Gå til innhold

hesteskyss i forbindelse med bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dere som driver og planlegger bryllup, kan dere svare meg på noe?

Jeg har kjørt hesteskyss i et par bryllup med hesten min og en gammel stasvogn. Da var det som vennetjenester for en venninner så de betalte bare det det kostet meg å frakte hest og vogn dit. Nå tenkte jeg på å påta meg oppdrag, men hvor annonserer jeg slikt egentlig? Via brudesalonger eller hvor? Jeg mener, jeg kunne sikkert annonsert på finn.no, men gjør jeg det da under hest eller under hva-for noe?

Endret av Miss Puddel
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

Jeg har kjørt hesteskyss i et par bryllup med hesten min og en gammel stasvogn. Da var det som vennetjenester for en venninner så de betalte bare det det kostet meg å frakte hest og vogn dit. Nå tenkte jeg på å påta meg oppdrag, men hvor annonserer jeg slikt egentlig? Via brudesalonger eller hvor? Jeg mener, jeg kunne sikkert annonsert på finn.no, men gjør jeg det da under hest eller under hva-for noe?

For en fin idé!

Dess flere steder du annonserer, dess bedre. Prøv i brudesalonger, oppslag i matbutikker og andre steder man har oppslag.

Det fins også brudemagasiner hvor du kan annonsere hvis du har råd.

Skrevet

Annonsér så mange steder som mulig, men jeg vil også anbefale å opprette en nettside der du informerer om priser og praktisk informasjon. Det trenger ikke å være så komplisert, men er man ikke på nett nå om dagen, er det fort gjort å bli utelukket.

På finn ville jeg annonsert med bryllupstransport - og inkluder flere ord i annonsen som folk vil søke på når de søker etter slikt. Eks. transport, bryllup, hest og vogn, og så info om hvilke områder du dekker. Og husk bilder!

Lykke til!

Skrevet

bare husk at du har forsikringen i orden. du vil jo få dette som en slags næring så dobbeltsjekk med selskapet ditt at du er dekket i tilfelle uhell.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Et kyss fra en hest bak i stasjonsvognen din tror jeg ingen er interessert i for å være helt ærlig...

Skrevet
Et kyss fra en hest bak i stasjonsvognen din tror jeg ingen er interessert i for å være helt ærlig...

er du ordblind?

Gjest Gjest
Skrevet

Kan du ikke annonsere her på Kvinneguiden, da? Her er det jo flust av folk i målgruppa...

Skrevet
Kan du ikke annonsere her på Kvinneguiden, da? Her er det jo flust av folk i målgruppa...

hvordan gjør jeg det?

Skrevet
er du ordblind?

Haha, tydeligvis!

Skrevet

Man kan ikke annonsere i forumet, men du kan ta kontakt med KG for annonsemuligheter. Det er en epost-adresse i reglene

Skrevet
Man kan ikke annonsere i forumet, men du kan ta kontakt med KG for annonsemuligheter. Det er en epost-adresse i reglene

ach so! Danke!

Skrevet
ach so! Danke!

Prego!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...