Gå til innhold

Veit dere jenter hva dere egentlig vil ha?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jason_*
Skrevet

Er det slik at jenter bare vil ha en følelsesløs gentleman/bad boy, hele tiden?

Pleide å gi faen i kjerringa mi, ikke direkte faen, men vakke så "jeg elsker deg, savner deg, vil se deg osv osv osv" selv om jeg digga hu, og ting var bra, og virkelig sjarmerte hun og tokk hun med storm og behandlet hun perfekt sånn ellers.. Men noen ganger så orket jeg ikke, og sa at vi måtte gjøre det slutt, siden det ikke kom til å funke i lengden, da gråt hun etter meg flere ganger, og jeg ga det en sjangs. Når jeg endelig innser at hun er nydelig, og at jeg virkelig elsker hu og vil gi hun alt. Så er jeg plutselig ikke så bra lenger.. Var jo hu selv som inderlig ønsket at jeg skulle bli mye søtere, og snillere, og bry meg mer, ta hun med ut oftere og ditten og datten, kjempe for hu osv osv og oppføre meg som ei jente..

Hva skjer med verden? Du gir faen, og dem gråter etter deg, Gir dem alt, og dem vil stikke????

Blir gærn, drittsekken gjorde det slutt nå, og her sitter jeg langt nede og griner etter hu.. Og hu blir gærn av alt jeg sier, fordi jeg hele tiden sier det samme om og om igjen, og oppfører meg som en fuckings liten sippeunge, blir jo faen meg kvalm av meg selv, så skjønner at hu nå blir det og!

Men, er det slik at 2 år bare kan glemmes? Gjør jeg det lettere for hun å glemme meg, ved å oppføre meg som en nørd som griner etter hu hele tia?? Hu blir jo lei!

Og hva gjør jeg for å endre oppfatningen hennes av meg, hu ble jo forelsket i gamle meg, og ikke gutten som gråter etter hu, sender tusenvis av meldinger og ringer og ber om at hun må komme tilbake og skal lære seg å spille guitar for å en dag gå utenfor hverandaen hennes og synge en sang til hu..

Har aldri vært sånn, og nå er jeg plutselig blitt sånn.. DIN FEIL DIN DRITT!!!

Trenger seriøse svar fra jenter...

Videoannonse
Annonse
Gjest tronder
Skrevet

Har hørt noen rykter om at den gode snille mannen er noe de vil ha når damer passerer modenhets alderen. Aner ikke alder her, men har fått inntrykk av at alle damer (skal passe meg for å generalisere) vil ha det de ikke kan få. Gå tilbake til å være den du var før, aller best om du greier å kombinere den gamle og nåtid til å bli en ny og kanon person. Siden du har greid å skifte helt over fra gi faen til en kjærlig mann så vil jeg tro at å kombinere dette blir en lett sak for deg.

Men helt direkte svar på topic : Nei, de har ikke peilig, og svaret endrer seg fra dag til dag.

PS. er dog mann, så overse om det var kun kvinnelige svar du vil ha.

PPS: Du vil aldri få en dame til å innrømme at hun ikke egentlig vet hva hun vil ha.

Good luck. Gi dama tid, finn deg selv og nye damer vil finne deg :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, det vet vi ikke, men vi vet hva vi ikke vil ha. Gutter vet vel ikke alltid hva de vil ha heller? Akkurat når det gjelder forhold, så er det ikke sånn at det går an å legge opp en taktikk. Man må være ærlige med hverandre, og kanskje funker det ikke da heller.

Skrevet
Er det slik at jenter bare vil ha en følelsesløs gentleman/bad boy, hele tiden?

(...) og skal lære seg å spille guitar for å en dag gå utenfor hverandaen hennes og synge en sang til hu..

:romeo:

Nei det er ikke slik at vi jenter kun vil ha en følelsesløs gentleman eller badboy.

Men helt direkte svar på topic : Nei, de har ikke peilig, og svaret endrer seg fra dag til dag.

PPS: Du vil aldri få en dame til å innrømme at hun ikke egentlig vet hva hun vil ha.

Vi vet ikke alltid hva vi vil ha nei, men det vet ikke alltid menn heller. Det vi derimot ofte vet, er hva vi IKKE vil ha.

Jeg ønsker deg, ts, masse lykke til videre. Så klart du ikke bare kan glemme de to årene dere har vært sammen, og det er trist å bli forlatt.. Jeg håper du blir glad igjen og kanskje finner deg en ny dame? Når man er lei seg slik som du er nå ser man ofte kun de positive sidene ved vedkomne (som du skriver at hun er nydelig og du elsker henne m.m.) og man glemmer alle de negative sidene (som grunnene til at du gikk fra henne første gangen).

Gjest Gjest
Skrevet

Er nok en del damer som ikke helt vet sitt eget beste tror jeg. Tidligere (i tenårene) falt jeg som så mange andre for badboys, tror nok mange jenter har en drøm om at vi skal være så spesielle og fantastiske at det er nettopp vi som skal få snudd han over på den rette veien, og at han vil elske oss så høyt at hn git opp bad boy livet sitt for oss (sånn som på film). Men det skjer jo ikke. ;)

Nå, i en alder av 26, har jeg vokst opp såpass mye at det ikke er dette jeg lnsker meg lengre. Jeg har vært singel lenge, av dengrunn at jeg ikke blir sammen med hvem som helst, min neste kjæreste skal ikke være en jeg møtte på byen og blir sammen med fordi han er grei nok. Han jeg skal bli sammen med, skal jeg bli det fordi han vil være mannen i mitt liv. Regner ikke med å finne han rundt neste gatehjørne, men man vet jo aldri, og jeg venter heller til jeg finner den rette! (tror ikke at det er en rett for alle, men heller at det er flere rette, man må bare finne en av de).

Her er det jeg leter etter i min kommende kjæreste:

-Jeg må være forelsket i han, og at han er forelsket i meg!

-Utseende betyr ikke all verden. Jeg vi likke ha en eller annen klyse fra Bærum med alle de "rette" klærne, selv er jeg ikke så altfor opptatt av slikt, og ser det da som naturlig at han ikke bruker lengre tid på badet enn meg. Men han kan ikke være helt forfallen heller, men har han noen kilo for mye eller for lite, bryr det meg overhodet ikke.

-Han må forstå meg. Som med alle andre mennesker har jeg mine feil, men jeg tror jeg er ganske klar over de. F.eks. har jeg en tendens til å bli sjalu uten egentlig noen grunn. Dette er noe jeg vil diskutere med en kommende kjæreste, og vil da forklare han mekanismene bak dette, slik at han vet hvordan han skal forholde seg til dette når det dukker opp. Noe som fører til neste punkt:

-Kommunikasjon. Dette er kjempeviktig, se bare på alle trådene her i forumet fulle av problemer fordi man ikke kommuniserer. Jeg tror at dette er det aller, aller viktigste for å få et forhold til å fungere. Er man klar over hevrandres dårlige sider, og har et realistisk forhold til disse, og aksepterer at de re der, fokuserer på å snakke om ting når de dukker opp, vil det gjøre ting mye enklere. En mann jeg da ikke kan snakke med, som ikke vil snakke om problemer, vil ikke være mannen for meg.

Hvorvidt han har skyhøy utdannelse, masse penger etc er ikke viktig. Han må kunne forsørge seg selv, og driver han med noe han virkelig liker, og brenner for, er det helt klart et stort pluss! Det er to typer mannfolk jeg ser på som veldig turnoff, og det er typer som Petter Pilgård (eller hvordan det skrives), altså skikkelig bærumssoss, eller mannfolk som er tiltaksløse, sitter stuck i en jobb de synes er dårlig, slik at de klager, og ikke gidder å gjøre noe med det.

Men dette er min personlige mening. Det finnes nok like mange meninger som det finnes jenter her i landet, noen synes Petter Pilgård er drømmemannen, mens andre knapt bryr seg så lenge de finner noen som viser at han er glad i en.

Gjest Gjest_Nicoline_*
Skrevet
Men noen ganger så orket jeg ikke, og sa at vi måtte gjøre det slutt, siden det ikke kom til å funke i lengden, da gråt hun etter meg flere ganger, og jeg ga det en sjangs.

Akkurat det du skriver her kan ha hatt en negativ effekt på hennes følelser for deg. Min ekskjæreste holdt på slik, klarte ikke å bestemme seg om han ville satse på meg eller leke "player".

Jge har ikke tall på alle de søvnløse nettene jeg lå helt sønderknust på grunn av dette. Jeg var nemlig ikke tvil selv - jeg elsket ham.

Til slutt fikk jeg nok. Heller leve alene uten min store kjærlighet enn å svinge mellom de dypeste avgrunnene og de høyeste toppene uten forvarsel på grunn av hans vingling. Det drepte kjærligheten.

Nå er det han som vakler rundt som et spøkelse, og jeg synes faktisk synd på ham. Men det er for sent.

Noen jenter vil ha stabilitet, og vil gjerne føle at du har bestemt deg for å satse på akkurat henne.

Skrevet

Eehhh... :klø:

Du oppfatter henne som vinglete fordi hun ikke er i hundre når DU først har bestemt deg at hun er nummer en.

Dessuten kan det hende at det er vanskelig for henne å tro på deg når du har vært på nippet til å gjøre det slutt med henne i to år og nå brått uttrykker at hun er kvinnen i ditt liv. Eller at hun rett og slett har blitt litt lei av å være dama di på nåde og følelsene har blitt mindre?

Kanskje dere rett og slett bør snakke litt sammen om hva dere vil, hvor dere vil sammen og hva dere ønsker av hverandre.

Gjest Gjest
Skrevet

En jente vil ha en mann som vet hva han vil ha.

Gjest Gjest_Petter_*
Skrevet
En jente vil ha en mann som vet hva han vil ha.

Dummeste jeg har hørt, alle gutter vet jo hva de vil ha!

Gjest Gjest
Skrevet

Du pleide å gi faen selv om du egentlig brydde deg om henne. Du sa flere ganger at dette går ikke og det må ta slutt.

Nå vil du og ikke henne. Du får som fortjent. Du kan ikke oppføre deg sånn uten at det påvirker motparten. Du er selv skyld i at hun ikke vil mer. Håper du har lært en lekse.

Gjest Gjest_Jason_*
Skrevet
Du pleide å gi faen selv om du egentlig brydde deg om henne. Du sa flere ganger at dette går ikke og det må ta slutt.

Nå vil du og ikke henne. Du får som fortjent. Du kan ikke oppføre deg sånn uten at det påvirker motparten. Du er selv skyld i at hun ikke vil mer. Håper du har lært en lekse.

Kansje jeg har forklart ting litt dårlig, på starten av forholdet var det slik. Etterpå var vi sammen i ca 1 år uten noen form for sånne problemer..

Gjest Gjest
Skrevet

Damer er mennesker. Menn er mennesker. I blant vet ikke mennesker hva de vil ha. I blant er mennesker drittsekker. I blant er mennesker generaliserende. I blant er mennesker umodne.

Osv...

Gjør dere selv en tjeneste: Slutt å generaliser så jævlig. Det er altfor mye "hva mener menn om [ditt eller datt]...", "alle kvinner er så [et eller annet]...", osv. Som om alle kvinner/menn var like.

Menn og kvinner tilhører som kjent (??) samme art, og er grunnleggende veldig like i den forstand at de alle er veldig ulike.

I stedet for å henge dere opp i hvor slemme og fæle alle kvinner, eller alle menn er, forsøk i stedet å se mennesker for det de faktisk er: unike individer.

Generalisering er idiotenes måte å gjøre verden oversiktlig og trygg på.

Skrevet

Haha, virker nesten som om Gjest som skriver på de siste 2 innleggene er eksen til TS.

Gjest gjesten over deg
Skrevet
Haha, virker nesten som om Gjest som skriver på de siste 2 innleggene er eksen til TS.

:klø: Jeg kan forsikre deg om at det ikke er tilfellet for min del i hvertfall. Jeg hadde aldri innfunnet meg i et forhold med en så umoden sytepave som det TS fremstiller seg selv som. ;)

Mine poenger er forøvrig generelle, ikke spesifikke for denne aktuelle saken. Men å se slike sammenhenger blir vel litt for avansert tankevirksomhet for enkelte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...