Gjest Gjest_meg_* Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 hei. vi er noen jenter som vil til italia i sommer,men er usikker på hvor. vi vil ha store shopping muligheter og ting vi kan se på. men vi er også veldig glad i sjøen. er det noen steder der det er mye shopping og strender? vil jo også nevne det at vi er glad i litt liv og:) vi har tenkt litt på roma. vet det ikke er strender der,men hvordan er det for en jente gjeng? tar imot råd og erfaringer.
gard Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Hei Jeg er ikke sikker på om jeg kan anbefale en kystby i Italia (utenom Venezia kanskje) men Roma er iallefall en flott by som kan tilby både god mat og drikke, mye historie, sightseeing, deilig varmt vær etc. Her er et reisebrev med bilder som jeg har laget http://gardkarlsen.com/rome_italy.htm . Kanskje dere kan finne noe nyttig info der til å begynne med :-)
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Gard, det der er jo en hel bok! Jeg skal være mer kortfattet: Det er en strand utenfor Roma som heter Lido. Du kommer raskt dit med metro'en.
Lizzee Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 (endret) Jeg har selv vært flere ganger i Roma, også har jeg en kollega som i fjor kombinerte Roma med Sperlonga som ligger ca 1,5 time fra Roma (tog). Hun hadde det fantastisk fint der og stedet ser jo nydelig ut da. Endret 5. mars 2010 av Lizzee
Gjest ts Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 hei:) takk for gode svar:) da går turen til roma.sperlonga så helt nydelig ut. så der tar vi turen:)
Lizzee Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Nesten litt misunnelig på dere Har også lyst til å reise til Roma og Sperlonga!!!!
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 Nesten litt misunnelig på dere Har også lyst til å reise til Roma og Sperlonga!!!! hehe. har vært i venezia og verona før og det er jo super fint der. vi er i tidlig 20 årene og føler det at de fylle turene til syden er litt forbi oss nå. så greit med stor by ferie og det var jop knall ide det med og dra til sperlonga. da får vi en tur med shopping strand og muligheter for og ta oss noen øl eller to;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå