Gå til innhold

Sender du mye SMS med en du dater?

Gjest moien

Anbefalte innlegg

Gjest moien

Jeg har møtt en herlig gutt, - men han sender ikke SMS noe særlig,

men liker meg veldig godt. Han utsetter hele tiden å gå hjem, - for å være lenge sammen med meg. Men på SMS er han dårlig med.

Det vil vel ikke bety at han ikke liker meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke alle gutter er like flinke eller glad i å sende sms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest_p

Han viser jo interesse ved å bli så lenge som mulig. Hvorfor skal han vise sin interesse ved å sende sms i tide og utide?

For min del så har ikke sms-utveksling noe å si for interessen, og det å vise interesse bør gå begge veier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs helt på den andre personen. Noen ganger ble det hundrevis frem og tilbake iløpet av en uke, andre kanskje bare et par om dagen, og jeg tilpasset meg automatisk. Om de sender få kan det være mangel på interesse eller bare at de ikke er så glad i sms. Med kjæresten min ble det ikke så mange pr dag, han er mer glad i å snakke i tlf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zienna
Jeg har møtt en herlig gutt, - men han sender ikke SMS noe særlig,

men liker meg veldig godt. Han utsetter hele tiden å gå hjem, - for å være lenge sammen med meg. Men på SMS er han dårlig med.

Det vil vel ikke bety at han ikke liker meg?

Ja, husket det ble en del SMS... Personlig liker jeg ikke å sende det, så noen av mine svar ble kanskje litt korte. Men jeg datet to fyrer etter min eks (begge smsglade, tydeligvis), og det ble full klaff med den ene, så det tyder vel på at SMS ikke spiller så stor rolle. Det kan være han er som meg, at han leser smsene, og hvis han er opptatt går det i glemmeboka å svare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Han tror nok at han ikke har kjangs hos deg. han regner nok også med at han ikke er en person noen faktisk kan være glad i. Samtidig som han nok regner med at alt går til helvete uansett. Og så er han redd for å mase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er litt sær på sms, fordi jeg er totalt bortskjemt. Exen min var perfekt på sms ser dere:p Skreiv alltid god morgen-meldinger, svarte alltid, spurte alltid motspørsmål eller kommenterte noe jeg skreiv slik at samtalen ikke stoppet opp. Svarte med passe mellomrom, slik at det ikke ble sms-skriving heele tiden, men jevnt. Akkuratt passe på alt!:D Hadde jeg visst gresset på andre siden var så brunt....:P

Jeg forventer ca annenhver (at hvis jeg skriver først en dag skriver han først neste), svar på meldinger, motspørsmål, svarer på mine selv om det ikke er konkrete spm, viser interesse uten å bombandere meg. Dette er mine forventninger, men jeg sier dem ikke til gutta da, da virker jeg jo litt hysterisk:p

Jeg blir stressa om jeg ikke får sms av han først iblant eller hvis han ikke svarer.

Jeg regulerer meg veldig etter hvem jeg dater, merker jeg han vil ha mye sms er jeg ikke vanskelig å be, mens jeg holder meg i tøylene om jeg merker han ikke er så gira.

Syns sms er viktig, da jeg er for sjenert til tlf-samtaler i starten, og det gir en klar indikasjon på interesse og ordentlighet (skikkelige og seriøse gutter SKRIVER og SVARER. Hvis ikke blir jeg usikker og sjansen for at forholdet skranter er stor.

Jeg dømmer veldig utifra sms, spesiellt om det er der vi først og fremst har kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...