Gå til innhold

Er det greit ?peanøttsmør-trening.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Før spiste jeg ikke frokost, men har beynt å gjøre det nå. En skyr eller banan, kanskje 2 knekkebrød.

Men jeg er ikke så veldig glad i det, men brød med peanøtsmør der i mot :sjenert:

Jeg merker at jeg får mye mer energi når jeg spiser frokost, nok til å trene. Så er 3 brødskiver(grove) med peanøttsmør ok om man trener 1 time, helst etter å ha spist dem ?

Eller blir det for masse ?

Er alltid veldig sulten om morran, siden jeg trener før jeg legger meg, uten å spise etter det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo alt etter hva du er ute etter. Om du vil gå ned i vekt, holde formen, eller legge på deg.

Men frokost er bra uansett! Så tre grovskiver med peanøttsmør er mye bedre å spise til frokost enn å droppe! :)

Skrevet
Det er jo alt etter hva du er ute etter. Om du vil gå ned i vekt, holde formen, eller legge på deg.

Men frokost er bra uansett! Så tre grovskiver med peanøttsmør er mye bedre å spise til frokost enn å droppe! :)

Enig med dette, det er litt vanskelig å svare på siden du ikke skriver hva du er "ute etter", vektnedgang, oppgang eller stabilitet. Men uansett så er det summen av kalorier inn vs. summen av kalorier du bruker i løpet av en dag som teller. Hva du velger å "bruke kvoten" din på er opp til deg, men om du spiser skikkelig grovt brød, så er peanøttsmør ikke det verste pålegget å bruke, men her finnes det endel ulike typer, så det beste er å velge de litt sunnere alternativene på markedet samt at det er meget energirikt, så om du ønsker vektnedgang så anbefale deg å begrense mengden. Les litt bak på boksen hvor mye fett og hvilken type den inneholder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...