Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Hei! Skal til Riga med kjæresten min neste uke. Har hatt vondt i en tann de siste dagene, og tenkte kanskje det ville være billigere å ta det der borte? Noen som har erfaringer med slikt? 1
Gjest blizzie Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Hei! Skal til Riga med kjæresten min neste uke. Har hatt vondt i en tann de siste dagene, og tenkte kanskje det ville være billigere å ta det der borte? Noen som har erfaringer med slikt? Alle tannleger i Riga er billigere enn norske, og mange av dem like flinke eller bedre. Lurt å google hvilke klinikker som søker seg inn mot skandinavere, og så maile dem. Høre om pris og evnt ledig time til å undersøke munnen din og fikse eventuelle hull. De har mange andre ting som også er billig, eks tannbleking? 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2011 #3 Skrevet 28. mars 2011 Hei! Skal til Riga med kjæresten min neste uke. Har hatt vondt i en tann de siste dagene, og tenkte kanskje det ville være billigere å ta det der borte? Noen som har erfaringer med slikt? Har svært gode erfaringermed leger og tannleger i Riga og i London Prismessig er en ting, en annen ting er at de jevnt over er utadvendte, kommuniserende, blide, humane og de viser at der er der for deg. De jobber. I Norge føler man at vi betalende kunder/pasienter må be om unnskyldning for at en bryr personalet i arbeidstiden, og spørsmål er det aldri tid til.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2011 #4 Skrevet 29. mars 2011 Jeg ville undersøkt veldig godt før jeg gjorde inngrep(inkl. I munnhulen)i østblokk eller f.eks Polen.Det er høy forekomst av smittsomme virussykdommer som HIV og hepatitt i disse landene og man kan bli smittet som pasient av en infisert lege/tannlege.Helse kan ikke måles i penger,så jeg ville no heller fikset tannproblemene hjemme i Norge.Beklager at jeg kanskje skremmer litt,men har dessverre erfart dette på nært hold.Håper du uansett får ordnet med tannpinen din.Ikke noe godt å gå rundt med sånt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå