Gjest Fin mann, 24 med greitt organ Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Har en fantasi om å kunne komme hjem til noen på en lørdagskveld i nabobyen, der ingen kjenner meg, å kunne kaste alle plaggene sakte til musikk, og god stemning. Jentefest, utdrikningslag, gebursdag eller lignende. Og prøve å hisse stemningen opp med å få svak ereksjon på den, slik at jentene ble litt ville og ville ha ennå litt mer. Og kanskje kastet noen plagg de også, og kanskje tok på den. Og til slutt kunne den sprute til ære for damene. Noen jenter/damer som tenner på dette eller er jeg bare en "fantasifull tulleball"?
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Har en fantasi om å kunne komme hjem til noen på en lørdagskveld i nabobyen, der ingen kjenner meg, å kunne kaste alle plaggene sakte til musikk, og god stemning. Jentefest, utdrikningslag, gebursdag eller lignende. Og prøve å hisse stemningen opp med å få svak ereksjon på den, slik at jentene ble litt ville og ville ha ennå litt mer. Og kanskje kastet noen plagg de også, og kanskje tok på den. Og til slutt kunne den sprute til ære for damene. Noen jenter/damer som tenner på dette eller er jeg bare en "fantasifull tulleball"? Bare det siste!
Antlers Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Ikke noe som tenner meg, men det er lov å fantasere
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Hva koster det? Og er det kun for flere jenter? Hva med kun én jente som vil ha et show? Kunne det vært noe?
Gjest Gjest_trådstarteren_* Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Hva koster det? Og er det kun for flere jenter? Hva med kun én jente som vil ha et show? Kunne det vært noe? Nei. Koster ikke noe. Bare en litt kåt 24-åring jeg Når jeg blir verdensberømt blir det dyrt. hihi Bare 1 jente? Blir vel ikke noe liv i leiren før det er 3 vel? Og litt hvitvin, og litt ut på kvelden. Bare litt uskyldig gøy for både dere 3-4-5 og meg. Klar jeg.
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 Hadde det vært mannestripp så hadde jeg sneket meg inn mellom jentene for å se showet.....
Gjest Gjest_trådstarteren_* Skrevet 4. mars 2010 #8 Skrevet 4. mars 2010 Hadde det vært mannestripp så hadde jeg sneket meg inn mellom jentene for å se showet..... Blir vel litt pysete jentene når det er en mann, eller flere der. Håpte på litt Chippendale-stemning jeg. For showet mitt går vel helst litt lengre enn å bare ta av trusen. regner vel kanskje ikke at de skal sloss om meg, men regner da med de er såpass med at de drar forhuden frem og tilbake. I alle fall hun som skal utdrikkes. Aller helst skulle hun fått en kraftig sats utover det fine håret sitt også. Det er da det blir gøy.
Antlers Skrevet 4. mars 2010 #9 Skrevet 4. mars 2010 Blir vel litt pysete jentene når det er en mann, eller flere der. Håpte på litt Chippendale-stemning jeg. For showet mitt går vel helst litt lengre enn å bare ta av trusen. regner vel kanskje ikke at de skal sloss om meg, men regner da med de er såpass med at de drar forhuden frem og tilbake. I alle fall hun som skal utdrikkes. Aller helst skulle hun fått en kraftig sats utover det fine håret sitt også. Det er da det blir gøy. Ja, så utrolig gøy for den kommende ektemann at kona bruker natten før de skal gifte seg til å runke en vilt fremmed fyr og få sperm i håret... Finnes det virkelig kvinner som gjør sånt? 4
Siiw Skrevet 4. mars 2010 #10 Skrevet 4. mars 2010 Ikke noe som tenner meg, men det er lov å fantasere
Gjest Maxtor Skrevet 4. mars 2010 #11 Skrevet 4. mars 2010 Ja, så utrolig gøy for den kommende ektemann at kona bruker natten før de skal gifte seg til å runke en vilt fremmed fyr og få sperm i håret... Finnes det virkelig kvinner som gjør sånt? Ville ikke sjokkert meg. Folk er fæle. 1
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #12 Skrevet 4. mars 2010 Ja, så utrolig gøy for den kommende ektemann at kona bruker natten før de skal gifte seg til å runke en vilt fremmed fyr og få sperm i håret... Finnes det virkelig kvinner som gjør sånt? I TS sin fantasi så.
Gjest Gjest_trådstarteren_* Skrevet 4. mars 2010 #13 Skrevet 4. mars 2010 Ja, så utrolig gøy for den kommende ektemann at kona bruker natten før de skal gifte seg til å runke en vilt fremmed fyr og få sperm i håret... Finnes det virkelig kvinner som gjør sånt? Ikke natten FØR de skal gifte seg, men en kveld/natt lenge før, for å ha det skikkelig gøy, før de skal smis i hymesn lenker Skulle det være noe å bli sur for? Er da ikke UTRO med meg, når så mange venninner er der og har det gøy også.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #14 Skrevet 4. mars 2010 Er da ikke UTRO med meg, når så mange venninner er der og har det gøy også. Ja, er det orgie så er man jo ikke utro... 3
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #15 Skrevet 4. mars 2010 Ja jøss, det finnes vel knapt noen bedre måte å bruke sine siste dager som ugift på, enn å tukle med andre pikker enn din forlovedes? På samme måte hadde jeg blitt utrolig fornøyd om jeg fant ut at min blivende mann hadde fingret en strippende dame på sitt utdrikningslag. Giftemål er tross alt en tvangstrøye, så det gjelder å grafse på så mange kjønnsorganer som mulig, før man sitter i klisteret.... For all del trådstarter, i fantasien er det meste okey, og sammenlignet med veldig mange andre fantasier er din temmelig uskyldig. Men jeg håper du forstår at de færreste i et forhold setter pris på at partneren deres leker med andre menneskers kjønnsorganer... I manges øyne er nemlig slikt utroskap. 1
Gjest Vampen Skrevet 4. mars 2010 #16 Skrevet 4. mars 2010 Gøy? Haha, jeg kan ikke si at jeg syntes tanken på å runke en villt fremmed mann og få en sprut i håret som takk for servicen virker så ekstremt gøy!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 4. mars 2010 #17 Skrevet 4. mars 2010 Ja jøss, det finnes vel knapt noen bedre måte å bruke sine siste dager som ugift på, enn å tukle med andre pikker enn din forlovedes? På samme måte hadde jeg blitt utrolig fornøyd om jeg fant ut at min blivende mann hadde fingret en strippende dame på sitt utdrikningslag. Giftemål er tross alt en tvangstrøye, så det gjelder å grafse på så mange kjønnsorganer som mulig, før man sitter i klisteret.... For all del trådstarter, i fantasien er det meste okey, og sammenlignet med veldig mange andre fantasier er din temmelig uskyldig. Men jeg håper du forstår at de færreste i et forhold setter pris på at partneren deres leker med andre menneskers kjønnsorganer... I manges øyne er nemlig slikt utroskap. Utroskap?? Alt skal da settes negative navn på. De får da velge selv OM de vil ha meg til et litt frekt utdrikningslag, eller til fest for utelukkende single damer. Som da i alle fall ikke kan være utro. Tenner bare på ideen om å kaste klærne sakte, men sikkert foran noen jenter som setter pris på hvert plagg som faller. Som smiler, roper og har det gøy. Og aller helst kaster hemningene de også. Jeg har sagt at jeg stripper til pungen er tømt, så det er et skriftlig løfte her nå på Kvinneguiden. Det er et gratis-tilbud til alle jenter som ikke kommer fra Kristiansand, der jeg kommer fra. Reiser gjerne noen mil for å få oppleve denne fantasien.
Gjest Bærumsjente på 28 Skrevet 4. mars 2010 #18 Skrevet 4. mars 2010 Gøy? Haha, jeg kan ikke si at jeg syntes tanken på å runke en villt fremmed mann og få en sprut i håret som takk for servicen virker så ekstremt gøy! Høres da ut som temmelig erotisk spør du meg. Han sier da selv han er fin, 24 år og har et greitt organ, og ut fra det han har skrevet her inn, virker han da intelligent og våken ut også. Regner da med at han er velstelt, nyfristert (både her og der) og nyvasket og velluktende da han kommet. Skulle ikke han og noen flasker vin klare å konkurrere ut Skavlan en fredagskveld? Eller er NRK sååå bra?
Gjest Vampen Skrevet 4. mars 2010 #19 Skrevet 4. mars 2010 Høres da ut som temmelig erotisk spør du meg. Han sier da selv han er fin, 24 år og har et greitt organ, og ut fra det han har skrevet her inn, virker han da intelligent og våken ut også. Regner da med at han er velstelt, nyfristert (både her og der) og nyvasket og velluktende da han kommet. Skulle ikke han og noen flasker vin klare å konkurrere ut Skavlan en fredagskveld? Eller er NRK sååå bra? Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg har andre alterntiver for en fredag enn runking av fremmed mann eller nrk.
Antlers Skrevet 4. mars 2010 #20 Skrevet 4. mars 2010 Jeg vet ikke hvordan det er med deg, men jeg har andre alterntiver for en fredag enn runking av fremmed mann eller nrk. Ja, istedetfor å runke fremmede menn kan man prøve med kjente menn. Skavlan er jo ganske kjent... At TS fantaserer om dette har jeg ingen problemer med. At han har lyst til å virkeliggjøre fantasien er også helt greit, selv om det ikke er noe jeg personlig tenner på. Jeg reagerer bare sterkt på det med at det var så stas at det var den kommende bruden som skulle runke og til og med få satsen i håret. Jeg tror de aller fleste vil definere det som utroskap. For meg hadde grensen faktisk gått ved å i det hele tatt sitte og se på en fremmed mann som fikler med seg selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå