Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sjalu kone
Skrevet

Ja overskriften taler vel for seg?

Min mann har fått en flott kvinnelig single kollega, og jeg vet ikke hvorfor dette har fått meg vippet av pinnen?

De er den del på farten sammen og jeg synes at hun sender meldinger, mailer og ringer i tide og utide og det er litt sånn ... etter meldingene hennes. Da fikser du et møterom til oss i morgen...? jaja.. mannen min er ærlig og sier at han ikke biter på noe som helst, men jeg liker det bare ikke.

NÅ skal de ut og reise sammen også, til utlandet og pleie kunder sammen?

Jeg har ikke hatt det sånn på lange, men akkurat henne irriterer meg veldig! Måtte bare lufte ut litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, fysjom. Den likestillingen er fæl, gitt... :jepp:

Gjest tulling
Skrevet
Ja, fysjom. Den likestillingen er fæl, gitt... :jepp:

Hva ER det du fjaser om nå da?

Skrevet

Jeg ser at jeg sikkert har alt for mange rare tanker oppi hodet mitt, det var ikke det jeg skulle frem til. det var mer at jeg føler at hun legger seg litt etter han og jeg er faktisk blitt advart fra en som har jobbet med henne tidligere også...

Men igjen, jeg må nok bare stole på mannen min, bare noen ganger jeg får rare tanker.

Gjest Rattata
Skrevet

Kjip situasjon... Du må stole på mannen din nå :)

Hun dama er uskyldig, det er mannen din som må ta ansvar.

Skrevet

Nå ødelegger jeg sikkert her, men min eks er nå sammen med den kollegaen jeg var redd for....Men han snakket en del om henne, og det gjør jo ikke mannen din, så det går nok veldig fint skal du se :klem: Man må jo stole på den man er sammen med!

Gjest Gjest
Skrevet

Du har det nok ikke lett. Det krever både mot og klokhet å slippe taket i de negative følelsene, men det er desverre ingen som kan eie et annet menneske. Det kan til og med virke mot sin hensikt å gjøre for mye ut av det med masing, kontrollspørsmål og lignende. Dette er en test for forholdet, og her har din mann en gylden mulighet til å vise deg at han er omtenksom og til å stole på.

Gjest helsestudent
Skrevet

Vil ikke skremme deg, men jeg ville nok snakket med kjæresten din om det.

Bare forklart han hvordan du føler det og få han til å forstå DIN side av saken.

Hvis han er noe å holde på så bør han forstå det, og ikke bli sur over at du er bekymret. Det viser jo bare at du er glad i han, og bør være positivt.

Grunnen er at kvinner er noen j*vler!!! Mange har ikke noe respekt for forhold, og kan lett flørte med en mann dersom de får lyst. Mange kvinner synes det er kjekt å "teste om mennene blir "tent" då de osv..."

Så jeg ville snakket med han om det for å unngå div unødvendig misforståelser og ubehagelige følelser.

Tror alltid at det lønner seg å være åpen og ærlig.

Lykke til...

(Synes du fint kan ha de tankene.. JEG hadde nok klikket i vinkel hadde typen fått en super flott kvinnelig kollega...UFF!!)

Helt normalt...:D :klemmer:

Skrevet

Har du snakket med mannen din om bekymringene dine? hva sier han om denne kvinnelige kollegaen? Skjønner godt at du får litt "grønne monstre" av dette, men er egentlig bare å snu situasjonen; ville du forlatt mannen din om du hadde en kjekk mannlig kollega? neppe :)

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)
Nå ødelegger jeg sikkert her, men min eks er nå sammen med den kollegaen jeg var redd for....Men han snakket en del om henne, og det gjør jo ikke mannen din, så det går nok veldig fint skal du se :klem: Man må jo stole på den man er sammen med!

Ikke for å forandre på temaet nå, men jeg har alltid trodd at menn ikke snakker om en dame som de kanskje er litt interessert i til kona si, for å ikke ødelegge noe fremtidig med denne damen.

Men tilbake til tråden: Jeg hadde vært skeptisk. Det er utrooolig mange menn (og kvinner) som biter på og er utro. Mange man aldri kunne tro kunne vært utro... Men altså, du kan jo ikke nekte mannen å reise, så du får nesten bare stole på han :)

Endret av LonelyAngel
Gjest LonelyAngel
Skrevet
Har du snakket med mannen din om bekymringene dine? hva sier han om denne kvinnelige kollegaen? Skjønner godt at du får litt "grønne monstre" av dette, men er egentlig bare å snu situasjonen; ville du forlatt mannen din om du hadde en kjekk mannlig kollega? neppe :)

P.S Menn er som oftest utro pga seksualitet, ikke pga følelser for vedkommende :) Han går neppe i fra kona til henne, men noe seksuelt kan jo skje.... :lete:

Skrevet
P.S Menn er som oftest utro pga seksualitet, ikke pga følelser for vedkommende :) Han går neppe i fra kona til henne, men noe seksuelt kan jo skje.... :lete:

Javell, skjønner den. Men om han er noe til kar så er han faktisk til å stole på uansett hvilke fremstøt denne kvinnelige kollegaen måtte gjøre.

Er han ikke det så er han heller ikke verdt å basere fremtiden på. Det vil alltid komme andre vakre kvinner som ser noe bra i mannen din, men skal man gå å bekymre seg for alle så sliter det kun på en selv.

Gjest Gjest
Skrevet
Ikke for å forandre på temaet nå, men jeg har alltid trodd at menn ikke snakker om en dame som de kanskje er litt interessert i til kona si, for å ikke ødelegge noe fremtidig med denne damen.

Men tilbake til tråden: Jeg hadde vært skeptisk. Det er utrooolig mange menn (og kvinner) som biter på og er utro. Mange man aldri kunne tro kunne vært utro... Men altså, du kan jo ikke nekte mannen å reise, så du får nesten bare stole på han :)

Min erfaring er at det ALLTID er fare på ferde når mennene våre snakker om jenter/kvinner på jobben, treningssenteret,kurset etc. Det kommer av mannens behov for å delvis kunne snakke om denne kvinnen, og delvis å avdramatisere sine egne følelser for henne. Min eks. snakket ved et par anledninger om andre jenter på en helt uskyldig måte. Den første viste seg å være en han flørtet med via epost. Han traff henne da han var på ferie med datteren sin. Den andre er den 20 år yngre kollegaen som han kom sammen med 2 måneder etter at jeg gjorde det slutt (blant annet pga ferieflørten).

Gjest hogwash
Skrevet

Basert på denne tråden har jeg lært at det er fare på ferde når menn snakker om kvinnlige kolleger, og når de holder kjeft om dem. Virkelig på tide med segregering i arbeidslivet mao.

Gjest Gjest
Skrevet

Mannen din har nok bare lyst til å være venn med den flotte damen. :jepp:

Gjest Realist
Skrevet

Å stole på, eller å ikke stole på..

Det er egentlig ikke det som er greia, for vi mennesker er bygd slik. Det er ikke RART at du får slike tanker, faktisk syns jeg det er sunt å tenke litt slik også. Selvfølgelig bør du stole på ham så langt du føler det går, men samtidig så er det lov å lure innimellom. Du tar han ikke for gitt i alle fall! Kanskje vil det hjelpe å fortelle ham hvordan du føler det, uten at du trenger å gå så dypt i det. Bare nevne det, sånn at han vet at du ikke er likegyldig. kanskje vil han bli litt glad for det, å kanskje tilfører det litt ekstra piff å vite at du ikke vil at et annet kvinnemenneske ska komme å stjele mannen din:)

Jeg har også en mann, å jeg blir litt på vakt så fort jeg ser mannen min ha kontakt med andre damer. Fine damer. Ikke dermed sagt at jeg gjør noe drastisk med det,for jeg stoler på at hvis han vil ha en annen, vil han si det til meg. Jeg er jo bare nødt til det.

Men, at kollegaer har kontakt med hverandre utenom arbeidstiden er jo normalt, det kommer jo ann på masse. Så såfremst at disse to ikke er skikkelig gode venner, så syns jeg du skal be mannen din om å gi bedskjed om at arbeid er arbeid, og jobb er jobb, å at de heller kan spare de sms'ne, å snakkes på jobben istedenfor. Så slipper du å irritere deg over at han får meldinger fra henne når han er hjemme på privaten.

Gjest Gjest
Skrevet

Menn vil alltid møte flott kvinner på sin vei, og noen ganger kan det skape usikkerhet hos deg. Man har dessverre aldri noen garanti for noe her i verden... og du kan ikke kontrollere hva som blir snakket om eller hva som skjer.

Hvis du støtt og stadig maser på han om dette kan det virke mot sin hensikt, dvs du blir den sutrete og usikre, i motsetning til kollegaen som er blid og sikker på seg selv... bruk heller energien på å ta godt vare på deg selv, inviter han med ut og flørt med han. Eller gå ut med venner og kolleger selv. Nyt våren!!

Skrevet

Hei igjen og takk for svar.

Jeg har selv hatt mannlige gode kolleger og ser ikke noe problem med det dersom man er åpne om det, og i mine tilfeller så har vi involvert familiene også, koner og barn, og da er det litt annerledes synes jeg.

Jeg vet som sagt ikke hva det er som irriterer meg nå, men noe er det, og ja da jeg har fortalt det til mannen som sier at han aldri kommer til å være utro fordi det er for mye som står på spill og fordi han elsker meg, men alikevel er det noe som har fått lov til å gro i meg. Til sommeren skal de på en ukes tur... skjønner ikke hvordan jeg skal overleve det:)Den tid den sorg, kan jo ikke nekte mannen et arbeidsliv heller.. (hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...