Gjest lolita___ Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Dette spørsmålet er egnet til folk i lange forhold.. Leier dere hverandre selv etter 1 2 3 år??Eller er det ikke så viktig som før,vil bare høre litt meninger rundt omkring.Jeg personlig er ikke så opptatt av det etter 2 år med samboren.Hva mener dere??
Arkana Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Ja, det hender at vi gjør, men kanskje ikke så ofte som tidlig i forholdet (eller før vi fikk barnevogn å trille på, litt vanskelig å leie da). Vi har forøvrig vært sammen i 11 år.
Gjest CookieMonster Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Jeg har vært sammen med kjæresten min min i 2,5 år, bodd sammen i nesten 2 og vi holder hender hele tiden. Ikke inne da Han er vel den som er mest ivirg på det. Hånden kommer frem hver gang vi går ut døra
Gjest lolita___ Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 er det noe galt i forholdet mitt da?Verken jeg er ivrig eller han vi gjør det noen ganger men ikke ofte:(
wahaj Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 vi holder hender hele tiden. Ikke inne da Han er vel den som er mest ivirg på det. Her også, vi har vært sammen i snart 2 år, og samboere i over 1,5 år. Eneste er at det har blitt litt mindre nå når det har vært iskaldt ute, men han er veldig ivrig på å holde hender, jeg bryr meg ikke såå mye.
Gjesten Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 er det noe galt i forholdet mitt da?Verken jeg er ivrig eller han vi gjør det noen ganger men ikke ofte:( Selvfølgelig ikke. Det er mange som slutter å holde hender. Så lenge dere har det bra sammen er jeg nesten overrasket over at du tenker over en sånn bagatell i det hele tatt. Ikke bekymre deg for dette du
einna Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 Vi leier hender ennå (sammen nesten 2,5 år), men ikke fullt så ofte som før. Må innrømme at jeg syntes det var en smule teit når folk gjorde det, før jeg fikk kjæreste selv...
Havbris Skrevet 4. mars 2010 #8 Skrevet 4. mars 2010 Det går helt fint å leie hverandre/gå med armene rundt hverandre etter 19 år sammen også!
Gjest najki Skrevet 4. mars 2010 #9 Skrevet 4. mars 2010 Åh, selvfølgelig! Å holde hender er jo så koselig! Noe av det koseligste jeg ser er når eldre folk (evt godt voksne) går og holder hender, da smiler jeg og tenker at sånn har jeg også lyst til å bli.
*Numi* Skrevet 4. mars 2010 #10 Skrevet 4. mars 2010 Jeg og samboer leier ikke så ofte, men det hender da vi går arm i arm eller at jeg sniker hånda mi inn i hans. Selv etter over fire år sammen.
ihearttom Skrevet 4. mars 2010 #11 Skrevet 4. mars 2010 Jeg og samboeren min har vært sammen 1 år, og vi holder alltid hender når vi er ute, og holder rundt hverandre når vi ser på film/tv syns det er koselig jeg.
Riskrem Skrevet 4. mars 2010 #12 Skrevet 4. mars 2010 Tante og onkel har vært gift i 45 år og de holder fortsatt hender Jeg synes det er sååå koselig. Ellers holder kjæresten min og jeg veldig ofte hender etter å ha vært sammen i et år.
Rosalie Skrevet 4. mars 2010 #13 Skrevet 4. mars 2010 Vi har i grunnen aldri vært spesielt amorøse ute i offentligheten, vi. Om det er noen endring, så går vi mer hånd i hånd nå enn da vi ble sammen for bortimot syv år siden.
addict Skrevet 4. mars 2010 #14 Skrevet 4. mars 2010 har aaaaldri tenkt over det egentlig.. men når jeg tenker over det, han som tar hånden min de gangene det skjer. Jeg vet faktisk ikke helt om vi pleier å leie hverandre! Haha Men vi har et flott forhold fordet da, etter 2 år som samboere
Caramello Skrevet 4. mars 2010 #15 Skrevet 4. mars 2010 Vi har vært sammen i nesten 6 år, og leies alltid når vi er ute.
Gjest loveli Skrevet 4. mars 2010 #16 Skrevet 4. mars 2010 Ja, vi leier alltid. Har vært sammen i 6,5 år.
Gjest Gjest_Irene_* Skrevet 4. mars 2010 #17 Skrevet 4. mars 2010 Vi har vært sammen 3 år nå, samboere i 2, holder som oftest alltid hender . Men så er vi veldig kjærlige av oss da, ligger alltid vedsiden av hverandre i sofaen når vi ser film osv
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #18 Skrevet 4. mars 2010 Vi har aldri vært noe særlig til å holde hverandre i hendene. Nå, etter 13 år, så er det nok barnet vårt vi leier mest. Men til tross for manglende håndholdning kan jeg love at vi har det bra.
Gjest Gjest_Jadda_* Skrevet 4. mars 2010 #19 Skrevet 4. mars 2010 Vi har vært sammen i 18 år, og går stort sett alltid hånd-i-hånd.
Gjest lolita___ Skrevet 4. mars 2010 #20 Skrevet 4. mars 2010 fint å høre at det er forskjelle meninger.Jeg tenkte ikke spessielt selv på det vil bare høre hvordan andre gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå