finner ut, enda noen dager igjen før lønna kommer og jeg vil gå amok :P

Hvilken kost bruker du til å påføre?

Du trenger ikke føle deg forpliktet til å kjøpe fra dem, det er ikke en så krevende jobb å hjelpe deg med å finne rett nyanse. Når de tar sånn blodpris for å sende produktet til deg, fortjener de nesten at du kjøper på Ebay. ;) De på MAC-avdelingen (som visst har blit en egen butikk nå) på Kløverhuset i Bergen er veldig greie å ha med å gjøre. Jeg bruker denne for å påføre, den er veldig, veldig god, og ikke så dyr. MAC har også gode concealerkoster, 194 vil nok fungere bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...