Gå til innhold

Sletting av bilder på facebook

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har slettet en del bilder på facebook som jeg ikke vil ha der lenger, men så er det noen av bildene jeg ikke får slettet.

Da kommer det opp en boks som sier at jeg ikke har tillatelse til å slette....

Er det noen som har peiling på hva jeg kan gjøre for å få slettet dem. Det er jo mine bilder!! :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Det er jo mine bilder!! :tristbla:

Ikke når du først har lagt dem ut på FB...

Gjest Gjest
Skrevet
Ikke når du først har lagt dem ut på FB...

Nei, sånn sett...men det er bare noen av av dem jeg ikke får slettet. Ingen krisebilder, men de er liksom ikke aktuelle lenger og da tenkte jeg det var greit å få dem bort.

What to do??

Skrevet

Høres rar ut. Gå inn på dine instillinger og se på dem.

Skrevet

Du kan alltid radera dina egna grejer, men det står i användarvillkoren att informationen kan finnas kvar i upp till 90 dagar. Är det verkligen du som har lagt upp bilderna då? Testa att ta bort alla taggar först och försök igen.

Av erfarenhet vet jag att det är SKITSVÅRT att få kontakt med någon slags support på facebook... Fick leta läääänge. Men det finns väl "vanliga frågor och svar", som på alla andra ställen?

Gjest Gjest
Skrevet
Du kan alltid radera dina egna grejer, men det står i användarvillkoren att informationen kan finnas kvar i upp till 90 dagar. Är det verkligen du som har lagt upp bilderna då? Testa att ta bort alla taggar först och försök igen.

Av erfarenhet vet jag att det är SKITSVÅRT att få kontakt med någon slags support på facebook... Fick leta läääänge. Men det finns väl "vanliga frågor och svar", som på alla andra ställen?

Takk for svar. Hvordan sjekker jeg at alle tagger er borte da?

Er helt grønn på dette området jeg dessverre.

Skrevet

Det står under bilden vilka som är taggade i ett foto. :) Det står något i den här stilen "På den här bilden: navn, navn, navn" och klickar man på navnen så kommer man till deras profiler.

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk. Da skal jeg se om jeg klarer å finen ut av det. :)

Skrevet

viktig at man ikke tagger folk hele tiden. Men legg gjerne ut album med venner. Det er taggingen som hele tiden er kjip.

Skrevet

La meg gjette... ekskjærestebilder? Ei venninne av meg har lagt ut et sånt i et "gode gamle dager" album av meg, og hun vil jo aldri fjerne tag-en! Kjempegøy for min nåværende når han sitter og ser gjennom alle taggede bilder av meg, og kommer til det her tullet!

Gjest Gjest
Skrevet
La meg gjette... ekskjærestebilder? Ei venninne av meg har lagt ut et sånt i et "gode gamle dager" album av meg, og hun vil jo aldri fjerne tag-en! Kjempegøy for min nåværende når han sitter og ser gjennom alle taggede bilder av meg, og kommer til det her tullet!

Du kan selv fjerne alle tager av deg selv. bare å gå inn på bildet og krysse a remove tag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...