Charn666 Skrevet 4. mars 2010 #1 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg har en del kviser, nupper og sorte prikker i ansiktet som jeg vil få bort. Har også tørr hud i tilegg. Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NovaFlare Skrevet 4. mars 2010 #2 Del Skrevet 4. mars 2010 Grønnleire er veldig fint å bruke Også er det veldig viktig at du bruker fuktighetskrem slik at ikke huden blir nødt å produsere altfor mye talg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 7. mars 2010 #3 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg har nylig begynt å bruke ansiktsmasker fra The Soap Shop, og er kjempefornøyd med dem. Anbefales! Ellers bruker jeg en fuktmaske fra Dermalogica innimellom, som er veldig god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charn666 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg har nylig begynt å bruke ansiktsmasker fra The Soap Shop, og er kjempefornøyd med dem. Anbefales! Ellers bruker jeg en fuktmaske fra Dermalogica innimellom, som er veldig god. Sitter faktisk å venter på at dem skal få inn Vit-C Skin Boost Face Mask på the soap shop. Er denne god? Hjelper den mot urenheter å gir fukt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 7. mars 2010 #5 Del Skrevet 7. mars 2010 Sitter faktisk å venter på at dem skal få inn Vit-C Skin Boost Face Mask på the soap shop. Er denne god? Hjelper den mot urenheter å gir fukt? Jeg bytter mellom den og den som heter Snail Food; liker Vit-C best! Nå har jeg bare brukt den 2-3 ganger, men det lover godt til nå i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå