Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp møtt ei fantastisk jente, som jeg virkelig har funnet tonen med. vi har møttes to ganger. Den ene var en skikkelig lang og fin date.

Slik sett har jeg fått gode tegn på at hun er interessert i meg.

"problemet" er at hun kommer hit hjem til meg, å måten jeg skal oppføre meg. hva vi skal gjøre osv

Vi kan se tv/film? spise mat, eller til og med lage mat sammen?

har dere noen innspill eller advarsler for meg?

tror jeg må tørre å kysse henne på munnen denne gangen, da jeg har sålangt kysset henne i munnviken/kinnet.

nervøs men glad :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jente20_*
Skrevet

Ta det med ro, ingen problem:) kyss jenta når du føler for det. !

Gjest Sommerjenta*
Skrevet
Ta det med ro, ingen problem:) kyss jenta når du føler for det. !

Lag middag sammen:) Det gjorde kjæresten min og jeg på vår første hjemme-date-før-vi-ble-sammen:) Vi laget taco. Kan være mange fallgruver der, søling etc, men det er en sosial greie likevel. En steker kjøttet, mens den andre hakker. Kooselig:) Og lykke til:) :rødme:

Gjest Gjest
Skrevet

Det å lage mat sammen løser opp stemningen. Jeg synes det er veldig kos. Gir anledning til en klem nå og da. :) Velg mat som du kan. Kokken(e) skal ha et glass vin mens de jobber.

Har du et brettspill så kan det slå ann. Dersom dere begge liker det. Buzz på PS3? Ev. en film som er morsom. Her må du være litt obs. Det du synes er morsomt er det ikke sikkert at hun synes. Jeg slet meg igjen om en film med Austin Power(?) på den andre daten min. Kanskje kjekt å ha flere filmer å velge mellom.

Skrevet

Den romantiske måten : tenn stearinlys, ja kanskje en god del, fyr opp peisen dersom du har det.

Lag en enkel og god forrett som ikke behøver være varm.

Møt henne i døra med en aperitif og ønsk henne hjertelig velkommen.

Litt behagelig musikk i bakgrunnen.

Middagen spør du henne om hun vil lage sammen med deg...

Ned med skuldrene, slapp av, prøv å ha en lett og ledig tone og hold samtalen igang.

Ja en film kan være en ide, men også en hyggelig prat gjennom kvelden for å bli mer kjent med hverandre...

Desserten kan være en enkel variant du lager på forhånd og som er klar når dere vil ha den.

Gi henne tid og lytt til henne, snakk om opplevelser og eventuelle hobbyer dere har felles.

Tipper det kan bli en fin kveld som hun vil sette pris på.

Skrevet

takk cannavaro:)

Ja, alle de tipsene høres bra ut :)

vi skal lage mat ja, gleder meg til å sette meg ned å høre på henne:)

vi snakket sammen i mange timer ved forrige date, og føles nesten som jeg kjenner henne godt allerede.

nesten slik at jeg er litt redd for å gå tom for ting å snakke om, vi har snakket om så uendelig mye:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...