Gå til innhold

Vennefest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har tenkt litt på å todele bryllup, med familie og forlovere først , og deretter ha en vennefest med en 40 stykk på et lokale en senere dag. Lokalet vi virkelig ønsker er dyrt å leie, men fantastisk nydelig.

Spørmålet mitt er om dte går ann å invitere venner på vennefest med velkomstdrink, kaffe og kake men derimot ha bar de selv betaler for? Eller om de vil føle seg "snytt" da?

Har tenkt og grublet på om det vil være ok. Jeg tenker jo da at man serverer gode runder sprudlevin sammen med fingermat mens man har litt som foregår. Deretter kan man ta kake med noko attåt på vår regning, og så først blir det bar for gjestenes regning.

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere kan med god samvittiget ha selvkost i baren. Vi skal det og flere andre bryllup vi har vært i har hatt det. men hvis dere er lure lager dere et lite skriv om det og legger ved i Invitasjonen., slik at folk er klar over det.På den måten slipper folk å få seg en overraskelse.

Skrevet

Vi hadde familiebryllup, og skal ha en stor vennefest til sommeren. Det blir en utefest, superavslappet, med grilling. Vi står for salat, brød og griller, og folk har med seg kjøtt/noe å grille og drikkevarer selv. Nå blir jo ikke dette en direkte bryllupsfest, men for oss er det iallefall en feiring av bryllupet og ekteskapet! Så ja, jeg synes absolutt dere kan invitere til fest men ha betalbar. Da synes jeg forøvrig kanskje det bør gjøres litt mer uformelt enn en bryllupsfest pleier å være ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...