Gjest Gjest_Maja_* Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Noen som skal følge med på neste sesong? Virker som ho ene prøver å være Anna Anka nr 2. Ved å si" Alle er så sjalue på mitt utseende" Jeg gleder meg i hvert fall til å se på det når det kommer. Og alle de dumme uttalelsene de kommer med.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Jepp skal nok se på det. Men skal ikke Norske hollywood fruer begynne snart?? Gleder meg til det begynner jeg
Siiw Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Skal se på det.... :-) artig og se!! begynte en serie igår med jan thomas - ja vi elsker hollywood.. repise på lørdag 20:30 tvn.
vesla86 Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Norske Hollywoodfruer. Står fortsatt bare "kommer snart" ennå, jeg gleder meg også til det!
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Det begynner i kveld halv 8 Jeg skal se på det. Synes alle sammen ser veldig stramme ut i maska Også er alle blonde
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 15. mars 2010 #10 Skrevet 15. mars 2010 Jeg har virkelig sansen for Maria. Hun virker som en koslig og søt dame Fint at hun er med i denne sesongen å. Koser meg når jeg ser henne på skjermen ja De andre damene, nja helt greie liksom....
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #11 Skrevet 15. mars 2010 Jeg forstår ikke hvilke planet de er på, de der som skulle ha Barbie fest var ufordragelige mennesker uten sjel. Liker Maria da, hun er nå bare søt..Anna A bare er nå litt morsom hun og " Paul Anka fuck your self" ! ( Gu beeeeedre- hadde blitt en latterkick fest med de folkene der ja;)
Jens Skrevet 16. mars 2010 #12 Skrevet 16. mars 2010 De to damene med barbie festen var uspiselige!!!!Fy fader.
Virilja Skrevet 23. mars 2010 #13 Skrevet 23. mars 2010 Jeg har virkelig sansen for Maria. Hun virker som en koslig og søt dame Fint at hun er med i denne sesongen å. Koser meg når jeg ser henne på skjermen ja De andre damene, nja helt greie liksom.... Helt enig. Hun er skjønn!
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mars 2010 #14 Skrevet 24. mars 2010 Jeg blir bare flau på de sine vegne. Eneste personen jeg liker og synes er okey er Maria. Resten har jeg egentlig ikke noe særlig posetivt å si om....
Odine Skrevet 24. mars 2010 #15 Skrevet 24. mars 2010 Jeg også liker best Maria, og ser på sesong 2 pga henne. Hun er så varm og god på en måte Anna A er jo bare blitt bitter . . Før syntest hun var gal, nå syntest jg bare synd på henne! Ærlig talt. Hun snakker om at hun endelig har fått sitt eget liv, men eneste hun snakker om er jo Paul....
henine Skrevet 28. mars 2010 #16 Skrevet 28. mars 2010 Har ikke sett på den nye sesongen, men jeg så hver episode av den første. Så jeg lurer på om jeg har gått glipp av noe? Om den andre sesongen er noe å se på?
Heritære Skrevet 28. mars 2010 #17 Skrevet 28. mars 2010 Kunne aldri ha falt meg inn å se på noe så dumt ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå