Gå til innhold

Svenske hollywood fruer

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Maja_*
Skrevet

Noen som skal følge med på neste sesong? :)

Virker som ho ene prøver å være Anna Anka nr 2. Ved å si" Alle er så sjalue på mitt utseende"

Jeg gleder meg i hvert fall til å se på det når det kommer. Og alle de dumme uttalelsene de kommer med. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jepp skal nok se på det. Men skal ikke Norske hollywood fruer begynne snart?? Gleder meg til det begynner jeg

Skrevet

Skal se på det.... :-)

artig og se!!

begynte en serie igår med jan thomas - ja vi elsker hollywood..

repise på lørdag 20:30 tvn.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Det begynner i kveld halv 8 :) Jeg skal se på det.

Synes alle sammen ser veldig stramme ut i maska :fnise: Også er alle blonde

Gjest Gjest_Maja_*
Skrevet

Halv 9 mener du vel?

Gjest Anti-Antabus
Skrevet

20.30 skal det være.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Jeg har virkelig sansen for Maria. Hun virker som en koslig og søt dame :) Fint at hun er med i denne sesongen å. Koser meg når jeg ser henne på skjermen ja :jepp:

De andre damene, nja helt greie liksom....

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg forstår ikke hvilke planet de er på, de der som skulle ha Barbie fest var ufordragelige mennesker uten sjel.

Liker Maria da, hun er nå bare søt..Anna A bare er nå litt morsom hun og " Paul Anka fuck your self" ! ( Gu beeeeedre- hadde blitt en latterkick fest med de folkene der ja;)

Skrevet

De to damene med barbie festen var uspiselige!!!!Fy fader.

Skrevet

Jeg har virkelig sansen for Maria. Hun virker som en koslig og søt dame :) Fint at hun er med i denne sesongen å. Koser meg når jeg ser henne på skjermen ja :jepp:

De andre damene, nja helt greie liksom....

Helt enig. Hun er skjønn!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir bare flau på de sine vegne. Eneste personen jeg liker og synes er okey er Maria. Resten har jeg egentlig ikke noe særlig posetivt å si om....

Skrevet

Jeg også liker best Maria, og ser på sesong 2 pga henne. Hun er så varm og god på en måte :)

Anna A er jo bare blitt bitter . . Før syntest hun var gal, nå syntest jg bare synd på henne! Ærlig talt. Hun snakker om at hun endelig har fått sitt eget liv, men eneste hun snakker om er jo Paul....

Skrevet

Har ikke sett på den nye sesongen, men jeg så hver episode av den første.

Så jeg lurer på om jeg har gått glipp av noe? Om den andre sesongen er noe å se på?

Skrevet

Kunne aldri ha falt meg inn å se på noe så dumt ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...