Gjest KateW Skrevet 20. juli 2011 #41 Skrevet 20. juli 2011 Jeg syns det er helt på sin plass å spy litt, når man hører om folk som puler med lyset på!
Gjest Seniorita Skrevet 20. juli 2011 #42 Skrevet 20. juli 2011 Jeg kunne aldri tenkt meg å "fiste"! Tror uansett at jeg aldri hadde klart å få en knyttneve inn der.. Jeg får ikke inn mer en to fingre..
Gjest KateW Skrevet 20. juli 2011 #43 Skrevet 20. juli 2011 Det handler om muskelkontroll, ikke om hvor vid man er.
Carrot Skrevet 20. juli 2011 #44 Skrevet 20. juli 2011 (endret) Jeg tenker på det som at det er noen som vier seg til oppgaven som Portvokter av den Aksepterte Seksualitet. (leter etter "gapskratt" smileyen) KateW - det handler vel mer om å slappe av og nyte enn om å ha kontroll?? *forvirret* Edit; kom til å tenke på - det er som med sprutorgasmer det der, og de som tror man tisser på seg; manglende innsikt i egen seksualitet kanskje?.. Endret 20. juli 2011 av Carrot
Gjest KateW Skrevet 20. juli 2011 #45 Skrevet 20. juli 2011 (leter etter "gapskratt" smileyen) KateW - det handler vel mer om å slappe av og nyte enn om å ha kontroll?? *forvirret* Edit; kom til å tenke på - det er som med sprutorgasmer det der, og de som tror man tisser på seg; manglende innsikt i egen seksualitet kanskje?.. Jo, eller, ja. To vanlige (?) fordommer, når man spruter tisser mann. Når man liker fisting er man vid. Når det gjelder sistnevnte handler det altså (i tillegg til det du skriver Carrie) om at man må ha kontroll på underlivet sitt, slik at man kan slappe av når det trengs, stramme når det trengs...osv. Snarere enn at man er så fryktelig vid (og ekkel, selvsagt)
FantasDick Skrevet 20. juli 2011 #46 Skrevet 20. juli 2011 sdet går greit så lenge du (og eventuell partner) bruker lang tid på å varme opp. jeg har aldri sett så sterke orgasmer som på de jeg har gjort det. Det kan godt hende, men jeg tviler. Jeg revner som regel av en litt over gjennomsnittlig kuk - med oppvarming.
FantasDick Skrevet 20. juli 2011 #47 Skrevet 20. juli 2011 Jeg kunne aldri tenkt meg å "fiste"! Tror uansett at jeg aldri hadde klart å få en knyttneve inn der.. Jeg får ikke inn mer en to fingre.. Du må da vel få inn mer enn to fingre? Eller har du/dere ikke samleie?
Gjest padawan Skrevet 20. juli 2011 #48 Skrevet 20. juli 2011 det er jo forskjel på hvor trange dere er. ei jeg hadde meg med i fjor fikk jeg såvidt to fingre inn i når jeg fingret henne.
FantasDick Skrevet 20. juli 2011 #49 Skrevet 20. juli 2011 det er jo forskjel på hvor trange dere er. ei jeg hadde meg med i fjor fikk jeg såvidt to fingre inn i når jeg fingret henne. Har du fingre på størrelse med middagspølser eller? Hvordan kan dere pule når du ikke får inn to fingre? Kanskje hun bare kneip igjen for at hun skulle kjennes trangere ut..
Gjest padawan Skrevet 20. juli 2011 #50 Skrevet 20. juli 2011 har nok relativ normal størrelse på både hender og fingre.
Carrot Skrevet 20. juli 2011 #51 Skrevet 20. juli 2011 Seriøst tynn og puslete penis om den er på tykkelse med to fingre...
Carrot Skrevet 20. juli 2011 #52 Skrevet 20. juli 2011 Jo, eller, ja. To vanlige (?) fordommer, når man spruter tisser mann. Når man liker fisting er man vid. Når det gjelder sistnevnte handler det altså (i tillegg til det du skriver Carrie) om at man må ha kontroll på underlivet sitt, slik at man kan slappe av når det trengs, stramme når det trengs...osv. Snarere enn at man er så fryktelig vid (og ekkel, selvsagt) Carrie *elsk* :gapskratt:
Gjest KateW Skrevet 20. juli 2011 #53 Skrevet 20. juli 2011 Så da har du bare en knøttliten tisselass da, Paddis, dersom du ikke fikk inn noe mer enn to fingre? Eller en gigatiss, dersom du ikke fikk inn mer enn to fingre`?
Gjest padawan Skrevet 20. juli 2011 #54 Skrevet 20. juli 2011 haha. måtte komme noen slike kommentarer
Carrot Skrevet 20. juli 2011 #56 Skrevet 20. juli 2011 haha. måtte komme noen slike kommentarer ja du la liksom opp til det derfor syns jeg godt du kan utdype *ler*
Gjest Seniorita Skrevet 20. juli 2011 #57 Skrevet 20. juli 2011 Du må da vel få inn mer enn to fingre? Eller har du/dere ikke samleie? Du kommer alltid med så teite kommentarer.. Jo, men han må presse den inn. og om han skal fiste meg blir vel det som en fødsel tenker jeg.
Gjest padawan Skrevet 20. juli 2011 #58 Skrevet 20. juli 2011 (endret) ja du la liksom opp til det derfor syns jeg godt du kan utdype *ler* jeg tror jeg skal la det være i fantasien med mindre du kommer deg hit for å beskue :gjeiper: Endret 20. juli 2011 av padawan
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2011 #59 Skrevet 20. juli 2011 Du kommer alltid med så teite kommentarer.. Jo, men han må presse den inn. og om han skal fiste meg blir vel det som en fødsel tenker jeg. Da slapper du nok ikke godt nok av i skjedemusklaturen.
Gjest Eurodice Skrevet 20. juli 2011 #60 Skrevet 20. juli 2011 Eg hater Ottar! Hva i all verden har Ottar med temaet å gjøre? Jeg går utifra at du mener organisasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå