Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #1 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg er kjempeglad i godteri......og hvis jeg ikke hadde visst om ulempene så tror jeg at det hadde blitt spist godteri til det uendelige.... Cola, sjokolade og zoo pastiller er nam nam.... Hva er det som gjør godis såååå godt? Er det rett og slett sukkeret?? *stikke i butikken å kjøpe zoo* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 9. september 2003 #2 Del Skrevet 9. september 2003 Ja det er godt, vet ikke hvorfor, men det er nok det at det er så søtt. Jeg vil og ha Jeg har cola da så det drikker jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 9. september 2003 #3 Del Skrevet 9. september 2003 Kroppen higer vel etter noe søtt, ellers er den i allefall god til å innbille oss at kroppen higer etter noe søtt. Noe sukker trenger vi vel, men det finnes sikkert sunnere måter å få det inn på en gjennom godteri. Kunne spist godteri hver dag jeg også, hvis ikke det med stor sannsynelighet bare ville gjort meg tykkere og tykkere. Sjokolade, vingummi, potetgull... You name it! :Siklesmiley: Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leah Madeleine Skrevet 9. september 2003 #4 Del Skrevet 9. september 2003 Ja!,godteri er godt! *ble VELDIG godteri-syk,og lurer på om jeg skal dra en tur på butikken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. september 2003 #5 Del Skrevet 9. september 2003 Syntes godteri er godt en gang i blandt, men ikke så mye egentlig.. Det finnes noen få typer smågodt jeg liker, mørk sjokolade, sjokolade med peanøtter og salt lakris. Ellers syntes jeg nøtter og tørket frukt er vel så godt :D Men blir veldig fort kvalm av for mye søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 9. september 2003 #6 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg er hekta på smågodt og sjokolade og ja, hadde jeg ikke vist konsekvensene så hadde jeg jaggu spist det hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 10. september 2003 #7 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg skulle ønske jeg kunne spist godteri hver dag! Men nei. Jeg har imidlertid funnet en ikke så verst erstatning i God Morgen yoghurt med bringebærsmak, den er forholdsvis søt, og forhåpentlig sunnere enn Twist og Snickers og smågodt og Kinderegg og banansjokolade og melkesjokolade og alt det andre som jeg fikk lyst på etter å ha lest denne tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 10. september 2003 #8 Del Skrevet 10. september 2003 Sjokoholikeren Kaktus fikk lyst på godteri her nå ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 10. september 2003 #9 Del Skrevet 10. september 2003 Smågodt, potetgull med dip, tortilla chips med guacamole...er det beste jeg vet! Men nå er jeg på streng diett, så denslags blir det lite av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #10 Del Skrevet 10. september 2003 Begge barna sover, den eldste er i barnehagen og mannen er på jobb, og her har jeg sittet og "goflet" i meg en hel melkerull.........og nå kommer den dårlige samvittigheten... :enig_animasjon: Eple hadde vært mye sunnere ikke sant??????? Men neida, sjokolade er mere fristende.....blir ikke helbredet jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 10. september 2003 #11 Del Skrevet 10. september 2003 Merete, Riktignok hadde et eple nok vært sunnere enn melkerullen, men det hjelper i allefall null, nada og nix å ha dårlig samvittighet etterpå (lett å si, jeg vet det...) Har man spist godteri så har man spist godteri, det prøver jeg i allefall å tenke. Er ikke noe vits i å sløse med gode kalorier heller. Neste gang skal du kanskje prøve å tenke på hvor dårlig samvittighet du vil få før du spiser godteriet? Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2003 #12 Del Skrevet 10. september 2003 Ok Jennifer, det skal jeg tenke på....bare så synd at man glemmer seg bort til før etter at sjokoladen er svelget.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 10. september 2003 #13 Del Skrevet 10. september 2003 Sjokolade er bra for flere ting også da! Og det er lov å skeie ut i ny og ne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 10. september 2003 #14 Del Skrevet 10. september 2003 Selvfølgelig er det bra å skeie ut i ny og ne, men nå tror jeg vel egentlig ikke det var det som er saken her. Er ikke fantatisk jeg, men det blir likssom ikke å skeie ut lenger hvis man spiser godteri i hytt og være heller. Da blir det mer en livsstil, i allefall for meg. Ok Jennifer' date=' det skal jeg tenke på....bare så synd at man glemmer seg bort til før etter at sjokoladen er svelget.... [/quote'] I know, I know, I know... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 12. september 2003 #15 Del Skrevet 12. september 2003 Heh, jeg er enkel når det kommer til godteri. 1 Pepsi Max + 1 melkerull = 1 glad manji. Melkepletter er også genialt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå