Gå til innhold

Hva bør med i MIN profil, og hvor bør jeg lage den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok begynner med litt fakta

Mann 186høy 85kg blond blå øyne.

Så kommer det vannskelige å fortelle om seg selv, skal prøve å skrive mye og ærlig så kan dere kanskje danne dere et bilde og gi noen tips til hvordan det bør være.

Jeg jobber som murer og har tatt mesterbrev og er fornøyd med det(for nå), egentlig ikke skole flink men topp karakterer siste året på vgs og mesterskolen fordi jeg brydde meg.

Er ærlig, kan være brutalt ærlig om du tåler det, men om du presser meg til det så vil jeg lyve for deg!

Snill bryr meg om deg men ikke altid verdensbeste til å vise det, om du gjør ting for å få empati vil det ha veldig motsatt effekt. feks om du spiller mer syk en du er.

Kan bli veldig engasjert i ting men også veldig lite engasjert om noe blir en svart sky! Kan feks godt pusseopp 8t etter jobb og 15t i helgene, men klesvasken fra forgie uke henger fortsatt på stativet :P

Egentlig ganskeryddig og ordentlig av meg men blir til tider litt forfall, og da kan det være tungt å komme ovenpå med ting som har hopet seg opp.

Veldig selvstendig og absolutt ikke redd for å si i fra verken til deg bekjente eller andre. ikke sånn at det blir flaut men om jeg mener at jeg bør si i fra om noe gjør jeg det.

Ganske fysisk liker kjempe godt å kysse, kose, lekesloss ha sex og bare ta på hverandre. men snur meg bort når jeg skal sove og har behov for å ha litt tid alene noen ganger. både for å tenke slappe av eller runke(og ja jeg ser litt prono og kommer ikke til å slutte m det).

Kan ganske lett overtales men ca ummulig å tvinge meg til noe som helst! Liker ikke å krangle men er desverre alt for sta, blir flinkere å prøver å gi meg på uviktige ting! Liker at ting blir på min måte og om du ikke evner å stå opp for deg selv forklare hvordan du mener at ting skal være og hvorfor passer vi kanskje ikke så godt sammen!

Litt skjennert egentlig ikke men litt alikevel, kanskje spesielt ovenfor nye damebekjentskaper da. Snakker ikke høl i hue på folk spesielt ikke om jeg ikke har noe spesielt å komme med, og om noen tar all plassen og snakker ustoppelig får de bare holde på. Men er ingen østers kan godt være midtpunkt når det passerseg sånn.

Har et godt forhold til familie og venner er sosial men litt for enkelt å havne forran pc, dra til familie, jobbe eller trene så blir desverre for lite sosialt med venner(skjerpings). men det er vel kanskje sånn å bli voksen?

Drikker og fester sånn ca normalt(tror jeg) egnetlig og er storsett glad bekymringsløs og enkel å ha med å gjøre i fylla. Har hatt en par episoder der det har blitt alt for mye men ingen planer om gjentagelse så det ser jeg som en bagatel. Liker å synge å danse på fylle(når jeg blir litt fuller en vanlig eller er med folk jeg liekr å føler meg trygge på) men ikke ellers kan det jo IKKE!

Kan ikke å skrive, føler jeg kan formulere meg ganske greit men har virkelig ingen begreper om rettskrivning og bra norsk. Trodde jeg var kul og gadd aldri gjøre skole arb spess norsk på skolen (ser jo nå at jeg var idiot). skriver jeg for hånd er det bare så vidt leselig.

Fordeln når jeg er såpass dårlig på norsk ol er at jeg er desto flinkere med tall, liker tall de er enkle og det finnes (somregel) EN løsning. Kan sitte lenge å lage en kalkyle på feks et aktuelt hus m/ utleie sjekke rente og boligpris prognoser på ssb skatteregler lånekalkulatorer leiemarked osv

Drømmer om å bygge et eget hus finne ei nydelig dame få supre barn og kanskje starte et firma. har et enkeltmansforetak på siden da men det er innaktivt så det er jo ikke så mye å skryte av!

Liker ikke arrogante, smålige, dumme, rasistiske, slemme eller voldelige folk. Tolerer ikke vold, utroskap eller at du går inn for å være direkte slem. det er greit å krangle det er nesten greit å være slem det er ikke greit å prøve å være slem å såre skade den andre!

Er ikke sjalu stoler på de fleste til de gir meg en grunn til noe annet, men om de gir meg en grunn til å være skeptisk vil jeg huske det. Og hater sjalusi!

I boden er det diverse sportsutstyr for å nevne noe hockeybag(mye brukt nå hvertfall) Klatre utstyr (ikke brukt på lenge men liker å klatre), Snowboard( alt for lite brukt, men skal til hafjell i helga gleder meg! :D) crossykkel (lite brukt men har lyst til å begynne å trene til sommern!)

Litt mannemann eller hva jeg skal kalle det, ikke redd for å ta i et tak, hardhandt og brutal når det kreves feks om noe skal rives. ikke redd for å bli skitten (men er renslig vasker meg etterpå :))gjærne bena på bordet og pils'n fra flaska!

Elsker å lage mat, ordentlig mat fra bunnen av! Det er jo bare helt topp, Eneste problemet er at jeg ikke er fult så glad i å rydde opp og griser ganske mye når jeg holder på. Begynner å få smaken på vin også den satt langt inne men ser ut til at det kommer nå :)

Folk repektere meg og spør meg om ting, de liker meg og hører på det jeg har å si. Jeg er ganske om gjengelig og kanskje sånn middels morsom, kan være litt lett å trekke opp og koleger og venner kan fint kødde/"mobbe" litt det er jo morsomt for dem siden jeg ikke klarer og overse dem. men tar det med er smil ingen problemer med det så lenge det ikke er ondsinet, takler ikke folk som må rakke ned på andre for å prøve å fremheve seg selv.

Drømme dama vet jeg ikke så mye om, annet en at hun er trygg på seg selv stoler på og elsker meg. Er ærlig og oppriktig! og selvfølgelig nydelig da men nydelig kan være så mangt, ikke så my preferanser ang høyde hårfarge kles stil og sånt.

Men ikke sminkedukke, traktorlesbe eller feit damer kan være nydelige selv om de har 5-10kg for mye det liksom passer på noen må ha noe med utstråling og gjøre! Men hun må være pen, burde jo ikke være for mye å forlange. De fleste jenter er jo pene i hvertfall om de koster på seg et smil =)

Økonomi er intresant og jeg har vel helt grei økonomi eller bra for min alder men kanskje ikke utsikter til å ligge så mye over snittet senere i livet! Kan godt være spandabel og gi dyre ting osv men synes at økonomien skal være rettferdig og delt i starten av et forhold, ser ikke noe galt i å regne over hvem som skylder hvem hva og diskutere hvem som skal betale hvor mye av hva.

Noen som fremdeles leser? Skulle lagt meg for lenge siden og dere er vel ganske lei av at jeg skriver alt for faller meg inn nå så kanskje på tide å avslutte.

Hvilken nettdating side er størst/best de fleste påstår jo at de er det. har lagd 10min profil på flere for noen mnd siden men lite respons og kraftig begrensede muligheter for å ta kontakt siden jeg ikke gadd betale gjorde at jeg ble lei etter en dag. uten å finne ut hvilken side jeg evt ville satset på.

PS: være singel ca 6mnd og er opprikitg intrisert i å finne ei bra dame for et evt forhold. men finner jeg pullevenninde så gjør jeg jo det ikke så mye jeg kan gjøre med. Vil gjærne vite at ting fungerer før jeg satser 100% på det, liker derfor å feks være som kjærester ca et halvår eller noe før en faktisk blir d! Blir ikke stupforelska men blir forelskal litt etter litt ;)

God natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...