Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_isabella_*
Skrevet

For ca en måned siden klippet jeg det lange fine håret mitt,hadde det helt neg til ryggen.Nå er de skulderlangt,stygt og kort er ca 47 cm.Det jeg lurer på er om ølgjær eller kapsler vil få det til å vokse fortere??Hvilken av dem??Og vil jeg få hår på resten av kroppen pga dette.Forresten er det andre som sparer til langt hår nå og vil gjøre det med meg:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_isabella_*
Skrevet

:(kan noen svare det er litt viktig

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet

Ølgjær får håret mitt til å vokse fortere! Det blir også blankere og tykkere : ) Jeg har ikke merket noe til at håret ellers på kroppen har vokst noe! men jeg har ganske lite hårvekst generelt på kroppen. Jeg tar vanlig ølgjær i pulverform som jeg rører ut i et stoort glass med vann på morgenen og på ettermiddagen. Funker fett for meg :)

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Jeg tar ølgjær blanet i lunket vann hver dag.

Har sett stor endring på håret, det er sterkere og vokser mye fortere.

40 kr for en boks ølgjær på matbutikken, smaker dritt, men det tåler jeg lett for et vakkert hår :)

Gjest lolita___
Skrevet

smaker ikke det sikkelig dritt da??er kapsler det samme?Jeg klarer bare ikke ølgjær æssjj smaker dritt

Gjest Gjest_pasta_*
Skrevet
smaker ikke det sikkelig dritt da??er kapsler det samme?Jeg klarer bare ikke ølgjær æssjj smaker dritt

Joda, det smaker crap! Men det er så verd det :) dessuten blir man fort vant til det også. Jeg bruker å vanne det ut veldig mye også (bruker store glass og fyller på med vann litt etter hvert som jeg drikker), da blir ikke smaken så intens. Jeg har ikke prøvd kapsler, men jeg mener å ha lest en plass at kroppen tar opp pulveret bedre!

Skrevet

Spennende, skal jeg også skal prøve!

Er det noen bivirkninger? Har hørt om økt gassproduksjon for eksempel :P

Hvor kjøper dere det? Er det "best" på apoteket, eller har ikke det noe å si?

Har dere flere tips for å få langt og sunt hår?

Skrevet

Høres jo helt genialt ut! men funker det liksom? kunne godt tenke meg mer glansfult hår :)

Gjest lolita___
Skrevet

da får jeg kjøpe det da starter på kuren imorgen oppdaterer dere senere...skal se om dette funker

Gjest Gjest
Skrevet

ølgjærtabletter da... funker det? eller er det pulveret man må ty til ? :)

Skrevet

Oioi! Det har ikke jeg hørt om! Men jeg klarer ikke å drikke øl. Smaker ølgjærpulver blandet i vann det samme? Og må man blande det i vann? Jeg tenker f.eks på saft.

Gjest lolita___
Skrevet

de sier at pulverform er bedre kroppen tar det opp lettere,skal kjøpe det i dag..det smaker dritt sier alle noen sier man kan spise det at der bedre så skylle med vann

Skrevet (endret)

jeg tok ølgjær en kort periode, og eneste måten jeg fikk det i meg var ved å ta pulveret "bart", og så drikke etterpå. Den VONDE smaken varte iallefall kortere da.

Endret av Ella_Grey
Gjest lolita___
Skrevet

så du noe forskjell vokste håret ditt??

Skrevet

Er ikke det like greit å bare ta B-vitaminer i ymse slag da? For det er vel den egenskapen ølgjæret har.

Skrevet

Jeg syns ikke at ølgjær var så veldig effektivt. Men jeg spiste det ikke så lenge, tror jeg. Det er jo voldsomt mye druesukker i ølgjær-pulver, det kombinert med smaken gjorde at jeg gav opp.

Jeg tar i stedet et b-vitamin tilskudd som heter B-stress - dette - hovedsaken er at det inneholder b-vitamin OG silisium/kisel som er viktig for håret. Nå vokser håret mitt ganske fort, men jeg vet ikke om det er flaks eller om det kommer av vitaminene da.

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Jeg bare gjentar meg selv jeg da, siden dere spør om de tingene jeg har svart på lenger oppe.. ;)

Jeg tar ølgjær blandet i lunket vann hver dag.

Har sett stor endring på håret, det er sterkere og vokser mye fortere.

40 kr for en boks ølgjær på matbutikken, smaker dritt, men det tåler jeg lett for et vakkert hår.

Gjest lolita___
Skrevet

ohh fy det smakte æssj,men får teste det ufff

Gjest Gjest_Heidi_*
Skrevet

Ta det med litt lunket vann, og nærmest "shot" det.

Så har du et glass med drikke klart, som du heller ned med en gang etterpå.

Da klarer du det :)

Det har virkelig gjort underverker for mitt tynne hår, som har nektet å vokse før.

Det vokser som bare det nå!

Skrevet

Egentligen så är det ju bara ett vitamintillskott (b-vitamin) och fungerar bäst om man faktiskt har en brist på detta. Om du äter bra och inte har några brister så blir skillnaden mycket mindre. Men gör ett försök och skriv gärna ner resultat efter ett tag! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...