Gå til innhold

Coop Extra

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_GuriMalla_*
Skrevet

Stemmer det at Coop Extra har lave priser, eller er det bare en tøvete salgsgreie? Jeg klarer i hvertfall ikke se at de har spesielt lave prise, men så har jeg ikke akkurat stålkontroll på matvarepriser og slikt heller da. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Så heter en butikk Bunnpris også, den er sannelig ikke billigst :lur:

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Stemmer det at Coop Extra har lave priser, eller er det bare en tøvete salgsgreie? Jeg klarer i hvertfall ikke se at de har spesielt lave prise, men så har jeg ikke akkurat stålkontroll på matvarepriser og slikt heller da. Noen som vet?

Denne artikkelen gir vel et visst inntrykk

Les HER

Gjest Gjest
Skrevet
Denne artikkelen gir vel et visst inntrykk

Les HER

Den artikkelen har da overhodet ingenting å gjøre med Coop Extra produktene??

TS, Coop Extra er coop kjedens billigmerker, på lik linje med Landlord, Euroshopper og First Price. Så de skal være billigere enn merkevarene ja. Det som er viktig å se på, er kilospris, etc. Er ikke sikkert det er så mye billigere pr pakke, men billigpakkene har ofte mye mer innhold.

Gjest Elize
Skrevet
Den artikkelen har da overhodet ingenting å gjøre med Coop Extra produktene??

TS, Coop Extra er coop kjedens billigmerker, på lik linje med Landlord, Euroshopper og First Price. Så de skal være billigere enn merkevarene ja. Det som er viktig å se på, er kilospris, etc. Er ikke sikkert det er så mye billigere pr pakke, men billigpakkene har ofte mye mer innhold.

Tror TS mener butikken som heter Coop Extra!

Skrevet
Tror TS mener butikken som heter Coop Extra!

Jepp, tenker på butikken ja. Ser de har lavere priser på en og annen vare, men ser ikke noe jevnt over billigere der enn andre steder. Men så har jeg heller ikke funnet fram kalkulatoren og finregnet på det da. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...