Gjest Vampen Skrevet 4. mars 2010 #21 Skrevet 4. mars 2010 Ja, istedetfor å runke fremmede menn kan man prøve med kjente menn. Skavlan er jo ganske kjent... At TS fantaserer om dette har jeg ingen problemer med. At han har lyst til å virkeliggjøre fantasien er også helt greit, selv om det ikke er noe jeg personlig tenner på. Jeg reagerer bare sterkt på det med at det var så stas at det var den kommende bruden som skulle runke og til og med få satsen i håret. Jeg tror de aller fleste vil definere det som utroskap. For meg hadde grensen faktisk gått ved å i det hele tatt sitte og se på en fremmed mann som fikler med seg selv. Hehe, enig! Jeg har samboer, og for meg hadde dette uten tvil vært utroskap.. utdrikningslag eller ikke. Jeg har i grunn heller ikke noe behov for å fikle med noen andre enn min mann. Hadde jeg hatt det hadde det i utgangspunktet ikke vært noe behov for å drikkes ut. Jeg kan ærlig talt heller ikke se noe spennende i å se en fremmed mann fikle med seg selv.. de som syntes det er pirrende må gjerne både runke og se, men for meg personlig hadde det vært sånn ca like pirrende som å se maling tørke.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #22 Skrevet 4. mars 2010 Kjekk fantasi I praksis ville nok jentene mer fnist, klappet og heiet, men innerst inne ville de fleste blitt mer pinlig berørt enn kåte selv. Det er ikke vanlig at srtipping innebærer berøring, og det er ikke vanlig at stripping innbærer ereksjon og orgasme. Da er man over på sexshow og det er noe mer uvanlig enn uskyldig morro som stripping. De aller ferreste jenter hadde tatt på et mannlig kjønnsorgan foran vennene sine. bare det å se et kjønnsorgan gjør at de fniser og blir litt pinlig berørt. De ferreste jenter bruker å havne i noe som minner om en orgie med en mann mens de fester sammen. Igjen, kjekk fantasi. jeg kan se at du tenner å på dette, tanken på å bli begjæret og være i sentrum slik er tennende for mange. Men husk nå å skille mellom fantasi og virkelighet. Du kunne fått til strippesow i virkelighet, men det ville ikke blitt den erotiske stemningen du beskrievr, de hadde fnist og ledd med deg men ikke minst også AV deg...
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #23 Skrevet 5. mars 2010 Skal jeg være helt ærlig så er det lite som er mindre opphissende enn en selvgod fyr som tror han kan gjøre en gjeng jenter gale ved å vifte litt rundt med en halvstiv kuk. Nei du, hold deg til fantasien din der alt er perfekt og jentene bare lengter etter at du spruter på dem. I de fleste tilfeller i virkeligheten er jeg nesten sikker på at hele gjengen ville ha fått latteranfall før du kom halvveis.
Gjest Gjest_Bente_* Skrevet 5. mars 2010 #24 Skrevet 5. mars 2010 Skal jeg være helt ærlig så er det lite som er mindre opphissende enn en selvgod fyr som tror han kan gjøre en gjeng jenter gale ved å vifte litt rundt med en halvstiv kuk. Nei du, hold deg til fantasien din der alt er perfekt og jentene bare lengter etter at du spruter på dem. I de fleste tilfeller i virkeligheten er jeg nesten sikker på at hele gjengen ville ha fått latteranfall før du kom halvveis. Veldig mange her som er TALSMANN for andre. Alt er skummelt. Kanskje for de ikke har fått opplevet det selv? Var på fest i Aya Napa, der folket selv kunne komme å strippe litt, og gjett om stemningen var i taket.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #25 Skrevet 5. mars 2010 Veldig mange her som er TALSMANN for andre. Alt er skummelt. Kanskje for de ikke har fått opplevet det selv? Var på fest i Aya Napa, der folket selv kunne komme å strippe litt, og gjett om stemningen var i taket. Jeg kunne ha uttalt meg annerledes der, og sagt "basert på samtaler jeg har hatt med mine bekjente, vil jeg si at de fleste jeg kjenner ville ha...", det er ikke alt som alltid kommer riktig fram i skriftlig format på nettet Tanken på mannlig stripping er slett ikke skummelt, jeg synes det er latterlig. Det gir meg absolutt ingenting, det er ikke opphissende, og i hvert fall ikke når stripperen lover å avslutte med en sprut. Det blir for dumt for meg. Ikke klag på at jeg er talsmann når du samtidig prøver å pålegge andre meninger de kanskje ikke har. 2
Gjest Russ 2001 Skrevet 7. mars 2010 #26 Skrevet 7. mars 2010 Jeg kunne ha uttalt meg annerledes der, og sagt "basert på samtaler jeg har hatt med mine bekjente, vil jeg si at de fleste jeg kjenner ville ha...", det er ikke alt som alltid kommer riktig fram i skriftlig format på nettet Tanken på mannlig stripping er slett ikke skummelt, jeg synes det er latterlig. Det gir meg absolutt ingenting, det er ikke opphissende, og i hvert fall ikke når stripperen lover å avslutte med en sprut. Det blir for dumt for meg. Ikke klag på at jeg er talsmann når du samtidig prøver å pålegge andre meninger de kanskje ikke har. Russetiden: Var på vorspiel med 5 jenter og en gutt til. Litt høy stemning. Damene mente vi burde være litt Chippendale, og strippe. Med litt klapping og høying ble det jo så det ene plagget ble kastet, så det andre og når jeg så han andre gikk enda lengre måtte jeg jo bare følge på. Tilslutt stod vi der kliss nakne, med noen halvstive pølser begge 2. Så tok vi på oss igjen. Dagen etter var jeg temmelig flau, når jeg traff jentene igjen, men da de hilste med HEIIIII !! istedet for et slapt "hei", så var det vel ikke så galt. Nå er flere av jentene blitt fruer, men hilser like fint. Så jeg dreit meg vel ikke så mye ut?
Gjest hobbystrippende gutt Skrevet 7. mars 2010 #28 Skrevet 7. mars 2010 jeg og en bekjent holdt strippeshow i et jente-utdrikningslag en gang. 14-15 jenter var det der.De skreik og klappet og det tok helt av, spesielt da vi la inn noen homoerotiske moves helt på slutten.
Kråkesaks Skrevet 7. mars 2010 #29 Skrevet 7. mars 2010 Skulle ikke han og noen flasker vin klare å konkurrere ut Skavlan en fredagskveld? Eller er NRK sååå bra? Heller hva som helst på NRK enn stripping og runking av en fremmed fyr. 1
Gjest Hellas-turistinne Skrevet 8. mars 2010 #30 Skrevet 8. mars 2010 Var på diskotek i Hellas, der var konkurranse om hvem som kunne strippe og suge av typen sin på mest pirrende måte. Tenkte ikke noen kom til å melde seg på jeg, men der tok jeg feil. Et opp-pirringspar strippet først for å løse opp stemningen. Plutselig var det 2 par der som ville konkurrere, og det ble da bare frekkere og frekker. Jentene sugde typene sine til de kom. Full jubel. 2 par til, så enda 2 par til. Det ene paret vant en skarve diplom og en billig klokke. Ble tent selv, og utover kvelden var alle mer eller mindre nakne. Var helt bestemt på å melde oss på neste dag, typen min og jeg, men akkurat den dagen var det ikke slikt show. Og dagen etter skulle vi reise. Tenk, saklige dølagamper som oss, kunne blitt pirret med på dette.
Gjest Autobot Skrevet 9. mars 2010 #31 Skrevet 9. mars 2010 Var på fest i Aya Napa, der folket selv kunne komme å strippe litt, og gjett om stemningen var i taket. Har selv vært på Aya Napa, og der er ingenting annet en sur tåfis og svett gymsokk.
Gjest Melissa Skrevet 7. oktober 2010 #32 Skrevet 7. oktober 2010 Har en fantasi om å kunne komme hjem til noen på en lørdagskveld i nabobyen, der ingen kjenner meg, å kunne kaste alle plaggene sakte til musikk, og god stemning. Jentefest, utdrikningslag, gebursdag eller lignende. Og prøve å hisse stemningen opp med å få svak ereksjon på den, slik at jentene ble litt ville og ville ha ennå litt mer. Og kanskje kastet noen plagg de også, og kanskje tok på den. Og til slutt kunne den sprute til ære for damene. Noen jenter/damer som tenner på dette eller er jeg bare en "fantasifull tulleball"? Kan du strippe i bursdagen min?! :-D hilsen jente som blir 18
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2010 #33 Skrevet 7. oktober 2010 Kan du strippe i bursdagen min?! :-D hilsen jente som blir 18 Fyren vil ejakulere på strippeshowet, og du ber ham om å gjøre det i bursdagen din? Er du ikke helt godt bevart eller er du bare vulgær? Synes det er kvalmt hvordan enkelte andre menn oppfører seg, og jeg blir enda dårligere når jeg ser at jenter liker slik oppførsel. 1
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2010 #34 Skrevet 8. oktober 2010 Kjenner at jeg er gammel når jeg leser sånt. Få ting her i verden som er mer latterlig enn en mannlig stripper. Og å se på at han tukler til han kommer, det være seg med eller uten hjelp. Er bare avtennende vulgært i en slik setting. 1
Gjest Gammel? dame 30 Skrevet 8. oktober 2010 #35 Skrevet 8. oktober 2010 Fyren vil ejakulere på strippeshowet, og du ber ham om å gjøre det i bursdagen din? Er du ikke helt godt bevart eller er du bare vulgær? Synes det er kvalmt hvordan enkelte andre menn oppfører seg, og jeg blir enda dårligere når jeg ser at jenter liker slik oppførsel. Er da vel ikke så farlig. Ingen blir utnyttet. Alle har det gøy. Har selv vært med på 2 slike show når jeg var russ. Kunne vel tenkt meg å være med igjen. Og gutta som strippet er i omgangskretsen fortsatt.
Gjest caramiacaramella Skrevet 10. oktober 2010 #36 Skrevet 10. oktober 2010 Hahaha! Vittig tråd. For å være ærlig, Fin mann, 24 med et greitt organ, høres denne fantasien din ut som den kommer til å forbli en fantasi. Som noen sa, de fleste damer kommer nok til å bli pinlig berørt og fnisete i motsetning til tent og med på leken. I tillegg, hvem kaller pikken sin for "et greitt organ?" Seriøst ass.
Gjest Eventyr3 Skrevet 10. oktober 2010 #37 Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Har en fantasi om å kunne komme hjem til noen på en lørdagskveld i nabobyen, der ingen kjenner meg, å kunne kaste alle plaggene sakte til musikk, og god stemning. Jentefest, utdrikningslag, gebursdag eller lignende. Og prøve å hisse stemningen opp med å få svak ereksjon på den, slik at jentene ble litt ville og ville ha ennå litt mer. Og kanskje kastet noen plagg de også, og kanskje tok på den. Og til slutt kunne den sprute til ære for damene. Noen jenter/damer som tenner på dette eller er jeg bare en "fantasifull tulleball"? Var det det beste du kom på, for å få deg litt punani? hahahaha. Gud så trist at du er 24. PS "Og til slutt kunne den sprute til ÆRE for damene." <- LOL, ja mye ære å bli spruta på av en fremmed. Endret 10. oktober 2010 av Eventyr3 1
Gjest Bond Skrevet 1. januar 2011 #38 Skrevet 1. januar 2011 Tråden ryddet for tilbud av tjenester Bond, mod
Nakentjeneren Skrevet 3. januar 2011 #39 Skrevet 3. januar 2011 Har en fantasi om å kunne komme hjem til noen på en lørdagskveld i nabobyen, der ingen kjenner meg, å kunne kaste alle plaggene sakte til musikk, og god stemning. Jentefest, utdrikningslag, gebursdag eller lignende. Og prøve å hisse stemningen opp med å få svak ereksjon på den, slik at jentene ble litt ville og ville ha ennå litt mer. Og kanskje kastet noen plagg de også, og kanskje tok på den. Og til slutt kunne den sprute til ære for damene. Noen jenter/damer som tenner på dette eller er jeg bare en "fantasifull tulleball"? Jeg har gjort noe liknende. Jeg har ikke strippet, men vartet opp naken på jente-party. Med en del klåing, men uten runkingen og spruten.
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2011 #40 Skrevet 3. januar 2011 ...en del klåing, men uten runkingen og spruten. Tamme jenter er tamme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå