Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har hatt et vasklig forhold i mange år. Jeg har prøvd å spøre mage ganger hva det er men han sier alltid noe undvikende. Nå nylig sa han det jeg har skjønt lenge at han faktisk ikke liker meg som person. Det er mye min skyld det skjønner jeg selv. Men følelsen jeg har nå er helt forferdelig. Broren min syns jeg er en dårlig person. Da må jeg virkleig være en ganske dårlig person når broren min sier noe sånt. vet ikke hva jeg skal gjøre nå? Tror ikke jeg klarer mer kontakt med han på en stund.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt vanskelig å gi deg noen gode råd, når man verken vet noe om deg eller broren din, bortsett fra at han ikke liker deg...

Du kan jo alltid prøve å gå inn i deg selv, tenke "hva er det ved meg som han ikke liker", og prøve å endre på det, dersom du vil prøve å ha et godt forhold til din bror.

Skrevet

Hvor gamle er dere?

Dette er jo noe som kan endre seg etter hvert som dere blir eldre ... Noen ganger kan man bare ikke ha et drømmeforhold til nære familiemedlemmer, og noen ganger faller dette på plass etter hvert som tiden går.

Har du andre nære familiemedlemmer du kan snakke med?

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Du kan jo forsøke få litt meir info om nøyaktig hva med din person som gjør han ikkje liker deg, altså hva med din person som han misliker. Det må jo være noe som kan forandres, om du vil ha et bedre forhold til han da. Eg hadde ikkje gadd forandre meg over det når han knapt gidder fortelle hvorfor, "take me as I am or fuck off" liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...