Gjest Tidligere aktiv Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Jeg sitter her med veldig blandede følelser. Har vært prøver i nesten tre år, det er nå 6 uker siden siste mens og jeg tok mot til å teste i dag, testen viste to tydelige streker. Men, samtidig var det noe blodig utflod på toalettpapiret etterpå. Jeg er kjempeglad men tør ikke glede meg. Jeg vil jo så veldig gjerne være gravid og at alt skal gå bra. Jeg registerte meg her hver måned det første året men nå har jeg vært borte herifra en stund for å prøve å få litt avstand. men jeg vet det er mange snille og støttende mennesker her. r de noen som har noen lure kommentarer??
Gjest Gjest_ebitt_* Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Det går sikkert helt fint. Det er helt vanlig med litt blødning de første ukene, uten at det er noe galt. Hvis det øker på å er rent blod er det vel verre. Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Jeg startet med brunlig utflod i uke 5, i uke 6 fikk jeg en styrt blødning, masse friskt blod, men etter ett par timer så var det over. Men jeg hadde brunlig utflod, litt brunt blod til uke 12. Og ut kom det tvillinger!
Caramba Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Jeg hadde blødniger i uke 5-8 i begge mine svangerskap.Alt fra brun utflod til friskt blod. Det var ingen fare noen av gangene, sist var det også tvillinger!!!
Gjest TS Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Takk alle sammen. Det er er fortsatt litt uvirkelig, selv om mistanken har vært veldig sterk i noen dager. Blir nok fortsatt noen dager til gleden slippes løs.
Kosteskaft Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Uff, derfor er jeg alltid så nervøs for at jeg skal være gravid selv når jeg får mensen... Spesielt siden jeg har fått mindre mensen enn før. (mindre blod altså). Men tester jo EL og den er ikke alltid positiv, så gravid er jeg ei. Dessverre.
best10 Skrevet 10. april 2010 #7 Skrevet 10. april 2010 Hei "Gjest Tidligere Aktiv"! Hvordan går det med deg? Skulle gjerne likt å vite hvordan det gikk i og med at jeg sitter i samme situasjon selv. Sitter her og har prøvd lenge å bli gravid, så er jeg endelig gravid, uke 5 nå, men i dag kommer det brunt utflod/ ferskt blod. Ikke mye, men nok til at jeg bekymrer meg. Hadde ingen graviditetssymptomer, foruten uteblitt mens og litt stramt rundt magen. Testet 3 ganger som viste gravid, så det vet jeg at jeg er(var).
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Hei! Tror det er veldig vanlig at mange blør litt under svangerskapet. Skjøre slimhinner osv. Men det har du/dere sikkert sjekka opp:) Jeg hadde en sa i uke 9, og det var ikke litt blod, det var masse, og det var veldig veldig vondt. Var ingen tvil hos meg hva som skjedde, selvom den første ultralyden viste at ting sto bra til. Jeg var helt sikker på at jeg mistet. Jeg tror man merker en sa, ihvertfall flesteparten. Litt blod er visst ganske vanlig, men bør alikevel tas på alvor, ihvertfall dersom det er smerter i tillegg.
Britt Banditt Skrevet 12. april 2010 #9 Skrevet 12. april 2010 Så lenge det ikke er snakk om mye blod ville jeg ikke vært så bekymret, men det går jo an å be legen om en sjekk. Jeg har spontanabortert noen ganger, og da kom det mye blod (litt mer enn mens), men blødde også denne gangen (er i uke 32 nå), men det var mye mindre, og gikk fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå