Gå til innhold

Hvilken ansiktsmaske bør jeg velge?

Charn666

Anbefalte innlegg

Jeg har en del kviser, nupper og sorte prikker i ansiktet som jeg vil få bort. Har også tørr hud i tilegg.

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grønnleire er veldig fint å bruke :) Også er det veldig viktig at du bruker fuktighetskrem slik at ikke huden blir nødt å produsere altfor mye talg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig begynt å bruke ansiktsmasker fra The Soap Shop, og er kjempefornøyd med dem. Anbefales! :) Ellers bruker jeg en fuktmaske fra Dermalogica innimellom, som er veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig begynt å bruke ansiktsmasker fra The Soap Shop, og er kjempefornøyd med dem. Anbefales! :) Ellers bruker jeg en fuktmaske fra Dermalogica innimellom, som er veldig god.

Sitter faktisk å venter på at dem skal få inn Vit-C Skin Boost Face Mask på the soap shop. Er denne god? Hjelper den mot urenheter å gir fukt?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter faktisk å venter på at dem skal få inn Vit-C Skin Boost Face Mask på the soap shop. Er denne god? Hjelper den mot urenheter å gir fukt?:)

Jeg bytter mellom den og den som heter Snail Food; liker Vit-C best! Nå har jeg bare brukt den 2-3 ganger, men det lover godt til nå i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...