Charn666 Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Jeg har en del kviser, nupper og sorte prikker i ansiktet som jeg vil få bort. Har også tørr hud i tilegg. Takk for svar:)
NovaFlare Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Grønnleire er veldig fint å bruke Også er det veldig viktig at du bruker fuktighetskrem slik at ikke huden blir nødt å produsere altfor mye talg selv
Rosebud Skrevet 7. mars 2010 #3 Skrevet 7. mars 2010 Jeg har nylig begynt å bruke ansiktsmasker fra The Soap Shop, og er kjempefornøyd med dem. Anbefales! Ellers bruker jeg en fuktmaske fra Dermalogica innimellom, som er veldig god.
Charn666 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2010 Jeg har nylig begynt å bruke ansiktsmasker fra The Soap Shop, og er kjempefornøyd med dem. Anbefales! Ellers bruker jeg en fuktmaske fra Dermalogica innimellom, som er veldig god. Sitter faktisk å venter på at dem skal få inn Vit-C Skin Boost Face Mask på the soap shop. Er denne god? Hjelper den mot urenheter å gir fukt?
Rosebud Skrevet 7. mars 2010 #5 Skrevet 7. mars 2010 Sitter faktisk å venter på at dem skal få inn Vit-C Skin Boost Face Mask på the soap shop. Er denne god? Hjelper den mot urenheter å gir fukt? Jeg bytter mellom den og den som heter Snail Food; liker Vit-C best! Nå har jeg bare brukt den 2-3 ganger, men det lover godt til nå i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå