MarianneE Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Å neida, det er plutselig ikke Criminal Minds i kveld. Det er det derre Tordags i Nydalen (eller no sånt) Kjipt av TV2 og bare kutte slik rett i sesongen!
Gjest Trajan Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Vel en fordel er det nå slipper jeg og fundere om jeg skal se Bones eller Criminal Minds Men det går kanskje på TV Zebra i morgen Eller kanskje de bare har byttet dag. Siden de kan ikke bare slutte midt i
Gjest najki Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 (endret) Dette må Tovi få klarhet i! Jeg vil se Criminal Minds, det er jo så spennende! Om noen finner ut hvilken dag det evt går, så si gjerne i fra! Edit: Ok, jeg kan bare google! Dette sier tv2: "Sendes: Tidligere sendte episoder sendes å TV 2 Zebra mandag -torsdag. Episode 1-7 av sesong 5 sendt på TV 2 vinteren 2010. Resten av sesong 5 sendes i løpet av året. " Så da er det vel bare å vente på "i løpet av året". Amatørmessig opplegg. Spesiellt siden Torsdag kveld fra Nydalen er så tragisk! Endret 4. mars 2010 av najki
Gjest Livia Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Glad jeg følger med på nett Så feil prioritering av Tv2, det er jo CM som er best!
Rotehøna_21 Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 (endret) Men jeg ville se Criminal i dag. Gleda meg til det heeele uka.. Åhhhhh. Og hvor lenge må en vente da? Høydepunktet i uka detta.. hehe Endret 4. mars 2010 av Rotehøna_21
MarianneE Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2010 I løpet av året??? Faen ta TV2! Jepp... stygge ord er herved tatt i bruk!
captiva Skrevet 5. mars 2010 #9 Skrevet 5. mars 2010 Fant dette nå,på tv2 sin nettside. Criminal Minds Episode 1-7 av sesong 5 ble sendt på TV 2 vinteren 2010. Serien er tilbake på TV 2 i mai, med de resterende episodene fra sesong 5
Sølvdugg Skrevet 5. mars 2010 #10 Skrevet 5. mars 2010 Godt det ikke var bare meg som reagerte på det i går. Både jeg og bikkja suste gjennom kveldsturen vår for å rekke hjem til 21.40, og ukens høydepunkt CRIMINAL MINDS! Kastet meg over tvkontrollen når jeg kom inn(for var egentlig et par min for sent), og der sitter fjollefolka i Nydalen og soser og fjaser i to røde sofaer *skamme seg tv2* FY!
Gjest Trajan Skrevet 5. mars 2010 #11 Skrevet 5. mars 2010 Grunnen er sikkert at de må vente til resten av sesong er ferdig i USA og den er ferdig i Mai.
Kosteskaft Skrevet 5. mars 2010 #12 Skrevet 5. mars 2010 ..sukk. Jeg får ikke sett det en gang. Bor i utlandet og har derfor ikke tilgang til alle programmer via nett. STAKKARS meg, sier nå jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå